AnonymBruker Skrevet 1. august 2025 #1 Skrevet 1. august 2025 Noen som har fjernet eggstokker og livmor pga endometriose? Anonymkode: c2c1c...010
AnonymBruker Skrevet 1. august 2025 #2 Skrevet 1. august 2025 Moren min har. Fjernet livmorhalsen samtidig (det var visstnok standard når alt annet skal ut). Har ikke hatt noen plager i ettertid, og angrer bare på at hun ikke gjorde det tidligere. Anonymkode: 667fe...4c3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2025 #3 Skrevet 1. august 2025 Fjernet en eggstokk og eggleder som var ødelagt av endometriose. Anonymkode: 821d4...0c1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #4 Skrevet 3. august 2025 AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 23.28): Fjernet en eggstokk og eggleder som var ødelagt av endometriose. Anonymkode: 821d4...0c1 Fant de dette ved å se inni magen/buken? (kikhull). Fjerbet de det da samtidig eller senere? Skal på kikhull for endometriose , hvordan fungerer det? Fjerner de mens de ser? Anonymkode: bcbdd...535
AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #5 Skrevet 3. august 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fant de dette ved å se inni magen/buken? (kikhull). Fjerbet de det da samtidig eller senere? Skal på kikhull for endometriose , hvordan fungerer det? Fjerner de mens de ser? Anonymkode: bcbdd...535 På ultralyd så de en cyste som så ut til å være en såkalt sjokoladecyste full av gammelt blod. Da de opererte meg med kikkhull, fikk de bekreftet dette, samt at hele eggstokken satt helt sammenklistret til bekkenveggen. Egglederen så de da også var ødelagt av betennelse. De så ikke mer endometriose rundt omkring. Jeg har fortsatt noe smerter selv om det også hjalp veldig, så det kan være at de har oversett noe. Jeg vet ikke. Det er ikke alltid lett å se alt. Anonymkode: 821d4...0c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå