Gå til innhold

Barnet sa nei til bading, men sa ja til annen venn - innafor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Gøy å provosere?

ikke ute etter å provosere i det hele tatt. Synes det er interessant å se hva andre tenker

Anonymkode: 47f86...03d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, absolutt ikke! Ville høre hva folk mente :)

Da fikk du heldigvis se at det er fornuft her. Noen ganger er det genuint utsestenging og det må jo få bli diskutert selv om det er negativt.

Tenk hvis ingen hadde kristisk tankegang og alt skulle være flott uavhengig av realiteten?

Anonymkode: 834c6...4a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen dør av å drite i skogen mens de leser Dostojevski.

Anonymkode: b9617...91c

Haha! Det jeg mener er at noen barn er fysiske mens andre barn ikke er det,  men stormer frem på andre områder. Så det er ingen grunn til å kalle barnet mitt pingle.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ikke ute etter å provosere i det hele tatt. Synes det er interessant å se hva andre tenker

Om du ikke er ute etter å provosere så bør du kanskje revurdere måten du formulerer deg på.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Klart du var ute etter å provosere

Anonymkode: 639f8...eed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Barnet mitt leser bøker på 14-åringsnivå og har store problemer med akutte mageproblemer. Barn er veldig forskjellige. 

Hva har lesing med svømming å gjøre? 

Hjelper lite å kunne lese den dagen hun trenger å kunne svømme.  

Hun bør kunne både svømme og lese i en alder av 8 år. 

Uavhengig av ditt rare svar her, så er det helt innafor å si ja til å bli med på lekeplassen.  Dere kunne jo sendt en mld til det første barnet at de kunne treffes på lekeplassen. 

Anonymkode: 9ebe7...fc8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Barnet mitt leser bøker på 14-åringsnivå og har store problemer med akutte mageproblemer. Barn er veldig forskjellige. 

Svømming og lesing er to helt forskjellige ting og man skal kunne begge deler. Lær 8åringen din å svømme.

Anonymkode: b3724...4d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt at en åtteåring ikke er fullt svømmedyktig, herregud. Ts fikk rett om bitching. 😂

Det tar jo tid å lære barn å svømme skikkelig, og er ikke gjort i en håndvending. 

Og hva så om barnet er pinglete? Er mange pinglete barn. Jeg var selv et pinglete barn. Hva så? 

Heller være pingle enn drittsekk. 

Anonymkode: 5cd7c...fb7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Uten domuligheter? Herregud, han kan gå på do i naturen. Ærlig talt :hoho:

Anonymkode: 5291f...a5c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det synes jeg absolutt! Men jeg vil høre hva bitche-koret synes

Det koret du selv er anonymt medlem av? 🤡

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du opprette en tråd kun for å få negative svar?

Trolling

Anonymkode: 5291f...a5c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mamma hadde ikke syns det er greit. 

Jeg hadde sendt ungen på badetur, blitt med i begynnelsen og reist hjem. Hadde barna mine takka nei til en venn og ja til en annen etterpå. Ville jeg faktisk tatt en prat med barna og lært de viktigheten av vennskap, prøve "nye" ting, og ikke si ja når andre spør. Bare fordi det finnes en unnskyldning.

Tenker at denne badevennen får greie på dette og vil faktisk bli såret. 

Anonymkode: eea7c...f62

• Liker 1
Skrevet

Helt greit. Annen aktivitet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ble noe veldig lite fristende å svare deg, og det blir ikke noe bitche-svar heller, for jeg synes dette er innafor. 

Men, jeg tror jeg i utgangspunktet hadde svart faren som spurte om bading noe om at han ikke er trygg nok i vann til å dra uten mamma og pappa enda.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sendt ungen på badetur, blitt med i begynnelsen og reist hjem. Hadde barna mine takka nei til en venn og ja til en annen etterpå. Ville jeg faktisk tatt en prat med barna og lært de viktigheten av vennskap, prøve "nye" ting, og ikke si ja når andre spør. Bare fordi det finnes en unnskyldning.

Så hvis man har takket nei til en invitasjon kan man aldri si ja til en annen???? Det var tross alt mange timer senere. Snakk om å lage problemer.

Anonymkode: 7b9dc...a9e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg spør fordi norske KG-damer er ofte i fyr og flamme over utestenging, så jeg lurte på om dere klarte å vri dette til utestenging også.

Tyder på at du har svært dårlige sosiale antenner da, siden du trodde at dette var noe som ville bli kritisert.

Anonymkode: 8319c...db8

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt at en åtteåring ikke er fullt svømmedyktig, herregud. Ts fikk rett om bitching. 😂

Det tar jo tid å lære barn å svømme skikkelig, og er ikke gjort i en håndvending. 

Og hva så om barnet er pinglete? Er mange pinglete barn. Jeg var selv et pinglete barn. Hva så? 

Heller være pingle enn drittsekk. 

Anonymkode: 5cd7c...fb7

Det kommer nok an på hvor man bor, her kan nesten alle svømme på den alderen 

Anonymkode: 639f8...eed

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen dør av å drite i skogen mens de leser Dostojevski.

Haha, du er strålende.:ler:

Anonymkode: 9ef51...f87

Skrevet

Jeg er uenig med deg - det er helt ok å ikke ville dra på bading "alene". Men som jeg også skrev til TS over her, som mor av et engstelig barn, har jeg alltid forsøkt å forklare "nei'ene" til meg eller barnet på en måte som tydeliggjør at det ikke er vedkommende barn man egentlig sier nei til 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vurdert en hobby feks?

Anonymkode: 468c8...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...