Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så spørsmålet er ikke om du selv er lykkelig.

jeg har vært i samboerskap hvor jeg vet min kjæreste ikke var lykkelig. Vi var ikke ment for hverandre💔

Nå er jeg i nytt forhold, og vi har kjent hverandre i veldig mange år. Han sier han aldri har vært så lykkelig noen gang🥰

Anonymkode: 49068...0c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke han og ikke jeg

Anonymkode: e43f7...c77

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er ikke det. (Jeg er litt til og fra) Jeg tror helt ærlig ikke at min man KAN bli lykkelig i et lengre forhold, han er liksom ikke sånn anlagt. Han er ikke i konstant dårlig humør eller noe, men han er liksom alltid misfornøyd, eller i alle fall ikke fornøyd nok, med alt i livet. Glasset er alltid halvtomt, selv om han har nedbetalt hus til 12 mill, hytte, to biler, friske unger, utenlandsferier hvert år, og er sin egen sjef, så tenker han at han har det verre en de fleste. 

Anonymkode: 8d703...c54

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg tror hun er lykkelig 🥰 Det er jeg også. Heldigvis. Er veldig takknemlig for det og tar det ikke for gitt. Er godt å se at hun har det bra. 

Anonymkode: 7109c...45a

Skrevet

Ja, det er han. Han uttrykker det både med ord og handling hver eneste dag. Det er noe med at han smiler mye, generelt glad, er fysisk kjærlig og øm, sier mye fint til meg hver dag, vi gjør mye sammen, vi har mange gode samtaler i løpet av en dag osv. :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Både jeg og han er lykkelig 🥰 Vi viser det igjennom ord og handling. 

Anonymkode: 4004d...2fb

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er han 🥰

Anonymkode: 86fcf...fee

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Glasset er alltid halvtomt, selv om han har nedbetalt hus til 12 mill, hytte, to biler, friske unger, utenlandsferier hvert år, og er sin egen sjef, så tenker han at han har det verre en de fleste. 

«Selv om han har»?

Tenker du at materialisme er veien til lykke? Enda godt han er en person som tydligvis ikke ser det slik.

Anonymkode: a97bd...9b7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei, han er ikke det. (Jeg er litt til og fra) Jeg tror helt ærlig ikke at min man KAN bli lykkelig i et lengre forhold, han er liksom ikke sånn anlagt. Han er ikke i konstant dårlig humør eller noe, men han er liksom alltid misfornøyd, eller i alle fall ikke fornøyd nok, med alt i livet. Glasset er alltid halvtomt, selv om han har nedbetalt hus til 12 mill, hytte, to biler, friske unger, utenlandsferier hvert år, og er sin egen sjef, så tenker han at han har det verre en de fleste. 

Og likevel går vi i fella og tror materielle goder gir lykke. Hvorfor skjønner jeg ikke. Det er vel for å fylle et tomrom. Men det må nok fylles på andre måter. Glede kommer mye fra innsiden så sant man lever trygt og ikke har masse øk. problemer og sånt da

Anonymkode: b5543...d85

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja han har det godt med meg og barna, men han har også noen dype traumer fra barn- og ungdom som han tidvis sliter med. Går heldigvis til psykolog nå. Det satt langt inne, men det har hjulpet ham (og oss) mye. 

Vårt liv sammen er han veldig glad for, og det gir han såpass uttrykk for at hans kamerater stadig sier at de misunner ham og oss begge vårt forhold. Det sier forøvrig også mine venner, men ikke like ofte som hans venner. Mine venninner har i større grad forlatt dårlig fungerende forhold enn det hans kamerater gjør. To av dem er svært ulykkelig og frustrerte, uten å gå videre av den grunn. Det er de to som oftest nevner at de misunner ham vårt forhold. 

Anonymkode: aa52a...1d1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Høres litt ut som min mann med det siste avsnittet. Føler humøret hans drar meg ned

Anonymkode: 2cd5e...76e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 13.11):

Nei, ikke han og ikke jeg

Anonymkode: e43f7...c77

Da GÅR DERE 

Anonymkode: 5eb4b...526

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

«Selv om han har»?

Tenker du at materialisme er veien til lykke? Enda godt han er en person som tydligvis ikke ser det slik.

Anonymkode: a97bd...9b7

Sa jeg det? Han er misfornøyd med huset, misfornøyd med hytta, synes ungene er mer krevende enn andres unger osv. Han tror oppriktig at han har det verre enn «de fleste». Han vil ha mer! Så nei, han er ikke en person som verdsetter andre ting høyere (tror han da, jeg tror jo han egentlig gjør det), og han jager stadig etter nye ting. Det bunner selvfølgelig i noe han sikkert burde funnet ut av. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja🥰 Han sier at jeg er drømmedama hans og at vi skal være sammen resten av livet.

Anonymkode: 69c66...8a1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men det har vært noen tunge år med mye motgang og han har prioritert bort alt sosialt til fordel for jobb slik at han nå plutselig kjenner på ensomhet. Men som typisk mann er han ikke villig til å gjøre noe for det, så det blir bare at han klager over å ikke ha noen venner når han selv ALDRI tar initiativ overfor andre og alltid har en unnskyldning om han skulle bli invitert på noe.

Anonymkode: 6ac20...049

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke han er. Jeg kan ikke vite sikkert, siden han aldri vil snakke om sånt. Men han virker ganske mutt og lite tilfreds med livet utenom jobb. 

Anonymkode: 1f148...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...