AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli En mann her som søker etter en kjæreste. Nettopp fylt 40 år. Anonymkode: 66425...9cb
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Skrevet 1. august Finnes det egne arenaer for dette? Anonymkode: 1b8c1...d99 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Treningssenter, div hobbyer osv👍🏼 Anonymkode: c8381...f55 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Jobb er vel det opplagte. Deretter kommer vennekretsen, bekjente, folk man treffer i ulike interessefellesskap. Eventuelt gode gamle ute på byen. Anonymkode: f55cf...5cf 5
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Du kan begynne å jogge, så kan du trene deg opp til å ta igjen jenter i lysløypa, og prøve å starte en samtale? Anonymkode: 1be69...745
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Treningssenter Anonymkode: c8381...f55 Har vært flere tråder om at kvinner vil være i fred når de trener / jogger etc. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan begynne å jogge, så kan du trene deg opp til å ta igjen jenter i lysløypa, og prøve å starte en samtale? Anonymkode: 1be69...745 👆Ironisk case in point Anonymkode: ca704...f47 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Klatresenter og DNT-turer😊 Anonymkode: f56fb...ddb 1
Brunello Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august I følge en god del tråder her inne er jeg fristet til å si Internett. For det fremkommer i nevnte tråder at kvinner ikke ønsker å bli kontaktet på treningssenteret, mens de utfører hobbyer og en god del andre arenaer som tidligere var steder menn og kvinner flørta og «fant hverandre». 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #9 Skrevet 1. august Brunello skrev (2 minutter siden): I følge en god del tråder her inne er jeg fristet til å si Internett. For det fremkommer i nevnte tråder at kvinner ikke ønsker å bli kontaktet på treningssenteret, mens de utfører hobbyer og en god del andre arenaer som tidligere var steder menn og kvinner flørta og «fant hverandre». Dette er helt riktig. Hvis man synes det er forvirrende og provoserende at kvinner mener det aldri er greit å sjekke dem opp noe sted (spesielt ikke ute i løypa når de jogger, på treningssenter når de kjører knebøy eller på bussen) så er det beste å bruke Tinder. Du har sannsynligvis ikke sosiale ferdigheter til noe annet. Hvis du er oppegående og har sosiale antenner så hadde du ikke trengt å stille dette dette spørsmålet eller sitte og kverulere om det. Da hadde du hatt et sosialt liv og sannsynligvis en hyggelig dame å date. Start der. Dine egne sosiale ferdigheter. Anonymkode: 1b8c1...d99 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. august #10 Skrevet 1. august Tja, det er sikkert flere: 1. Få deg hobbyer du er interessert i, og engasjer deg i disse. Da vil du sannsynligvis møte folk i samme aldersgruppe som deg, og som du har noe til felles med. (Korps, kor, trening der begge kjønn er med, turer....) 2. De fleste større steder har utesteder som er kjent for å være "stedet for skilte". Altså steder der de som går dit er de som er skilt og har begynt å gå på byen igjen, og ikke 20-åringene. 3. Meld deg som frivillig på noe du engasjerer deg for. (Festival, frelsesarmeen, idrettslag eller hva det måtte være) 4. Meld deg inn i treningsgrupper for din aldersgruppe. Mange steder har slike joggegrupper eller lignende. 5. Dra på "singelturer" med andre single. Ikke tenk at du "er på jakt etter en kjæreste", men tenk heller at du er ute etter å treffe nye venner. En evt. kjæreste vil jo være en bonus. Anonymkode: 90b1d...f0c 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #11 Skrevet 1. august Ærlig talt, Tinder. Damer på rundt 40 går sjelden ut på byen, og gjør de det, er det sammen med venninner eller kolleger, og de går hjem og legger seg tidlig. Her i byen sitter er de aller fleste jeg møter enten under 30, eller nærmer seg 50. Mulig 40-åringene sitter hjemme med unger? Anonymkode: 0aeb3...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #12 Skrevet 1. august Først og fremst ett sted som treffer dine interesser. Hvis du liker løpe, så kan en løpegruppe være glimrende. Liker du danse, kan ett dansekurs være supert. Liker du klatre, start på ett klatresenter. Men de fleste av oss damer rundt 40 år liker bli kjent med nye på ulike arenaer, men ikke øyeblikkelig bli sjekket opp. Hvis en mann tar kontakt med ett tydelig ærend om å sjekke meg opp, uten å egentlig ha snakket med meg, så sier handlingen at han ikke bryr seg mye om hvem jeg er som person. Begynner man først å prate vennskapelig/uformelt derimot, og får vite litt om hverandre, så virker det mye mer oppriktig om praten går over til sjekking. Anonymkode: bafbc...d14 1 5
Soft mann Skrevet 1. august #13 Skrevet 1. august Etter å ha vert singel en stund, så vil eg nok si kaffen eller puben. Der er det damer i alle klasser. Ja ofte med en venninne, men det går ann å snakke med en dame som har venninne og😉
-Missi- Skrevet 1. august #14 Skrevet 1. august Enig må være en tydelig arena hvor du først kan bygge et bekjentskap. Kan også anbefale ting som venn appen for din aldersgruppe (jeg er litt yngre) spørs hvor du bor men da kan du møte opp på sosiale treff og ta det derfra. Appen er jo hovedsaklig for vennskap men et fint sted å starte og også en måte å få sosialisert deg mer på få deg "ut der" hvor du kan møte flere mennesker. Ellers syns jeg happen er bra. En kombinasjon av de to og komme seg mer ut blant folk generelt? Men ikke møt opp på venn arrangement og vær creepy er noen av de også. Møt opp med et åpent sinn og tanken om å bli kjent med folk det er det beste. K37 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #15 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Først og fremst ett sted som treffer dine interesser. Hvis du liker løpe, så kan en løpegruppe være glimrende. Liker du danse, kan ett dansekurs være supert. Liker du klatre, start på ett klatresenter. Men de fleste av oss damer rundt 40 år liker bli kjent med nye på ulike arenaer, men ikke øyeblikkelig bli sjekket opp. Hvis en mann tar kontakt med ett tydelig ærend om å sjekke meg opp, uten å egentlig ha snakket med meg, så sier handlingen at han ikke bryr seg mye om hvem jeg er som person. Begynner man først å prate vennskapelig/uformelt derimot, og får vite litt om hverandre, så virker det mye mer oppriktig om praten går over til sjekking. Anonymkode: bafbc...d14 Ja, husk dette ts. Anonymkode: d60e2...daa
PrivatiserAlt Skrevet 1. august #16 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er helt riktig. Hvis man synes det er forvirrende og provoserende at kvinner mener det aldri er greit å sjekke dem opp noe sted (spesielt ikke ute i løypa når de jogger, på treningssenter når de kjører knebøy eller på bussen) så er det beste å bruke Tinder. Du har sannsynligvis ikke sosiale ferdigheter til noe annet. Hvis du er oppegående og har sosiale antenner så hadde du ikke trengt å stille dette dette spørsmålet eller sitte og kverulere om det. Da hadde du hatt et sosialt liv og sannsynligvis en hyggelig dame å date. Start der. Dine egne sosiale ferdigheter. Anonymkode: 1b8c1...d99 Dette er et personangrep av typen hvis-du-fikk-brystmelk-som-barn, så hadde ikke du.... Insinuerende fornærmelse, inn bakveien ad hominem. Av en anonym bruker.
PrivatiserAlt Skrevet 1. august #17 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): En mann her som søker etter en kjæreste. Nettopp fylt 40 år. Anonymkode: 66425...9cb Jeg aner ikke, bare skriver her fordi jeg er spent på seriøse svar. Jeg fikk napp på Tinder, men jeg er også klar over at Tinder er objektiv ræva for de aller aller fleste.
AnonymBruker Skrevet 3. august #18 Skrevet 3. august Brunello skrev (På 1.8.2025 den 10.11): I følge en god del tråder her inne er jeg fristet til å si Internett. For det fremkommer i nevnte tråder at kvinner ikke ønsker å bli kontaktet på treningssenteret, mens de utfører hobbyer og en god del andre arenaer som tidligere var steder menn og kvinner flørta og «fant hverandre». Det ironiske er at det også er en tråd om hvorfor menn ikke tar kontakt med kvinner lenger. Anonymkode: f5f9e...7d8
AnonymBruker Skrevet 3. august #19 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det ironiske er at det også er en tråd om hvorfor menn ikke tar kontakt med kvinner lenger. Anonymkode: f5f9e...7d8 Det mest ironiske er at i mange av disse trådene så prøver man å forklare disse enfoldingene at det finnes tid og sted for å ta kontakt og det finnes tid og sted for å la folk være i fred. Man må ha såpass sosiale anlegg. Men det når ikke igjennom. Så når mennene er på plasser hvor det er god anledning til å ta kontakt, så sitter de og er kleine bak telefonene sine. Men å jage joggende damer gjennom skauen for å få nr hennes, det skal de... 🤪 Anonymkode: 1b8c1...d99
AnonymBruker Skrevet 3. august #20 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 1b8c1...d99 Du skriver mye om sosiale antenner, men har du lest dine egne innlegg? 😂 Anonymkode: f5f9e...7d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå