Gå til innhold

String bikini er så stygt, er du enig?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er ikke nødvendig. Det finnes jo tanga badetøy til menn også. Jeg bruker det en gang i blandt.

extra_thong_image.jpg?v=1716531905

Anonymkode: 510c3...89a

lillebroren til speedoen 

Anonymkode: b67b2...33a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2025 den 8.23):

Jeg trener mye og har en helt grei fadt bakdel, likevel hadde jeg aldri kledd meg i stringbikini, andre har ikke bedr om å se ræca mi og jeg trenger ikke blikk og bekreftelse på den måten.

Velger man et plagg som skjuler minimalt så tenker jeg det er en grunn til det, at man liker å bli sett. 

Anonymkode: e07df...03b

Hvorfor tenker du det? Det har ikke slått deg at man kanskje bare synes det er finere selv og vil kle seg i det som er finest? Jeg er millenial og er mye mer vant med string enn tai-truser, og derfor synes jeg string også er mye finere. Gjerne med litt høy skjæring. Det bare henger igjen 😄 Jeg har dårlig selvtillit når det gjelder rumpa mi, selv om jeg alltid har fått mye skryt for den, så tør jeg ikke å gå i string 😄 Føler meg også rett og slett for gammel siden jeg har fylt 40, og «gamle folk bør jo ha på seg mest mulig så folk slipper å se de stygge og gamle og dvaske kroppene deres». 

Men jeg var på badeland i utlandet i sommer, og det var ganske mange som hadde string der. Det var altså et badeland med masse unger og ikke akkurat for å se og bli sett, de drev med unger, noen hadde ganske små og fortsatt litt gravidmagen osv. 

Det var absolutt ikke tanken om at de liker å bli sett som slo meg. Heller, så jævla befriende å ikke føle at de må passe inn i en trang og konform boks, men bare går i det de ønsker uten å bry seg om kroppspresset.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kvinner er kvinner verst!

Anonymkode: 19020...6fc

Så sant! Så utrolig mange stygge og kjipe kommentarer i den tråden her..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke nødvendig. Det finnes jo tanga badetøy til menn også. Jeg bruker det en gang i blandt.

extra_thong_image.jpg?v=1716531905

Anonymkode: 510c3...89a

Veldig lik den mannen min brukte i sommer (i Syden), bare at den er blå...🤩

Anonymkode: 4edd6...28b

• Liker 1
Skrevet

String er pent og burde vært noe alle gikk med ! 👍

Anonymkode: 8afe9...fb3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kommer fra en mann. Går du i slike selv også?

Anonymkode: e6506...147

Nei, det er ikke fullt så flott å se på

Skrevet
ArneAnd skrev (47 minutter siden):

Nei, det er ikke fullt så flott å se på

Da må du trene. 💪 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 15.27):

String er ikke mye pent på dvaske romper. Bør være litt stram og spretten isåfall. Selv orker jeg ikke å gå med stringtruser engang. Gnager inn i rompa og er ubehagelig!

Kvinne.

Anonymkode: f8ceb...f2e

Det hjelper ikke om rumpa er aldri så stram, i bevegelse tyter likevel bulker fram. Tro meg. 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har lest gjennom en del av kommentarene her, og jeg må helt ærlig si at jeg ikke klarer å begripe hvordan dere har klart å se så nøye inn i sprekken på andre mennesker. Er jo bare å trekke til seg øynene! 🙊🙈 Jeg har vært MYE på stranda, og jeg registrerer egentlig ikke hva folk går med. Holder øynene for meg selv. 

Bruker ikke string selv på stranda, men mer brasiliansk modell. Har aldri tenkt at jeg skal kle meg for andre på stranda. Visste ikke at folk driver å NIGLANER oppi sprekken min når jeg soler meg eller bøyer meg/ sitter på huk 😅

Jeg tenker folk kan gå med det badetøyet de føler seg fine i, jeg 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 11551...0f7

Det er ikke alltid man har valget om å «holde øynene for seg selv». Som jeg har beskrevet tidligere i denne tråden fikk vi solsenger rett bak fotdusjen ved stranda i flere dager i sommer. Køen strakk seg helt inntil solstolen min. Umulig å ikke se ræv da (med mindre man har svært fleksibel nakke 😆) Dette var de eneste ledige plassene. Man kan lure på hvorfor, dersom det er så digg å se ræv. :ler: 

Satt der i 10 timer i strekk i til sammen 3 dager, og selv med konstant kø til fotdusjen og drøssevis med damer/jenter med stringbikini så var det kun TO stykker som ikke så begredelig ut i de. Disse to var av en så ung alder at det kan debatteres hvorvidt det var anstendig for de å kle seg slik i offentligheten. 

Den beste var nok damen som ikke ante at hun hadde dosete-avtrykk over hele ræva. :ler: Hadde nok sittet litt lenge. 😆

Anonymkode: 39dab...798

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det hjelper ikke om rumpa er aldri så stram, i bevegelse tyter likevel bulker fram. Tro meg. 

Det er ikke alltid man har valget om å «holde øynene for seg selv». Som jeg har beskrevet tidligere i denne tråden fikk vi solsenger rett bak fotdusjen ved stranda i flere dager i sommer. Køen strakk seg helt inntil solstolen min. Umulig å ikke se ræv da (med mindre man har svært fleksibel nakke 😆) Dette var de eneste ledige plassene. Man kan lure på hvorfor, dersom det er så digg å se ræv. :ler: 

Satt der i 10 timer i strekk i til sammen 3 dager, og selv med konstant kø til fotdusjen og drøssevis med damer/jenter med stringbikini så var det kun TO stykker som ikke så begredelig ut i de. Disse to var av en så ung alder at det kan debatteres hvorvidt det var anstendig for de å kle seg slik i offentligheten. 

Den beste var nok damen som ikke ante at hun hadde dosete-avtrykk over hele ræva. :ler: Hadde nok sittet litt lenge. 😆

Anonymkode: 39dab...798

Kanskje hun leste på kvinneguiden på do. Mye å lese, vet du. Viktig å være oppdatert. 

Skrevet

umulig å mene at det er stygt i hvertfall 🔥

Anonymkode: 8afe9...fb3

Skrevet

Tråden er ryddet for gjengivelse av innhold fra ekstern side. 

Perelandra, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Da må du trene. 💪 

Jeg trener daglig, så det er nok ikke problemet. Men si mine øyne er stringbikini flott på damer, ikke flott på menn

• Liker 1
Skrevet

Er ikke flott på damer heller. Skriker oppmerksomhet.

Anonymkode: e6506...147

Skrevet

Hva er greien med at folk misliker at andre ønsker oppmerksomhet? 😅 virker jo som at de blir sjalu fordi de vil ha oppmerksomheten selv eller noe. Jeg som faktisk ikke ønsker oppmerksomhet selv synes det jo er bra at andre vil ha oppmerksomhet, for da slipper jeg det selv. 🤪

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er greien med at folk misliker at andre ønsker oppmerksomhet? 😅 virker jo som at de blir sjalu fordi de vil ha oppmerksomheten selv eller noe. Jeg som faktisk ikke ønsker oppmerksomhet selv synes det jo er bra at andre vil ha oppmerksomhet, for da slipper jeg det selv. 🤪

Godt poeng. Lurer på om disse også misliker alt av artister, skuespillere, kunstnere osv.? Disse er jo også på jakt etter oppmerksomhet. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig - veldig stygt. Uansett pris og kvalitet, og kroppen som bærer den. Sender samme harry- signaler som Marlboro røyk, Pepsi Max og tatoveringer.

Anonymkode: 67c1a...de9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...