Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norway Cup-dommer utsatt for vold i Oslo – Stor-Oslo

Nå er det flere lag som nekter å møte det spanske laget sant Cebrica fordi de har en supporter som slo ned en linjedommer. Det er blir en del poeng de kan ta med seg videre. 

Hvordan blir det om enda flere lag ikke vil møte dem? Kan de gå til topps i Norway cup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fredator skrev (1 time siden):

Du er noe på etterskudd her, for de er allerede slått ut av turneringen etter å ha tapt avgjørende kamp i går. Det er jo uansett en sak som det er flere sider ved enn hva som først ble blåst opp i media: 

https://www.vg.no/sport/i/939Jed/vitne-om-norway-cup-hendelsen-det-var-brutalt

ja leste det etter at jeg hadde postet innlegget.

Men mitt spørsmål er om et lag ville klatrer helt til topps på grunn av mange walkover? Jeg har ikke peiling på fotball. hva sier regelverket?

Skrevet
Pipaluk skrev (På 1.8.2025 den 18.54):

ja leste det etter at jeg hadde postet innlegget.

Men mitt spørsmål er om et lag ville klatrer helt til topps på grunn av mange walkover? Jeg har ikke peiling på fotball. hva sier regelverket?

Med all sannsynlighet. Chile fikk jo plass i VM - sluttspillet 1974 på walk over, etter at Sovjet nektet å stille til returoppgjøret i playoffen fordi kampen skulle spilles på samme stadion som Pinochet torturerte og drepte sine motstandere under statskuppet i 1972.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...