AnonymBruker Skrevet 2. august #21 Skrevet 2. august Tja, vi må jo tjene til livsopphold vi også? Det er ikke så fristende å gjøre seg helt avhengig av en mann og hans inntekt, bare fordi man har draget. Egne penger gir frihet. Også frihet til å forlate en mann hvis forholdet surner. I tillegg er det gøy å få til ting selv. Men helt ærlig i Norge i dag er det veldig mange folk med bra utseende. Hvis ingen skulle jobbet så hadde det blitt vanskelig. Anonymkode: 046a2...788 3
AnonymBruker Skrevet 2. august #22 Skrevet 2. august Haha Jeg ville stusset mer om postbudet kjørte Lambourgini! Anonymkode: 63009...168
Grüner Skrevet 2. august #23 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 6.20): Jeg stusser alltid når jeg ser veldig vakre kvinner i vanlige jobber. Enten som sykepleiere, butikkmedarbeidere, elektrikere, journalister, ingeniør osv. Tenker alltid «jøss, hva gjør du her? Du hører jo hjemme på en yacht i Karibien eller på den røde løperen i Cannes» Litt som om man skulle se et postbud bruke en Lamborghini til å kjøre avisruta. Det funker jo og får jobben gjort, men er likevel litt malplassert. Gjør du deg noen tanker når du ser veldig pene damer i vanlige jobber? Anonymkode: abe50...94a Tror du at alle pene damer er modeller eller bare får penger slengt etter seg? For en urealistisk tanke.
Natu Skrevet 2. august #24 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 6.20): Jeg stusser alltid når jeg ser veldig vakre kvinner i vanlige jobber. Enten som sykepleiere, butikkmedarbeidere, elektrikere, journalister, ingeniør osv. Tenker alltid «jøss, hva gjør du her? Du hører jo hjemme på en yacht i Karibien eller på den røde løperen i Cannes» Litt som om man skulle se et postbud bruke en Lamborghini til å kjøre avisruta. Det funker jo og får jobben gjort, men er likevel litt malplassert. Gjør du deg noen tanker når du ser veldig pene damer i vanlige jobber? Anonymkode: abe50...94a Jeg blir veldig glad og tenker dette er skikkelige damer som isteden for å benytte seg av utseendet sitt til å komme seg frem i en enspora overfladisk pengeverden faktisk velger å gjøre noe samfunnsnyttig. 1
aksase Skrevet 2. august #25 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 6.20): Jeg stusser alltid når jeg ser veldig vakre kvinner i vanlige jobber. Enten som sykepleiere, butikkmedarbeidere, elektrikere, journalister, ingeniør osv. Tenker alltid «jøss, hva gjør du her? Du hører jo hjemme på en yacht i Karibien eller på den røde løperen i Cannes» Litt som om man skulle se et postbud bruke en Lamborghini til å kjøre avisruta. Det funker jo og får jobben gjort, men er likevel litt malplassert. Gjør du deg noen tanker når du ser veldig pene damer i vanlige jobber? Anonymkode: abe50...94a Da tenker jeg at det er ei dame med mer mellom øra enn de som bare jakter på glamour og kjendisstatus. Ei dame som faktisk har mer å by på enn utseendet. Ei dame som det er lett å elske også når hun blir gammel og skrukkete. Ei dame med varige verdier. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august #26 Skrevet 2. august Jeg blir ikke akkurat overraska over pene damer som jobber i blomsterbutikk. Hadde en babe jobba som rakettforsker derimot ville jeg blitt overraska. Men det skjer ikke. Anonymkode: a7c02...f20
AnonymBruker Skrevet 2. august #27 Skrevet 2. august Om du mener pen-på-ordentlig så ja, det er litt sært på en måte. Altså en potensiell modell med en "vanlig jobb". Er mange pene damer, men veldig få som ser ut som en modell. Vet om ei som har en vanlig jobb som ser sånn ut og sikkert kunne jobba som det. Anonymkode: 42909...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå