AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Stemmer det at man kan kjøpe Wegovy og Mounjaro (med resept) i Sverige billigere? Er det noen som har gjort dette og hvordan fungerer det? Jeg må alltid ringe og bestille inn medisinen her jeg bor, hvordan gjør man dette i Sverige? Hvor mye sparer man? Anonymkode: 84850...268
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmer det at man kan kjøpe Wegovy og Mounjaro (med resept) i Sverige billigere? Er det noen som har gjort dette og hvordan fungerer det? Jeg må alltid ringe og bestille inn medisinen her jeg bor, hvordan gjør man dette i Sverige? Hvor mye sparer man? Anonymkode: 84850...268 Du må ha resepten på papir. Ikke digitalt sånn som vi har i Norge. Sist jeg sjekket var det ikke noe å spare, til og med dyrere. Men skal sies at det er ett år siden jeg sjekket. Anonymkode: ce864...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Kjøp heller magert kjøtt og grønnsaker i Sverige. Spis bra så trenger du ikke slankesprøyter Anonymkode: aca82...6a5 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Mounjaro 7,5 mg koster 4718 norske kr i Norge, 5321 svenske kroner i Sverige, som vil si 5651 omregnet til nkr, og dermed mye dyrere enn å kjøpe det her. Anonymkode: bac5d...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Måtte sjekke opp wegovy 2,4. omregnet til norske kroner koster en penn 2885kr i Sverige, i Norge 3189kr, så det er ca 300kr å spare. Anonymkode: ce864...7b6
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Måtte sjekke opp wegovy 2,4. omregnet til norske kroner koster en penn 2885kr i Sverige, i Norge 3189kr, så det er ca 300kr å spare. Anonymkode: ce864...7b6 Svenske krona er dyrere 😅 Anonymkode: e8e1b...e29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå