AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Barnet mitt har alltid likt bamser og har stort sett har ulike typer bamser hos seg i senga på natta. Men det siste halvåret har barnet knyttet seg ekstremt til en spesiell bamse det har hatt i flere år. Bamsen er med overalt og barnet er "småhysterisk" hvis det ikke finner bamsen og bamsen lever nesten. Er det noe å bekymre seg over? Eller kan det være bare en fase? Jeg er litt redd for at det er en type angst men det barnet er ellers trygt og rolig og viser ikke tegn til andre ting. Barnet er 10 år gammelt. Det er såklart vanskelig å svare på for utenforstående men kanskje noen har tanker rundt det eller erfaringer. Anonymkode: 3119d...a1f
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Når eg var mindre måtte eg ha en bamse i sengen. Eg slutta når eg var 14 Eg måtte ha en i senga fordi dg måtte ha noen å snakke med osv. Eg slutta fordi vi flytta vekk fra byen, eg har fått påvist Sosial angst når eg var i 20 åra. Tror kanskje det skyldes der. Anonymkode: 60fef...5d6
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Barnet mitt har alltid likt bamser og har stort sett har ulike typer bamser hos seg i senga på natta. Men det siste halvåret har barnet knyttet seg ekstremt til en spesiell bamse det har hatt i flere år. Bamsen er med overalt og barnet er "småhysterisk" hvis det ikke finner bamsen og bamsen lever nesten. Er det noe å bekymre seg over? Eller kan det være bare en fase? Jeg er litt redd for at det er en type angst men det barnet er ellers trygt og rolig og viser ikke tegn til andre ting. Barnet er 10 år gammelt. Det er såklart vanskelig å svare på for utenforstående men kanskje noen har tanker rundt det eller erfaringer. Anonymkode: 3119d...a1f HERREGUD! Angst er bare følelser. idiotiske foreldre. Anonymkode: 034b1...f44
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Jeez. De fleste unger har en periode hvor de er besatt av en ting, her har ungen vært gjennom både koseklut, apebamse, mikke bamse og nå et koseteppe. Det er helt vanlig og en trygghet for dem. Ikke gjør det til noen stor sak. Anonymkode: 7bd3e...279
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå