AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Bare lurer: Jeg ble oppringt av en far som lurte på om barnet mitt (8 år) ville være med og bade. Jeg var veldig positiv og sa jeg ringte tilbake om 5 minutter. Barnet sa umiddelbart ja, men deretter nei, så vi ringte tilbake og sa at barnet var dessverre litt redd for å bade uten mamma eller pappa (ikke svømmekyndig). Tror barnet ikke likte tanken på å reise langt ut i skogen uten domuligheter, litt kaldt badevær etc. Lillebror er i barnehagen i dag, så tror det er godt for eldste å bare få være alene hjemme med meg (selv om jeg jobber). Noen timer senere ringte en annen venn og spurte om barnet ville være med på lekeplassen, det sa barnet ja til. Det er vel innafor? Anonymkode: 47f86...03d 2
Brunello Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare lurer: Jeg ble oppringt av en far som lurte på om barnet mitt (8 år) ville være med og bade. Jeg var veldig positiv og sa jeg ringte tilbake om 5 minutter. Barnet sa umiddelbart ja, men deretter nei, så vi ringte tilbake og sa at barnet var dessverre litt redd for å bade uten mamma eller pappa (ikke svømmekyndig). Tror barnet ikke likte tanken på å reise langt ut i skogen uten domuligheter, litt kaldt badevær etc. Lillebror er i barnehagen i dag, så tror det er godt for eldste å bare få være alene hjemme med meg (selv om jeg jobber). Noen timer senere ringte en annen venn og spurte om barnet ville være med på lekeplassen, det sa barnet ja til. Det er vel innafor? Anonymkode: 47f86...03d Synes du egentlig det når du oppretter en tråd for å få svar? 12 4
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Selvsagt! En annen aktivitet og et annet tidspunkt. Anonymkode: 7b9dc...a9e 24 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Brunello skrev (2 minutter siden): Synes du egentlig det når du oppretter en tråd for å få svar? Ja, det synes jeg absolutt! Men jeg vil høre hva bitche-koret synes Anonymkode: 47f86...03d 3 3
Raven.Writingdesk Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare lurer: Jeg ble oppringt av en far som lurte på om barnet mitt (8 år) ville være med og bade. Jeg var veldig positiv og sa jeg ringte tilbake om 5 minutter. Barnet sa umiddelbart ja, men deretter nei, så vi ringte tilbake og sa at barnet var dessverre litt redd for å bade uten mamma eller pappa (ikke svømmekyndig). Tror barnet ikke likte tanken på å reise langt ut i skogen uten domuligheter, litt kaldt badevær etc. Lillebror er i barnehagen i dag, så tror det er godt for eldste å bare få være alene hjemme med meg (selv om jeg jobber). Noen timer senere ringte en annen venn og spurte om barnet ville være med på lekeplassen, det sa barnet ja til. Det er vel innafor? Anonymkode: 47f86...03d Ja det er innafor nettopp fordi du begrunnet avslaget med at barnet ditt var engstelig for å bade uten egne foreldre til stede. Det du også kunne ha gjort var å sende foreldre til dette barnet melding om at «når x er ferdig med å bade er x velkommen hit hvis det passer for dere». Da har du også inkludert vennen som ble «avvist» med i leken 14 2
Million Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Hæ? Hvorfor spør du i det hele tatt? Det er da forskjell på å ville gå og bade i skogen og å ta en tur på lekeplassen. Det å takke nei til bading, utelukker jo ikke all annen lek resten av dagen som straff! Hvorfor virker det som du mente barnet skulle sitte inne på rommet sitt resten av dagen, bare fordi han ikke ville bade? 12 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Hvorfor i huleste skulle ikke dette være greit? Anonymkode: 470d0...5e7 6
Brunello Skrevet 1. august #9 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, det synes jeg absolutt! Men jeg vil høre hva bitche-koret synes Anonymkode: 47f86...03d Leste litt dårlig. Trodde det gjaldt bading i begge tilfeller. Når det gjelder en annen aktivitet stiller det seg selvsagt annerledes. Tror de fleste synes det er greit. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #10 Skrevet 1. august Million skrev (10 minutter siden): Hæ? Hvorfor spør du i det hele tatt? Det er da forskjell på å ville gå og bade i skogen og å ta en tur på lekeplassen. Det å takke nei til bading, utelukker jo ikke all annen lek resten av dagen som straff! Hvorfor virker det som du mente barnet skulle sitte inne på rommet sitt resten av dagen, bare fordi han ikke ville bade? Jeg spør fordi norske KG-damer er ofte i fyr og flamme over utestenging, så jeg lurte på om dere klarte å vri dette til utestenging også. Anonymkode: 47f86...03d 1
AprilLudgate Skrevet 1. august #11 Skrevet 1. august (endret) Helt fint Du forklarte jo i telefon at barnet ikke enda er trygg på bading uten foreldre med. Men, jeg hadde gjort en avtale med den andre vennen ila denne/neste uke eller når det måtte passe. Jeg er nok det man kan anse for å være styremedlem i «bitchekoret» for å ikke ekskludere unger. Endret 1. august av AprilLudgate 3
Kaneel Skrevet 1. august #12 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bare lurer: Jeg ble oppringt av en far som lurte på om barnet mitt (8 år) ville være med og bade. Jeg var veldig positiv og sa jeg ringte tilbake om 5 minutter. Barnet sa umiddelbart ja, men deretter nei, så vi ringte tilbake og sa at barnet var dessverre litt redd for å bade uten mamma eller pappa (ikke svømmekyndig). Tror barnet ikke likte tanken på å reise langt ut i skogen uten domuligheter, litt kaldt badevær etc. Lillebror er i barnehagen i dag, så tror det er godt for eldste å bare få være alene hjemme med meg (selv om jeg jobber). Noen timer senere ringte en annen venn og spurte om barnet ville være med på lekeplassen, det sa barnet ja til. Det er vel innafor? Anonymkode: 47f86...03d Totalt innenfor!
AnonymBruker Skrevet 1. august #13 Skrevet 1. august Er virkelig 8-åringen din så pinglete? MIn blir med venner, Tissing i skogen ingen hindring. Du må også lære ungen din å svømme!! det er mer en på tide nå. Synes det er dårlig å avvise en venn og takke ja til en annen Anonymkode: 8e6ef...201 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #14 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg spør fordi norske KG-damer er ofte i fyr og flamme over utestenging, så jeg lurte på om dere klarte å vri dette til utestenging også. Anonymkode: 47f86...03d Skriver du her fordi du vil ha en negativ reaksjon og formanende kommentarer? Det var jo også noe. Anonymkode: b3724...4d0 5 3
AnonymBruker Skrevet 1. august #15 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja, det synes jeg absolutt! Men jeg vil høre hva bitche-koret synes Anonymkode: 47f86...03d Hvorfor vil du opprette en tråd kun for å få negative svar? Anonymkode: b9617...91c 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #16 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er virkelig 8-åringen din så pinglete? MIn blir med venner, Tissing i skogen ingen hindring. Du må også lære ungen din å svømme!! det er mer en på tide nå. Synes det er dårlig å avvise en venn og takke ja til en annen Anonymkode: 8e6ef...201 Barnet mitt leser bøker på 14-åringsnivå og har store problemer med akutte mageproblemer. Barn er veldig forskjellige. Anonymkode: 47f86...03d 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #17 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skriver du her fordi du vil ha en negativ reaksjon og formanende kommentarer? Det var jo også noe. Anonymkode: b3724...4d0 Nei, absolutt ikke! Ville høre hva folk mente Anonymkode: 47f86...03d
Snublefot62 Skrevet 1. august #18 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, det synes jeg absolutt! Men jeg vil høre hva bitche-koret synes Anonymkode: 47f86...03d Gøy å provosere? 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #19 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, det synes jeg absolutt! Men jeg vil høre hva bitche-koret synes Anonymkode: 47f86...03d Sjarmerende Anonymkode: 639f8...eed 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #20 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Barnet mitt leser bøker på 14-åringsnivå og har store problemer med akutte mageproblemer. Barn er veldig forskjellige. Anonymkode: 47f86...03d Ingen dør av å drite i skogen mens de leser Dostojevski. Anonymkode: b9617...91c 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå