AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:41 #1 Skrevet fredag kl 13:41 Jeg er singel og trives med det, men hadde det dukket opp noen av interesse så er jeg helt med. Det jeg synes er litt vanskelig er at jeg har mine preferanser når det kommer til sex og ønsker å møte en likesinnet. Jeg har tidligere vært sammen med folk som overhodet ikke har matchet meg på det planet og jeg har savnet det noe voldsomt i forholdet. Sexen har rett og slett vært dårlig. Men til poenget. Når man begynner å snakke med en mann fra f.eks tinder skal man jo gjerne ikke snakke om sex eller ha sex med en gang. Jeg får jo da ikke funnet ut om vi matcher sånn sett. Det blir jo veldig vanskelig å skulle finne den jeg leter etter. Så hva skal jeg gjøre? Kommer jo til å ta en evighet å finne noen hvis jeg skal dra på date flere ganger og snikksnakke i en liten evighet før man eventuelt hopper til køys, for så og finne ut at vi mest sannsynlig ikke matcher. Er det så ille som folk skal ha det til at man snakker om sex relativt fort? Eventuelt noen tips? Anonymkode: f62f3...907
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:47 #2 Skrevet fredag kl 13:47 M40+. Personlig er dette en ekstrem turn-off. For meg er det viktigere ting i livet enn sex. Men alle er forskjellige. Lykke til 🙂 Anonymkode: 3cddb...f53 8 4
Macro Skrevet fredag kl 13:48 #3 Skrevet fredag kl 13:48 Jeg er dame og seksuelle forventninger er noe jeg vil ha avklart kjappest mulig. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:50 #4 Skrevet fredag kl 13:50 Hvis det er en spesiell fetish eller noe kan du kanskje merke datingprofilen din med et hint som andre likesinnede tar? Anonymkode: 6b574...358 8 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:54 #5 Skrevet fredag kl 13:54 Spørs hva du ser etter, blir man forelsket så er vel sexen god uansett hvor freak man er i senga? Jeg har aldri brukt Tinder men tenker man må avklare det som er den viktigste grunnen til at man er på Tinder fortest mulig. For meg høres det ut som du er sammen med noen for sexen sin skyld ikke for å bli forelsket i selve mennesket? For er det bare sex som binder dere sammen så tror jeg ikke man kan håpe på varig forhold i hvertfall. Kanskje det er andre plattformer som mer kjent for at det er sex man søker? Anonymkode: 3af97...b72 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:17 #6 Skrevet fredag kl 14:17 Misforstå meg rett. Det er selvfølgelig andre ting jeg ser etter i et forhold også som må stemme, men jeg er glad i sex og ønsker et godt sexliv. Jeg har vært for mange år i forhold hvor sexen rett og slett har vært dårlig. Ts Anonymkode: f62f3...907 4 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:19 #7 Skrevet fredag kl 14:19 Har hørt mange opplever at det snakkes fort om sex, skjer ikke det deg? Anonymkode: 4c828...0f4 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:19 #8 Skrevet fredag kl 14:19 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er singel og trives med det, men hadde det dukket opp noen av interesse så er jeg helt med. Det jeg synes er litt vanskelig er at jeg har mine preferanser når det kommer til sex og ønsker å møte en likesinnet. Jeg har tidligere vært sammen med folk som overhodet ikke har matchet meg på det planet og jeg har savnet det noe voldsomt i forholdet. Sexen har rett og slett vært dårlig. Men til poenget. Når man begynner å snakke med en mann fra f.eks tinder skal man jo gjerne ikke snakke om sex eller ha sex med en gang. Jeg får jo da ikke funnet ut om vi matcher sånn sett. Det blir jo veldig vanskelig å skulle finne den jeg leter etter. Så hva skal jeg gjøre? Kommer jo til å ta en evighet å finne noen hvis jeg skal dra på date flere ganger og snikksnakke i en liten evighet før man eventuelt hopper til køys, for så og finne ut at vi mest sannsynlig ikke matcher. Er det så ille som folk skal ha det til at man snakker om sex relativt fort? Eventuelt noen tips? Anonymkode: f62f3...907 Hva slags syke kinker er det du har? Anonymkode: d00e3...b4c 5 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:20 #9 Skrevet fredag kl 14:20 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Spørs hva du ser etter, blir man forelsket så er vel sexen god uansett hvor freak man er i senga? Jeg har aldri brukt Tinder men tenker man må avklare det som er den viktigste grunnen til at man er på Tinder fortest mulig. For meg høres det ut som du er sammen med noen for sexen sin skyld ikke for å bli forelsket i selve mennesket? For er det bare sex som binder dere sammen så tror jeg ikke man kan håpe på varig forhold i hvertfall. Kanskje det er andre plattformer som mer kjent for at det er sex man søker? Anonymkode: 3af97...b72 Jeg har vært forelsket før, men alltid følt at det ikke var helt rett fordi vi ikke matchet på det seksuelle. Anonymkode: f62f3...907 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:21 #10 Skrevet fredag kl 14:21 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hørt mange opplever at det snakkes fort om sex, skjer ikke det deg? Anonymkode: 4c828...0f4 Joda, tar som regel ikke lang tid før det hintes om sex, men jeg har bare lest og hørt at man helst ikke skal snakke om det💁♀️ Anonymkode: f62f3...907
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:25 #11 Skrevet fredag kl 14:25 Macro skrev (37 minutter siden): Jeg er dame og seksuelle forventninger er noe jeg vil ha avklart kjappest mulig. Oi sann Anonymkode: d00e3...b4c 1
ben47 Skrevet fredag kl 14:25 #12 Skrevet fredag kl 14:25 Macro skrev (36 minutter siden): Jeg er dame og seksuelle forventninger er noe jeg vil ha avklart kjappest mulig. Så du vil snakke om sex/ha sex så tidlig som mulig? 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:26 #13 Skrevet fredag kl 14:26 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): M40+. Personlig er dette en ekstrem turn-off. For meg er det viktigere ting i livet enn sex. Men alle er forskjellige. Lykke til 🙂 Anonymkode: 3cddb...f53 Kan jeg spørre hvorfor det er turnoff?😊 Jeg er nok kanskje over snittet glad i sex og ønsker et bra sexliv. Det betyr ikke at det ikke er andre ting som er minst like viktig. Ja, og at vi alle er forskjellige er helt greit😃 Anonymkode: f62f3...907 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:28 #14 Skrevet fredag kl 14:28 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Misforstå meg rett. Det er selvfølgelig andre ting jeg ser etter i et forhold også som må stemme, men jeg er glad i sex og ønsker et godt sexliv. Jeg har vært for mange år i forhold hvor sexen rett og slett har vært dårlig. Ts Anonymkode: f62f3...907 Jeg synes du virker kravstor. Anonymkode: 6529a...9d1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:34 #15 Skrevet fredag kl 14:34 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Joda, tar som regel ikke lang tid før det hintes om sex, men jeg har bare lest og hørt at man helst ikke skal snakke om det💁♀️ Anonymkode: f62f3...907 Om de gjør, du vil, hvem skal stoppe dere? Det gjelder generelt at det kan slå feil, men ikke når det er tydelig begge ønsker 😊 Anonymkode: 4c828...0f4 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:34 #16 Skrevet fredag kl 14:34 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes du virker kravstor. Anonymkode: 6529a...9d1 På hvilken måte?😃 Anonymkode: f62f3...907
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:35 #17 Skrevet fredag kl 14:35 Skriv det i profilen din på Tinder da vel…? Anonymkode: 575fc...355
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:36 #18 Skrevet fredag kl 14:36 Eventuelt opprett profil på nettsider for (sære? Jeg aner ikke) sexuelle preferanser….? Anonymkode: 575fc...355 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:37 #19 Skrevet fredag kl 14:37 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om de gjør, du vil, hvem skal stoppe dere? Det gjelder generelt at det kan slå feil, men ikke når det er tydelig begge ønsker 😊 Anonymkode: 4c828...0f4 Forsåvidt sant det😄 Anonymkode: f62f3...907
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:42 #20 Skrevet fredag kl 14:42 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er det så ille som folk skal ha det til at man snakker om sex relativt fort? Eventuelt noen tips? Anonymkode: f62f3...907 For alle er det selvfølgelig ikke ille. For meg personlig hadde det vært litt turn off om en dame med en gang begynte med det. I hvert fall om hu i tillegg hadde masse «sære» kinks osv. Men som sagt, så er det helt sikkert en masse menn der ute som bare hadde syntes det var gøy. Anonymkode: 02bfa...4df 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå