AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Min forrige date var veldig hyggelig og helt ok, men manglet gnist/ tiltrekning. Anonymkode: 3d9a2...706 2
-Missi- Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Da tenker jeg på han jeg datet før jeg dater han jeg dater nå. Jeg avsluttet fordi jeg syns det var for overfladisk han var ikke en mann hvor kommunikasjonen fløt naturlig og han tok heller ikke noe initiativ til å bli kjent med hvem jeg var som person. Helt på slutten der ramlet det inn og mer og mer lettkledde bilder. Jeg ble lei og avsluttet. 1 1
SPOCA Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Dvs han jeg datet før jeg traff min mann; han ble for uforutsigbar. Svarte plutselig ikke, veldig hot/cold. Han ble snurt da jeg informerte om at jeg valgte å gå videre med noen andre, og han ikke var interessant lenger. Han forventet ikke det. 5
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Det er en del år siden jeg datet.. Men; dårlig flyt i samtalen. Tullete familiebakgrunn. Ingen ambisjoner. Nedlatende mot en kelner. Snuset... Er blant det jeg husker. Anonymkode: fbd5e...5a4 3 2
Janina1 Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Har truffet en fyr 3 ganger nå. Hyggelig og ordentlig fyr, ordnede forhold og alt på stell. Han er veldig interessert, men jeg kjenner ingen gnist/tiltrekning. Er en jeg godt kunne "friendzonet". 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Hun hadde over 50 sexpartnere i en alder av 21. Anonymkode: 35698...46e 3
AnonymBruker Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august Manglende «gnist»,og lite å prate om. hyggelig mann men kjedelig date. Anonymkode: cefde...50b 4
AnonymBruker Skrevet 1. august #10 Skrevet 1. august Han pratet om seg selv i fire timer 🙄. Anonymkode: f7800...572 7 8
AnonymBruker Skrevet 1. august #11 Skrevet 1. august Lite å snakke om, rett og slett for forskjellige. Det har skjedd et par ganger. Ellers er det jeg som har blitt avvist av alle bortsett fra eksen min. Anonymkode: 31e05...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #12 Skrevet 1. august Vi hadde kjemien på plass men han ønsket forhold og det hele. det ville ikke jeg ha så da ble det litt meningsløst. Anonymkode: 6e317...f8d 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #15 Skrevet 2. august Han jeg datet før jeg traff min mann datet jeg i 2 måneder og avsluttet rett før det ble for seriøst/et forhold. I utgangspunktet hyggelig og kjekk kar, men de siste ukene fikk jeg en dårlig magefølelse, uten at jeg kan sette fingeren på det. Han presiserte så ofte at han var snill, at han aldri ville skadet meg fysisk, at han ikke slo kvinner at jeg tror jeg begynte å assosiere han med ordene "slå, "skade", "banke". Til slutt hadde jeg et livaktig mareritt hvor han denget løs på meg. Da avsluttet jeg, klarte ikke se på han på samme måte. Ble rett og slett litt redd han, uten at han hadde gitt meg noen grunn til det. Og nei, jeg har ikke traumer eller blitt skadet i forhold tidligere. Sikkert en fin kar, men han skulle ikke snakket så mye om vold og meg i samme setning, rett og slett, det drepte de gode følelsene. Anonymkode: 23764...5f9 4 1 9
AnonymBruker Skrevet 2. august #16 Skrevet 2. august Han var for intens og dro aldri hjem. Tendenser til være kontrollerende. Fikk dårlig magefølelse. Anonymkode: b4b5c...167 8 1 2
Brukerano Skrevet 2. august #17 Skrevet 2. august Fordi han avtalte dates, og avlyste i siste liten flere ganger. Etter 3 ganger med dette tok jeg det opp, og sa at om han ikke er intressert så er det lov å si. Viste seg at han avlyste fordi han ikke hadde råd til møtes på kaffe, og ville holde meg varm frem til lønn. Jeg tilbydde meg å betale, så vi kunne møtes den dagen slik vi hadde avtalt. Men han møtte ikke opp. Og sa det var fordi han ville spandere. Så da sa jeg nei takk. Og dumpa. Han ble kjempe sur, og sa at kvinner bare vil ha rike menn. 10 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #18 Skrevet 2. august Han siste jeg datet før jeg traff han jeg er sammen med nå snakket bare om eksen. Hvor fæl og egoistisk hun var, mangel på sex og nærhet osv, fremstilte henne som ei skikkelig trollkjerring. De hadde visst vært gift i mange år og hadde flere barn sammen. Skjønte etterhvert at han ikke var ferdig med henne overhode. I tillegg var han veldig av og på i kontakten med meg, så jeg avsluttet og ønsket han lykke til videre. Fant ut etter noen mnd at han hadde flyttet sammen med eksen igjen. Anonymkode: 10649...f5a 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #19 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han jeg datet før jeg traff min mann datet jeg i 2 måneder og avsluttet rett før det ble for seriøst/et forhold. I utgangspunktet hyggelig og kjekk kar, men de siste ukene fikk jeg en dårlig magefølelse, uten at jeg kan sette fingeren på det. Han presiserte så ofte at han var snill, at han aldri ville skadet meg fysisk, at han ikke slo kvinner at jeg tror jeg begynte å assosiere han med ordene "slå, "skade", "banke". Til slutt hadde jeg et livaktig mareritt hvor han denget løs på meg. Da avsluttet jeg, klarte ikke se på han på samme måte. Ble rett og slett litt redd han, uten at han hadde gitt meg noen grunn til det. Og nei, jeg har ikke traumer eller blitt skadet i forhold tidligere. Sikkert en fin kar, men han skulle ikke snakket så mye om vold og meg i samme setning, rett og slett, det drepte de gode følelsene. Anonymkode: 23764...5f9 Bra du avsluttet. Veldig misstenkelig av han, håper ikke han er voldelig, men det høres jo sånn ut når han tar det opp ofte, nesten som han har lyst til å høre de ordene eller gi deg en sjangse å løpe eller ikke løpe. Har en følelse av at jeg har hørt noen oppleve dette og han faktisk endte opp som voldelig. Hva om det er samme mann, eller en greie noen voldelige gjør? Føler ikke en gang for å gi han tvilen, jeg tror du faktisk kom deg unna en farlig mann. Anonymkode: 916aa...d62 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #20 Skrevet 2. august Han slapp smygere i ett sett på hver eneste date. 😝 Anonymkode: 38e94...2d9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå