Gå til innhold

Ønsker en freak in the sheets, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Oi sann

Anonymkode: d00e3...b4c

Oi sann hva? Jeg ar absolutt ikke intressert i deg. Ta det helt med ro.

ben47 skrev (15 minutter siden):

Så du vil snakke om sex/ha sex så tidlig som mulig?

Liker å avklare så mye som mulig egentlig. Hvor ser han for seg å bo, sexlyst, ønsker han barn osv. Mange viktige faktorer og sex er en av de, hjelper ikke med bra mann om sexlysten er lav. Men jeg har aldri datet da, bare hatt ute følere på om en mann er verdt det eller ikke.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Ditto rare dame. 

Anonymkode: d00e3...b4c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dame på Tinder her. Jeg ser en del menn har kjetting emoji ⛓️ .
Noen forklarer den mens andre skriver en vanlig tekst om at de liker å gå turer/se film og så har de kanskje en rekke emojis da kjettingen er en av dem

Anonymkode: 43f7c...922

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut fetlife 😉

Anonymkode: 38146...89f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjekk ut fetlife 😉

Anonymkode: 38146...89f

Jeg er der, men det er bare menn som ikke er monogame der føler jeg. Jeg vil ha en mann for meg selv😄

Anonymkode: f62f3...907

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil du snakke om sex tidlig så er det bare å gjøre det…. Det ene utelukker ikke det andre. 
Jeg snakker aldri om sex så tidlig, men god sex er like viktig for meg som for deg. 

Kvinne

Anonymkode: 19b8a...1b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kan jeg spørre hvorfor det er turnoff?😊

Jeg er nok kanskje over snittet glad i sex og ønsker et bra sexliv. Det betyr ikke at det ikke er andre ting som er minst like viktig. 

Ja, og at vi alle er forskjellige er helt greit😃

Uten å vite det så vil jeg da få følelsen av at dette er en person men en type fortid som ikke samsvarer med mine verdier.

Anonymkode: 3cddb...f53

• Liker 1
Skrevet

Bare vær deg selv, drit i "reglene". Om du syns sex er viktig og ønsker å snakke om det tidlig, så snakk om det tidlig. Det vil virke avskrekkende på enkelte menn, men da er de tydeligvis ikke de rette for deg uansett. For de som har samme verdier som deg, vil det bare være positivt.

Man har alt å tjene på å bare være seg selv og gjøre det en selv føler er riktig fra starten av.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
kommodevaran skrev (15 minutter siden):

Bare vær deg selv, drit i "reglene". Om du syns sex er viktig og ønsker å snakke om det tidlig, så snakk om det tidlig. Det vil virke avskrekkende på enkelte menn, men da er de tydeligvis ikke de rette for deg uansett. For de som har samme verdier som deg, vil det bare være positivt.

Man har alt å tjene på å bare være seg selv og gjøre det en selv føler er riktig fra starten av.

Godt sagt!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er singel og trives med det, men hadde det dukket opp noen av interesse så er jeg helt med. Det jeg synes er litt vanskelig er at jeg har mine preferanser når det kommer til sex og ønsker å møte en likesinnet. 

Jeg har tidligere vært sammen med folk som overhodet ikke har matchet meg på det planet og jeg har savnet det noe voldsomt i forholdet. Sexen har rett og slett vært dårlig. 

Men til poenget. Når man begynner å snakke med en mann fra f.eks tinder skal man jo gjerne ikke snakke om sex eller ha sex med en gang. Jeg får jo da ikke funnet ut om vi matcher sånn sett. Det blir jo veldig vanskelig å skulle finne den jeg leter etter. Så hva skal jeg gjøre? Kommer jo til å ta en evighet å finne noen hvis jeg skal dra på date flere ganger og snikksnakke i en liten evighet før man eventuelt hopper til køys, for så og finne ut at vi mest sannsynlig ikke matcher.

Er det så ille som folk skal ha det til at man snakker om sex relativt fort? Eventuelt noen tips?

Tror du har misforstått noe her. Det er ikke menn som klager over at damer vil snakke om sex tidlig - dette er det utelukkende damer som klager over. Som dame kan du tillate deg å snakke om hva enn du måtte ønske, så ja - snakk om det som er viktig for deg, i dette tilfellet om sex

Anonymkode: 0a47f...ecf

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Misforstå meg rett. Det er selvfølgelig andre ting jeg ser etter i et forhold også som må stemme, men jeg er glad i sex og ønsker et godt sexliv. Jeg har vært for mange år i forhold hvor sexen rett og slett har vært dårlig. 

Ts

Kjenner meg veldig igjen. Som en over her sier så har jeg noen små hint i bioen min. Jeg har også helt klare preferanser som bryter med «normalen», og ønsker en like freaky dame som både utfordrer og vil utfordres. Problemet er at de damene jeg har matchet med så langt utelukkende har sett på bildene og ikke lest bioen. Når de leser bioen blir det unmatched med en gang 😅 jaja, jeg er ikke for alle - og jeg trenger også bare en

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om det tidlig. Om det er avskrekkende på dem, så er det ikke riktig mann uansett for deg. Enkel sortering 

Anonymkode: a4e52...6d4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Misforstå meg rett. Det er selvfølgelig andre ting jeg ser etter i et forhold også som må stemme, men jeg er glad i sex og ønsker et godt sexliv. Jeg har vært for mange år i forhold hvor sexen rett og slett har vært dårlig. 

Ts

Hva legger du i freak in the sheets?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dater som prøver å ha sex tidlig havner umiddelbart i fuckfriend/ONS-zonen. 

Anonymkode: 89270...4d7

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du har misforstått noe her. Det er ikke menn som klager over at damer vil snakke om sex tidlig - dette er det utelukkende damer som klager over. Som dame kan du tillate deg å snakke om hva enn du måtte ønske, så ja - snakk om det som er viktig for deg, i dette tilfellet om sex

Som en lenger ned her skriver, så havner man vistnok automatisk i friendzone hvis man har sex med en gang. At man ikke er et alternativ for noe mer om det raskt blir snakk om sex/har sex.

Det er jo det jeg har hørt før og derfor jeg lagde denne tråden. Er det det de fleste tenker eller hva?

Skrevet
Macro skrev (4 timer siden):

Liker å avklare så mye som mulig egentlig. Hvor ser han for seg å bo, sexlyst, ønsker han barn osv. Mange viktige faktorer og sex er en av de, hjelper ikke med bra mann om sexlysten er lav. Men jeg har aldri datet da, bare hatt ute følere på om en mann er verdt det eller ikke.

Jeg skjønner. Like greit å ha sex med en gang egentlig da?  For å se om det funker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Som en lenger ned her skriver, så havner man vistnok automatisk i friendzone hvis man har sex med en gang. At man ikke er et alternativ for noe mer om det raskt blir snakk om sex/har sex.

Det er jo det jeg har hørt før og derfor jeg lagde denne tråden. Er det det de fleste tenker eller hva?

M40+ igjen,

Jeg har flere forhold bak meg, men har aldri kunne tenkt meg å ha sex utenfor et forhold. Jeg må ha følelser og være glad i noen før det steget. Jeg er nok ikke nødvendigvis normalen for menn, men etterstreber å leve etter mitt verdigrunnlag så godt som mulig.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
ben47 skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner. Like greit å ha sex med en gang egentlig da?  For å se om det funker.

Tja, som sagt har jeg aldri drevet med dating så har ingrn spillregler å følge.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Joda, tar som regel ikke lang tid før det hintes om sex, men jeg har bare lest og hørt at man helst ikke skal snakke om det💁‍♀️

Dropp det med hva andre tenker, gjør og skriv det som er naturlig for deg. Du trenger jo bare å matche med en, da er det bedre å utelukke med en gang dersom det er spesielle seksuelle ting du er ute etter. Skriv det i profilen, spør og grav om sex. 

Anonymkode: f5af9...9f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dater som prøver å ha sex tidlig havner umiddelbart i fuckfriend/ONS-zonen. 

Anonymkode: 89270...4d7

Sorry, jeg er treig, men hvorfor er det slik? Er dette nok en myte skapt av seksuelt konservative?

Anonymkode: f5af9...9f5

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...