Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange sier post nord ofte er raskere enn posten/bring

Vet ikke jeg. Hadde nå 2 pakker. Begge var i fortollet likt. Begge ble bekreftet hentet likt.

Dene ene pakka kom alt den 29, den andre ble lagt i sentralen til post nord 29 og der stod det da forventet levering dagen etter. Altså 30. Nå står det kun: forsinket leveranse og at den forsatt ligger på terminalen.

Jaja bring/posten var her i hvertfall raskere denne gangen.

Vanligvis velger jeg aldri post nord. Men nå fikk jeg ikke valgt 

Anonymkode: afa07...d41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ok 

Anonymkode: d395c...b13

AnonymBruker
Skrevet

sjekk facebook gruppa "boikott postnord" :ler: 

Anonymkode: 3752c...f08

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor er postnord iallefall raskere 😄.
bruker posten og postnord ca like mye, og så og si hver gang så er postnord kjappere. 
jeg bor 45 minutter nord for trondheim, og har alltid vært vant til at posten bruker 3 dager på å levere hit. Postnord derimot, de bruker i 99% av tilfellene 1 dag. Jeg pleier altså å få pakken dagen etter den har blitt sendt. 

Anonymkode: 03c4b...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever at de er ca like raske. Men at Postnord oftere sender pakker til andre utleveringssteder enn avtalt, eller at pakker faktisk blir borte med Postnord. 

Jevnt over leverer begge raskt og greit. Men kan jeg velge, så velger jeg Posten. 

Anonymkode: 4d9e5...960

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor er det uten tvil posten som er raskest. Av en aller annen merkelig grunn, blir ting liggende hos postnord i nesten en uke før de leverer det ut her. Men de skriver i appen at det er på vei til utlevering, men så kommer 'ikke utlevert' for så å bli liggende hos de. 

Derfor sørger jeg alltid for at det er enten posten som leverer eller at postnord skal levere det et annet sted enn nærmeste utleveringspunkt for meg. 

Anonymkode: 41501...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...