AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Er det for risky å ta SAS med ankomst 10.35 i Manchester når det er kampstart kl 16? Har hørt at tidspunkt for kampstart kan bli flyttet, la oss si til kl 14? Så er det ved ankomsten med passkontroll, folkemengder både der, og i kollektivtransport til Old Trafford. Dette stresser meg litt. Tenker jo at hvis dette allerede stresser meg er det lurt å reise dagen før, men lurer på om noen har erfaringer? Anonymkode: 66d45...225
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Er det direktefly? Da vil jeg tro det går ok, om det er via annen flyplass og flybytte hadde jeg vært mer skeptisk. Men om du har penger til en overnatting hadde jeg reist dagen før og tatt en tur på pub/kikket på livet, så det hadde blitt mindre stress og en fin tur. 😀 Anonymkode: a7631...8da 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Ta taxi fra flyplassen til Old Trafford Anonymkode: d67e3...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Dersom det er kampen som er formålet med reisen, ville jeg absolutt "safet" det og reist dagen før. Da har du god tid, og kan i tillegg stresse ned og ikke være redd for å gå glipp av noe av kampen. Som en annen her nevner; gå på pub kvelden før (men drikk med måte så du ikke får skallebank på kampdagen, hehe) og kos deg litt. Null stress. Anonymkode: a425f...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Du har god tid. Kort veg fra flyplassen til arena. Anonymkode: 18090...92b 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Tar United gull i år da? Anonymkode: 43376...b77 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Du vil vel innom hotellet først for å bli kvitt bagasjen? Anonymkode: 6b369...b50 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august Tror du har god nok tid ja. Passkontrollen går kjapt, de har maskiner for elektroniske pass som nordmenn fortsatt er berettiget til å gå gjennom. Manchester er mindre enn f.eks. London, så det er begrensa hvor store folkemengdene kan bli. Husk ETA-visum hvis du ikke har vært i UK siden før april i år. Anonymkode: 999e7...8ef 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #10 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tenker jo at hvis dette allerede stresser meg er det lurt å reise dagen før Anonymkode: 66d45...225 Reiser du helt uten bagasje? Du får kun ha med en liten håndveske inn (altså mindre enn kabin-bagasje). Mye som ikke er lov å ta med inn, blant annet laptop. Anonymkode: aa085...020 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå