AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Hei! 👋🏼 Jeg har tatt eggløsningstest to dager på rad: første dag negativ både morgen- og kveld. I går var den negativ morgen og positiv test kl. 19:00 på kvelden. Vi hadde sex rundt kl 00:00. Antar at selve eggløsningen min er i dag, men muligheten for sex i dag er vanskelig. Vet at det er stor sjanse for å bli gravid slik som vi har gjort nå, at sædcellen ligger å venter på egget. Men, hvor mange av dere har blitt gravid slik på ett forsøk? Anonymkode: 7d98b...a9e
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Statistisk sett er det ca 25% sannsynlig at du blir gravid, men sjansen synker etter ca 35 års alder. Anonymkode: 85b4d...6ee
AnonymBruker Skrevet 2. august #3 Skrevet 2. august Jeg vil tro du har gode sjanser. De 25% som mange snakker om er jo er gjennomsnitt ut av alle kvinner. De kvinnene som ikke er veldig fruktbare trekker derfor den suksessraten ganske drastisk ned. Det betyr altså ikke at du bare har 25% sjanse per syklus. Du kan ha mye høyere enn det. Men alder har mye å si, hvor gammel er du? Anonymkode: e7352...22b
AnonymBruker Skrevet 2. august #4 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg vil tro du har gode sjanser. De 25% som mange snakker om er jo er gjennomsnitt ut av alle kvinner. De kvinnene som ikke er veldig fruktbare trekker derfor den suksessraten ganske drastisk ned. Det betyr altså ikke at du bare har 25% sjanse per syklus. Du kan ha mye høyere enn det. Men alder har mye å si, hvor gammel er du? Anonymkode: e7352...22b 27 år gammel Anonymkode: 7d98b...a9e
Hjertefisk Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Finnes masse ulik statistikk på dette på nett. Det varierer veldig utifra kilden, men her er et par eksempler.
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Skrevet 2. august Ble gravid med begge mine med kun et samleie dagen før EL. Anonymkode: c08cc...bd3
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Jeg hadde samleie dagen før pos, og samme dag. Satt den. Anonymkode: 84c96...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå