Gå til innhold

Hva tenker du når du ser veldig pene damer i vanlige jobber?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser alltid når jeg ser veldig vakre kvinner i vanlige jobber. Enten som sykepleiere, butikkmedarbeidere, elektrikere, journalister, ingeniør osv.

Tenker alltid «jøss, hva gjør du her? Du hører jo hjemme på en yacht i Karibien eller på den røde løperen i Cannes»

Litt som om man skulle se et postbud bruke en Lamborghini til å kjøre avisruta. Det funker jo og får jobben gjort, men er likevel litt malplassert. 

Gjør du deg noen tanker når du ser veldig pene damer i vanlige jobber?

Anonymkode: abe50...94a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: f918e...edc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Tenker aldri noe spesielt uansett hvordan folk ser ut.

Anonymkode: a1b68...c57

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som om alle kvinner ønsker å være trophy wife på en yacht i karibien, eller gå den røde løperen i Cannes 😂

Anonymkode: fe031...599

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke.

Anonymkode: 1c610...c26

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ? Tenker aldri noe spesielt uansett hvordan folk ser ut.

Anonymkode: a1b68...c57

Sjelden jeg også tenker over det. Legger kun merke til hvis f.eks. en butikkmedarbeider smiler til meg, men ikke hvordan vedkommende ser ut.

Anonymkode: 65749...b58

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

🙈

Anonymkode: 1e36e...a91

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men har mange tanker om deg. For et begredelig menneskesyn. 

Anonymkode: 6eb9f...682

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei, så overfladisk er jeg ikke.

Det jeg ser på er service og om jeg føler meg velkommen. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Aldri ofret det en tanke. 

• Liker 6
Skrevet

Herregud.

Kanskje de pene kvinnene har en hjerne? 

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare uvanlig vakre mennesker som fortjener å være på en yacht i karibien da? Har ikke alminnelig utseende mennesker med penger "rett" til dette? Merkelig holdning du har. Ufyselig egentlig. Man er liksom ikke "verdt" noe uten å være uvanlig vakker?

Anonymkode: a9202...f79

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (4 minutter siden):

Herregud.

Kanskje de pene kvinnene har en hjerne? 

Nææh, damer med et visst utseende må levere inn hjernen underveis og bli nikkedukke til en fyr som vil vise henne frem på båten sin. Eller den røde løperen da.. egen vilje og ønsker for eget liv, har hun ei😂😂

Anonymkode: 51dd0...a23

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg stusser alltid når jeg ser veldig vakre kvinner i vanlige jobber. Enten som sykepleiere, butikkmedarbeidere, elektrikere, journalister, ingeniør osv.

Tenker alltid «jøss, hva gjør du her? Du hører jo hjemme på en yacht i Karibien eller på den røde løperen i Cannes»

Litt som om man skulle se et postbud bruke en Lamborghini til å kjøre avisruta. Det funker jo og får jobben gjort, men er likevel litt malplassert. 

Gjør du deg noen tanker når du ser veldig pene damer i vanlige jobber?

Anonymkode: abe50...94a

Ja, akkurat som deg. 

Tenker de burde vært på OnlyFans. Men jeg sier det ikke. 

Gjest Floriamint
Skrevet

Bevis at pene mennesker kan være kloke også .

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ganske mange pene mennesker. Jeg vet ikke om det er nok yachter i Karibien til å putte dem på. Og hva tenker du de skal leve av på disse båtene? Skal de være prostituerte? Som blir vraket når de er 35 fordi de begynner å få rynker?'

Jeg tenker vel at du lever i en litt rar fantasiverden der du idealiserer folk med pent ytre. De er bare normale mennesker som må betale for seg selv, de som alle andre. Skjerp deg. 

Anonymkode: ee3e8...7d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kryr jo av veldig pene damer i vanlige jobber i dag. Hvis man ser på de som henger på yachter og røde løpere på instagram så er ikke de spesielt vakre egentlig, bare veldig tynne og sminket. Mye heller helsesista enn Isabel Raad fks.

Anonymkode: 9d743...e49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid tenkt at yacht livet er en del av den skumle delen av verden, hvor du fort bare er en accessorie for noen mektige, som lite sannsynlig får konsekvenser om du forsvinner.

Derfor er det bra de heller lever det vanlige livet, hvor ja, det kan fortsatt hende ting, men loven gjelder i det minste mer.

Anonymkode: db93c...c0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en type jobb du beskriver her, ser ikke på meg selv som noe mer enn normalt utseende. Men hadde en mann en gang som sa til meg «Du som er så pen, hvorfor jobber du egentlig her?» Da svarte jeg «Hvor mener du jeg skulle jobbet da? På en strippeklubb?» 

Altså, hva mener du disse vakre kvinnene skal gjøre da? Være en manns accessories de årene hun er ung og vakker? 

Anonymkode: 68cf2...296

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker som deg 💆‍♂️

Jeg fikk en gang en kommentar fra en eldre mann om at jeg var altfor pen til å være en simpel butikkmedarbeider.

Jeg er eier av butikken som gjør det svært bra 🤣

Anonymkode: e0ca3...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...