AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Min mest pinlige var på et jobbintervju. Hadde mye luft i magen og det måtte ut. Prøvde først å slippe ut en smyger, men den kom ut som et brak. Og luktet gjorde den og. Fikk ikke jobben.. Anonymkode: bc8a5...275 2 2
Million Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august (endret) Har ikke prompet i tilsvarende situasjoner, heldigvis. Men din historie lo jeg høyt av. Gurimalla, så flaut! Jeg husker første gangen jeg prompet foran kjæresten, altså han som jeg senere giftet meg med. Satt i sofaen, og kjente at jeg bare måtte slippe ut den fisen. Og den var en slik braker. Jeg fikk fullstendig latteranfall og lå i sofaen og hylte av latter etterpå. Han flirte litt han også, mest fordi jeg lo så fælt. Etter det var det ikke flaut mer å fise så den andre hørte det. Det er jo helt naturlig, og vi mennesker produserer gass i tarmene våre hver eneste dag, absolutt alle mennesker gjør det. Men klart, noen matvarer gjør at det produseres mer gass enn andre. Løk, for eksempel, er en sånn. Husker en episode med en venninne, der jeg og venninnen var ute og handlet i forskjellige klesbutikker. Jeg gikk litt unna for å se på noen plagg på et stativ, mens venninnen min gikk inn på et prøverom for å prøve noe hun hadde funnet. Jeg var ferdig med å se på det jeg skulle, og gikk mot prøverommet hennes. Hun kikket ut og fikk øye på meg og at jeg var på vei mot henne, og plutselig griper hun da tak i forhenget på prøverommet og begynner å vifte det febrilsk frem og tilbake i høy fart. Forbløffet spør jeg hva hun driver med, men i samme sekund kom jeg bort dit og kjente det... prompelukt. Hun hadde sluppet en lydløs stinker! Hun ble helt rød i ansiktet og slengte forhenget igjen for å skifte ferdig der inne. Flaks at det var bare meg i den delen av butikken/prøverommene, og ikke en annen kunde som kom og skulle bruke prøverommet ved siden av, for eksempel, for de ville kjent stanken! Flause. Det plaget ikke meg da, men denne venninnen er litt nøye på det med promping. Endret 1. august av Million 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august I klasserommet på ungdomsskolen. Anonymkode: d1e5a...504 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Jeg satt tett i tett med mange i en sofa og med en stor pute over magen. Klarte ikke holde igjen. Var lydløst men helt usannsynlig stank.... Det var pinlig, men heldigvis alltid hatt evne til å le av meg selv. Var en fyr jeg var forelska i. Det ble ikke noe mellom oss forråsirresånn. Anonymkode: f5daf...936 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Var på åpningen av en ny Ikea med ei nabovenninne. Jeg sapp en lydløs, men illeluktende fis, og da sa hun: "jeg tror du må skifte bleie på babyen din, det lukter bæsj her nå". Blant alle folkene orket jeg ikke lete meg frem til et skifterom i et varehus jeg ikke kjente til, så jeg sa rett ut at det bare var jeg som var dårlig i magen og slapp en fis. Venninnen min ble überklein og lagde den rareste stemningen etterpå. Etterhvert måtte jeg skjære gjennom isen med å snakke om noe heeelt annet, men hun var tung å snu. Skulle trodd jeg hadde begått et drap eller noe. Anonymkode: 6ee6b...80b 4 3
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): I klasserommet på ungdomsskolen. Anonymkode: d1e5a...504 Haha, jeg også - men jeg er lærer på ungdomsskolen😄 Men er ikke mest pinlige. Pinligst var når jeg var full og dårlig på en fest i ungdommen - spydde, og brekningene gjorde at jeg også feis ukontrollert 🙈 det var mange som ville hjelpe meg, og noen klarte ikke la være å le. Huff, jeg gremmes! Kjente ikke de jeg var på fest med så godt, hadde sommerjobb et annet sted der besteforeldrene mine bodde. Anonymkode: 443da...253 2
Meowmere Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Da jeg delte sovepose med ei da jeg gikk på videregående 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august I "offentligheten" må det ha vært før barneskolen, var forstyrrende atferd hvis en prompte, plukket i nesen eller noe slikt på barneskolen - folk var redd for å gjøre noe slikt. Ellers kan jeg ha vært uheldig i felles kollektiv, rett før jeg må på do - er veldig sjelden, da Anonymkode: d4ae1...ed1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august Jeg måtte plutselig nyse idet jeg kom inn på personalrommet til lunsjpause. Det kom en braker samtidig, ja😌 Det ble helt stille.... 😅 Anonymkode: 0c6f2...53b 3
AnonymBruker Skrevet 4. august #10 Skrevet 4. august Jeg kniper igjen til jeg har vondt i magen i sosiale situasjoner, så det har aldri forekommet. Men det må finnes en eller annen naturlov som sier at når man tror man er alene på tur og slipper en promp så kommer det alltid et menneske bak en sving. Mange, ganger, altfor mange ganger.... Anonymkode: 667b6...d04 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2025 den 1.15): Var på åpningen av en ny Ikea med ei nabovenninne. Jeg sapp en lydløs, men illeluktende fis, og da sa hun: "jeg tror du må skifte bleie på babyen din, det lukter bæsj her nå". Blant alle folkene orket jeg ikke lete meg frem til et skifterom i et varehus jeg ikke kjente til, så jeg sa rett ut at det bare var jeg som var dårlig i magen og slapp en fis. Venninnen min ble überklein og lagde den rareste stemningen etterpå. Etterhvert måtte jeg skjære gjennom isen med å snakke om noe heeelt annet, men hun var tung å snu. Skulle trodd jeg hadde begått et drap eller noe. Anonymkode: 6ee6b...80b Jeg dæver 😂 Anonymkode: 778ac...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august Jeg overnattet hos ei venninne..delte soverom med broren hennes, som jeg syntes var kjekk. Men hadde spist noe som ga meg ekstremt mye luft i magen. Hadde ingen steder å gå, de hadde et lite hus med soverom til foreldrene og søsteren rett ved siden og doen var i samme etasje. Magen produserte gass hele natten. Jeg prøvde å holde det inne, klarte ikke sove nesten hele natten. Prøvde meg å liste meg på do. Men hvis jeg pumpet der så ville de høre. Det at jeg ble stresset gjorde problemet bare verre. Og om jeg beveget meg merket de mine bevegelser kanskje. Uansett jeg pumpet hele natten og når alle våknet kom moren inn og åpnet vinduet og sa " huff så dårlig luft det var her". Jeg måtte innrømme at jeg hadde vondt i magen hele natten. Men dette skjedde også en annen gang, når jeg var på skitur med en gruppe og overnattet på en hytte. En jeg syns var ganske kjekk ville holde meg med selskap. Det var helt forferdelig, måtte knipe sammen og egentlig si at jeg ville børe alene. Avvise han fordi jeg trengte å bare ligge og fise. Hørte aldri fra han igjen. Anonymkode: f3879...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 10.22): Min mest pinlige var på et jobbintervju. Hadde mye luft i magen og det måtte ut. Prøvde først å slippe ut en smyger, men den kom ut som et brak. Og luktet gjorde den og. Fikk ikke jobben.. Anonymkode: bc8a5...275 Andre time hos ny psykolog, var så nervøs og må ha sluppet en uten å merke det direkte. Men lukten, herregud. Et lite samtalerom var det og. Tok etter mitt syn lang tid før lukten roet seg, og kokte godt i toppen da, gitt! Anonymkode: 38a83...f97 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2025 den 1.15): Var på åpningen av en ny Ikea med ei nabovenninne. Jeg sapp en lydløs, men illeluktende fis, og da sa hun: "jeg tror du må skifte bleie på babyen din, det lukter bæsj her nå". Blant alle folkene orket jeg ikke lete meg frem til et skifterom i et varehus jeg ikke kjente til, så jeg sa rett ut at det bare var jeg som var dårlig i magen og slapp en fis. Venninnen min ble überklein og lagde den rareste stemningen etterpå. Etterhvert måtte jeg skjære gjennom isen med å snakke om noe heeelt annet, men hun var tung å snu. Skulle trodd jeg hadde begått et drap eller noe. Anonymkode: 6ee6b...80b Jeg hadde også blitt veldig overrasket hvis en venninne sa høyt at hun hadde sluppet en fis, istedenfor å gå ut og slippe den. Anonymkode: 77195...8c6
AnonymBruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august I gymsal med masse mennesker, semifinale i en cup, jeg spilte, og vi hadde av en husker ikke grunn et minutts stillhet før kampen. En liten smyger ble til et høyt og veldig tydelig brak. Det er mange år siden, men dere som husker det og eventuelt er her inne, vet hva jeg snakker om. 😅 Anonymkode: 2f495...b11 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 10.22): Min mest pinlige var på et jobbintervju. Hadde mye luft i magen og det måtte ut. Prøvde først å slippe ut en smyger, men den kom ut som et brak. Og luktet gjorde den og. Fikk ikke jobben.. Anonymkode: bc8a5...275 Slapp en smyger et sted der vi var mange samlet. Hørte at noen brakk seg og alle beskyldte hverandre. Jobbet hardt med å ikke bryte ut i latter og begynte å spørre rundt meg jeg og 🙈 Det var absolutt ikke meningen, men jeg er veldig glad for at den kom stille Anonymkode: 8603d...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #17 Skrevet 5. august I pauserommet i hjemmesykepleien. Ingen pratet og jeg skulle reise meg for å hente mer vann. Plutselig kom det en høy fjert. Jeg måtte bare eie det og sa «Upsda, der feis jeg! Hehe» Anonymkode: 7c7db...e3d 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #18 Skrevet 5. august I kassakø på Høyer. Salg og endel folk. Jeg hadde nettopp spist på en eller annen etnisk restaurant min venninne maste meg innpå, og kjente jo gassen bygde seg opp, men hadde stålkontroll, kneip igjen,dette gikk fint det. Så kom det ei dame svinsende bak meg, med en ekstremt sterk parafymedunst, som jeg tydeligvis fant ut jeg måtte reagerer på. Først kom eit nys som tok litt av garden bak, så kom neste nys som slapp all kontroll rundt fiseringen og på tredje kom det ett brak bak som var såpass kraftig att den tok veien frem i trusen før gassen sprakk som ei boble mitt oppi helligdommen. Trøster meg med den dag i dag att det heldigvis bare var gass som kom, jeg ble litt i stussen ei stund der jeg sto i trang, hvit bukse. Høyer har jeg holdt meg borte fra, for selvom dette er noen år siden så får jeg fremdeles rykninger i ene munnviken bare jeg ser, hører eller tenker på det navnet. Anonymkode: 07f92...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #19 Skrevet 5. august Senest for noen uker siden på jobb. Er jo sommertid og det var sent på dagen. Så jeg trodde jeg var alene og lot det så til. Jeg var først litt imponert over hvor solid og tydelig lyden var. Spesielt i gangen jeg var i. Så hørte jeg noen kremte på et kontor lenger ned i gangen. Jeg gikk hjem.... Anonymkode: fe228...d93 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #20 Skrevet 5. august I en fullstappa bil på vei til oslo... Kjente bare to av de andre, vi var 5. Kaldt var det også ute, var i februar. Slapp en smyger, og på varmen den kom med visste jeg med en gang at denna kommer til å stinke. En av de andre i baksetet utbøt: FY F*** HVEM HAR FJERTA! 3 gutter skyldte på hverandre 😆 jeg satt å "jatta" med og holdt meg for nesa 😎 Anonymkode: cbba2...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå