AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Om man kan lære en katt å drite i en kasse, så kan man vel lære en hund å drite i grøftekanten eller under en busk? Skjønner ikke folk som lar hunden sin drite der folk går! Anonymkode: f3cf7...1d6 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Katten går løs og kan velge sted, mens hunden er i bånd. Løsr hunder velger også sted. Hundeeiere som ikke plukker opp etter hunden sin derimot, burde få sitt pass påskrevet. Anonymkode: 04153...b84 6
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Mine hunder foretrekker gress når de skal på do, men er det ikke gress så gjør de det nødvendige på asfalten - og så plukker jeg selvsagt opp😄 Katter går på do i kasse ja, men de er også dessverre glad i å bruke naboen sitt blomsterbed eller garasje til do……og det er ingen eier som plukker opp🙈 Anonymkode: 5245d...9e0
Phoenix Heart Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Og jeg skjønner ikke hvorfor hundeiere ikke plukker opp dritten etter hunden. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Phoenix Heart skrev (24 minutter siden): Og jeg skjønner ikke hvorfor hundeiere ikke plukker opp dritten etter hunden. De fleste gjør det, men så er det noen som ikke gjør det og de ødlegger for alle😶🌫️ Anonymkode: 5245d...9e0 4
Gliffy Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Phoenix Heart skrev (10 timer siden): Og jeg skjønner ikke hvorfor hundeiere ikke plukker opp dritten etter hunden. De aller fleste gjør jo det. Men som med alt annet så er det noen få rasshøl som ødelegger
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Jeg har en hund som driter akkurat der det faller den inn og en som foretrekker å drite på mykt underlag. Jeg plukker opp etter begge, så jeg ser ikke problemet. Anonymkode: 3fb20...70d 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #8 Skrevet 2. august Phoenix Heart skrev (På 1.8.2025 den 9.33): Og jeg skjønner ikke hvorfor hundeiere ikke plukker opp dritten etter hunden. I naturen er det jo bare gjødsel. På asfalt plukker man selvsagt opp. Anonymkode: 9341c...5ca
Gjest jegerrinne Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august Mine vil helst ut i skogkanten eller så nekter de å gjøre i fra seg. Helst oppe i en kvist haug
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august Er det noen som har prøvd å trene opp hunden til å drite et egnet sted? Man kan jo lære de opp til mye rart, har jeg forstått. Ts Anonymkode: f3cf7...1d6
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det noen som har prøvd å trene opp hunden til å drite et egnet sted? Man kan jo lære de opp til mye rart, har jeg forstått. Ts Anonymkode: f3cf7...1d6 Ja, vi har lært de til å drite ute... Anonymkode: 8c2e1...d5c 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #12 Skrevet 3. august En hundelort på fortauet er ren kunst. Anonymkode: e0a50...c9f
AnonymBruker Skrevet 3. august #13 Skrevet 3. august Dette handler om fantastiske instinkter noen dyr har og som gjør dem renslige fra naturens side. Katter foretrekker fra naturens siden å grave ned bæsjen i mold eller sand, så ser de en sandkasse gjør de fra seg der og graver det ned. Av samme grunn er barnas sandkasser ofte fulle av kattebæsj😆😅 Hunder har litt ulik i stinker for hvor renslige de er alt etter hvilken rase det er og litt personlighet. Mange raser graver opp mold over de de har tisset eller bæsjet, men i stuntet er så utvannet at de oftest bommer😆 De fleste hunder foretrekker derimot å gjøre fra seg på i natur eller i busker, på plen osv. Gjør de fra seg på gaten er det gjerne fordi de er unge, eieren har dårlig tid eller de har hatt vondt i magen og kunne ikke vente. Anonymkode: 9e336...b57 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå