AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Jeg har en kropp hvor graviditet lett vises, og nå vises magen tidligere enn vi er klare til å fortelle om graviditeten. Noen som har gått igjennom det samme og kan komme med noen anbefalinger ang klær som kan skjule magen best og lengst mulig? Anonymkode: 8c32f...846
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Hettegensere? Løssittende kjoler? Folk bryr seg neppe uansett. Anonymkode: cb1e8...161
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Dressjakke, omslagstopper/cardigan, peplumtopper, litt baggy skjorter, kjoler som er stramme øverst og videre fra under brystet. Egentlig ganske masse når jeg tenker meg om Anonymkode: 290f2...556 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dressjakke, omslagstopper/cardigan, peplumtopper, litt baggy skjorter, kjoler som er stramme øverst og videre fra under brystet. Egentlig ganske masse når jeg tenker meg om Anonymkode: 290f2...556 Takk for nyttig tips!☺️ Anonymkode: 8c32f...846
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hettegensere? Løssittende kjoler? Folk bryr seg neppe uansett. Anonymkode: cb1e8...161 Folk som lever av å sladre bryr seg nok. Anonymkode: 8c32f...846 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Da jeg gikk på barneskolen hadde vi en lærer som alltid gikk i vide overdeler. Hun var ganske stor, og vi ante ikke at hun var gravid før barnet var født. Anonymkode: 6017a...21e 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Jeg brukte hettegensere og skjulte det sist til jeg var langt over halvveis. Anonymkode: 18118...268 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Jeg brukte mye løse kjoler og skjorter da jeg var gravid tidligere i år. Et typisk antrekk kunne være en sort gravidbukse (som lignet en helt vanlig bukse bortsett fra strikken på magen) kombinert med en ledig t-skjorte med en løs, åpen skjorte over. Gjerne med tilbehør som smykker eller silkeskjerf. Anonymkode: f2e16...abc 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august Ikke kle deg for langt unna din vanlige stil - en plutselig stilendring kan fort tiltrekke seg mer oppmerksomhet enn en litt rund mage. Anonymkode: f2ac9...f14 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august LiseTV skrev (18 minutter siden): Kjoler og det er også fint. Men ikke fra Temu mens du er gravid da. Unngå giftig klær. Anonymkode: 37e75...7a4 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #12 Skrevet 3. august Tusen takk for mange nyttige tips! ☺️ Anonymkode: 8c32f...846
AnonymBruker Skrevet 3. august #13 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men ikke fra Temu mens du er gravid da. Unngå giftig klær. Anonymkode: 37e75...7a4 Haha nei, klær fra tungmetall-Kina har jeg kvittet meg med. Kjøpte omtrent hele Shein for et par år siden, men fant ut i år at dette inneholdt tungmetaller, og har hatt en Shein-utrydding i garderoben min etter at jeg så to streker på pinnen, for å si det sånn. Har tatt ganske drastiske grep når det gjelder alt mulig egentlig. Kun naturlige kosmetikkprodukter, vaskemidler og null ultraprosessert mat.😄 Anonymkode: 8c32f...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå