Gå til innhold

Rengjøringsbørste bad, hva fungerer best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det lurest å kjøpe en elektrisk rengjøringsbørste. (2 hastigheter (Moment: 28kgf langsom, 38kgf rask)

eller et børstesett som kan settes på drillen?

68584401207326.jpg

Anonymkode: 5f651...a3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, vi har aldri giddet å bruke det, så jeg kan ikke gi noen anbefalinger, men: vi kjøpte sånn til å ha på drillen, men har aldri brukt det da vi er redde for å ødelegge baderommet med det. Så vi kommer til å fortsette å vaske for hånd, føler vi både har mer kontroll og da slipper vi å være redde for å ødelegge noe.

Anonymkode: c184b...70e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel, vi har aldri giddet å bruke det, så jeg kan ikke gi noen anbefalinger, men: vi kjøpte sånn til å ha på drillen, men har aldri brukt det da vi er redde for å ødelegge baderommet med det. Så vi kommer til å fortsette å vaske for hånd, føler vi både har mer kontroll og da slipper vi å være redde for å ødelegge noe.

Anonymkode: c184b...70e

Tusen takk for svar! Nå gav du meg noe å tenke på...

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har børstesett til å sette på drillen fra Biltema, og det fungerer bra det  og fin for å komme nedi fuger. Er jo ikke så stiv bust, så ingen fare for å ødelegge noe.

Forøvrig vasker jeg med en sånn magisk svamp på øvrige glatte flater.

Anonymkode: 267e7...6d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har børstesett til å sette på drillen fra Biltema, og det fungerer bra det  og fin for å komme nedi fuger. Er jo ikke så stiv bust, så ingen fare for å ødelegge noe.

Forøvrig vasker jeg med en sånn magisk svamp på øvrige glatte flater.

Anonymkode: 267e7...6d2

Tusen takk for svar! 👍

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...