Gå til innhold

Er ganske nylig blitt samboer og er litt overrasket over hvor ofte og lenge han ønsker sex…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at jeg må ta praten med han, men må bare høre hva dere tenker rundt situasjonen.

Vi har vært kjærester i et halvt år og møttes noen ganger hver uke, overnattet sammen noen helger o.l. Nå har vi flyttet sammen og han tenner så sinnsykt på meg. Jeg kan nesten ikke gå ut av dusjen/stå opp om morgenen/henge opp klær/hva som helst, uten at han blir stiv og vil ha sex.
Han ønsker lange økter også der han stadig trener seg opp til å være mer utholdende. Noen ganger holder han ut over en time! Han vil så gjerne at jeg skal komme mange ganger, men av og til blir det for langvarig for meg og jeg blir sliten.

Kommer det alltid til å være slik og er dette vanlig for yngre par? Vi er 29 begge to. Takknemlig for svar.

Anonymkode: b54c3...49f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok ekstra tenkt og klar fordi dere er et nytt par, men det er også viktig å formidle hva du ønsker i sexlivet deres. 

Har selv vært sammen med samme man i 15+ år og det skal ikke mer til enn litt berøring eller at jeg er på vei inn i dusjen så er han klar. Jeg har aldri vært personen som orker lange akter som trekker seg over flere timer.. blir rett og slett lei av det😅 dette er noe mannen min vet veldig godt og ofte får han beskjed om at OK, men da blir det en kjapp runde. Andre ganger kan vi ta oss bedre tid. 

Skal samlivet deres fungere må dere prate sammen og bli enig om hva begge liker! Ingen vits at partneren din trener seg opp til å bli super utholdende hvis det ikke er noe du trives med❤️

Anonymkode: 4c1b4...949

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp😅. Du må jo snakke med fyren..

Anonymkode: b229c...3d3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å Gud for et mareritt, hvor tar menn det fra at det er positivt med langtekkelige økter, og øve på utholdenhet? Det er ingenting positivt med "utholdenhet", med mindre utgangspunktet er at han bare holder i 10 sekunder. Utholdenhet tyder på at han er på grensa til impotent og man ikke er attraktiv nok til at han evner å få utløsning på fornuftig tid, det gir gnagsår og er gørrkjedelig og gjør at man får avsmak for sex. Vær så snill, menn, slutt å dra ut tida, 99 % av kvinner vil takke dere, og vil sannsynligvis ønske sex mye oftere når det ikke skal dras ut i langdryge kjedelige seanser.

Anonymkode: 330ab...d47

• Liker 7
  • Nyttig 17
AnonymBruker
Skrevet

Så deilig, men si at du er fan av flere kjappe runder el kun en lang runde per dag.

Anonymkode: 7c95b...6f5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri orka…

Anonymkode: 1bb95...d70

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med en slik mann i 14 år og det var veldig slitsomt, fordi han ville ha sex hver eneste gang det rykket i pikken hans, og det er ikke normalt.

Jeg rakk aldri å ta initiativ til sex for han var over meg flere ganger per dag.

Til slutt så ble det pliktsex, for etter en del år taklet han ikke at jeg ikke alltid hadde lyst på sex og ble litt snurt og klaget hvis det var én dag vi ikke hadde sex.

Han begynte å være utro også, både mentalt og fysisk fordi jeg ikke alltid var hjemme (har en jobb der jeg er borte flere uker to ganger i året) og han bare måtte tømme seg.

Snakk sammen om hva dere forventer av hverandre når det kommer til sex, og hva som skjer når du er gravid/ har født eller når barna er smá og du er sliten og ikke alltid er i form til sex.

Anonymkode: 2678c...c40

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Å Gud for et mareritt, hvor tar menn det fra at det er positivt med langtekkelige økter, og øve på utholdenhet? Det er ingenting positivt med "utholdenhet", med mindre utgangspunktet er at han bare holder i 10 sekunder. Utholdenhet tyder på at han er på grensa til impotent og man ikke er attraktiv nok til at han evner å få utløsning på fornuftig tid, det gir gnagsår og er gørrkjedelig og gjør at man får avsmak for sex. Vær så snill, menn, slutt å dra ut tida, 99 % av kvinner vil takke dere, og vil sannsynligvis ønske sex mye oftere når det ikke skal dras ut i langdryge kjedelige seanser.

Han er så langt fra impotent det går an å bli. Han er toppidrettsutøver og meget sprek og potent på alle tenkelige vis… Sånn jeg har forstått det er det heller ikke attraktiviteten min det står på…jeg har en ganske god jobb pga mitt ytre. Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er i 40-årene og har sex noen ganger i uka, alltid i flere timer hver gang, og liker å ligge og hvile/sove ilag før eller etter. 

Da jeg var på din alder og yngre, hadde jeg daglig sex, men akkurat det orker jeg ikke lenger....

Hater forøvrig kjappiser, jeg rekker knapt å komme og ihvertfall ikke å få nok hudkontakt. Men jeg vet en del kvinner liker det bedrem

Folk er forskjellige. Min kjære likte ikke at han ville ha sex på den måten vi har, men jeg føler meg super- heldig....

Anonymkode: ac795...846

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er kjempe heldig.

Om det er mye eller lignende MÅ DERE PRATE SAMMEN. Kommunikasjon. Ikke hinting- ikke subtilt. RETT FREM PRAT. 

Anonymkode: 6738a...689

• Liker 1
Skrevet

Lengden på øktene kommer til å gå ned med tiden, men ikke hyppigheten. Man må være på samme sted. Hvis du gir etter og aksepterer sex så ofte nå kommer han til å være utro, skape samlivsbrudd eller så komme dere til å forakte hverandre med tiden- når du til slutt reduserer hyppigheten på sex. Det er nokk ekstremt mange par som får forholdet ødelagt fordi den ene reduserer mengden sex med tiden 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (35 minutter siden):

Lengden på øktene kommer til å gå ned med tiden, men ikke hyppigheten. Man må være på samme sted. Hvis du gir etter og aksepterer sex så ofte nå kommer han til å være utro, skape samlivsbrudd eller så komme dere til å forakte hverandre med tiden- når du til slutt reduserer hyppigheten på sex. Det er nokk ekstremt mange par som får forholdet ødelagt fordi den ene reduserer mengden sex med tiden 

Er det noe du tror eller er det forskning som sier dette?

Anonymkode: 2678c...c40

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Å Gud for et mareritt, hvor tar menn det fra at det er positivt med langtekkelige økter, og øve på utholdenhet? Det er ingenting positivt med "utholdenhet", med mindre utgangspunktet er at han bare holder i 10 sekunder.

Dette er muligens "sannheten" for noen kvinner, men garantert ikke for alle!

De kvinnene som har en optimalt velfungerende seksualitet i heterofil sammenheng, altså de som har den fantastiske evnen til å få orgasme etter orgasme av knulling, har gjerne stor glede av en utholdende og viril mann. Jeg har vært så heldig å oppleve et par sånne damer, og de var IKKE fornøyde om jeg kom etter noen få minutter. Heldigvis var sånne fadesen sjelden kost på den tiden!

Det er jo forsåvidt også forståelig at damer som ikke fungerer noe særlig under sex med menn, helst vil bli fort ferdig. Men da bør disse damene ideelt sett slå seg sammen med menn som kommer bare de ser en damesykkel.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lettstimulert og ville måtte si ifra at samleie ikke foregår over timer. Jeg er ikke særlig seksuelt kompatibel med en som må holde på over tid.

Ellers er daglig sex er velkomment hos meg.

Anonymkode: 80ba8...722

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 1.13):

Vet at jeg må ta praten med han, men må bare høre hva dere tenker rundt situasjonen.

Vi har vært kjærester i et halvt år og møttes noen ganger hver uke, overnattet sammen noen helger o.l. Nå har vi flyttet sammen og han tenner så sinnsykt på meg. Jeg kan nesten ikke gå ut av dusjen/stå opp om morgenen/henge opp klær/hva som helst, uten at han blir stiv og vil ha sex.
Han ønsker lange økter også der han stadig trener seg opp til å være mer utholdende. Noen ganger holder han ut over en time! Han vil så gjerne at jeg skal komme mange ganger, men av og til blir det for langvarig for meg og jeg blir sliten.

Kommer det alltid til å være slik og er dette vanlig for yngre par? Vi er 29 begge to. Takknemlig for svar.

Man på 35.

Jeg kan si at Du er hans TOP stjerne nå. Han tenker om deg, han vil ha deg, men prøv å si dine ønsker i sex livet også. 

Og... Nytt det.... Sex er best ting i kjærlighet.   Live a life...  

Hvis du liker han. Og du føler deg bra... kjør på....

Slap av... relax og kos deg.....  

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare snakke med han om det, og se om det går an å finne en gylden middelvei, evt at han runker mer for å ta «toppene» av behovet og ikke sliter ut deg og lysten din.

Men det er ikke uvanlig med kvinner som vil ha mye og lenge sex heller, så han kan jo ha erfart det før. Jeg er i 40-årene og mannen i 50-årene, vi har fortsatt sex mange ganger i uken og gjerne over en time med jevne mellomrom. Har nesten aldri sex under en halvtime, kjappiser er bare unntaksvis. Vi nyter det, og jeg elsker alle orgasmene 😍

Anonymkode: c4040...f5a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vi tar det fra hva damer har sagt 😌 jeg husker da jeg var ung - da var det store temaet i magasiner og blant jentene at gutter kom så fort, at de måtte lære seg å holde ut lengre. Sexologer var også ute med forslag og oppmuntring til hvordan menn skulle lære seg dette, hvordan han kunne gi damen orgasme etter orgasme - og hvor sterkt ønsket dette var blant damer. Hvor egoistisk det var å bare tenke på sin egen utløsning, osv osv.. ja, vi har det fra dere 😊

Anonymkode: f6821...a43

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså - er han et menneske eller en sjimpanse? Sistnevnte har tre ting i livet: mat, sex, søvn. Førstnevnte har flere ting i livet og ikke minst: mulighet til å ha en fantasi _uten_ å gjøre noe med det.

Ja, vi har alle vært unge og nyforelska. Men likevel. Ligger dere noen ganger i armene til hverandre og bare stryker hverandre og kysser, eller vil han ha sex hver eneste gang?

For mange år siden var det overskrifter i media med kjendiser som sa de var sexavhengige. Høres ut som han er dette.

Anonymkode: 3ddbd...c6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (På 1.8.2025 den 22.20):

Dette er muligens "sannheten" for noen kvinner, men garantert ikke for alle!

De kvinnene som har en optimalt velfungerende seksualitet i heterofil sammenheng, altså de som har den fantastiske evnen til å få orgasme etter orgasme av knulling, har gjerne stor glede av en utholdende og viril mann. Jeg har vært så heldig å oppleve et par sånne damer, og de var IKKE fornøyde om jeg kom etter noen få minutter. Heldigvis var sånne fadesen sjelden kost på den tiden!

Det er jo forsåvidt også forståelig at damer som ikke fungerer noe særlig under sex med menn, helst vil bli fort ferdig. Men da bør disse damene ideelt sett slå seg sammen med menn som kommer bare de ser en damesykkel.....

Vi som får orgasme på 1-2 minutter kjeder oss veldig når det skal dras ut og dras ut. Etter 2-3-4 orgasmer begynner det å bli oversensitivt og mer smertefullt enn godt. It's a hard no.

AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 22.31):

Jeg er lettstimulert og ville måtte si ifra at samleie ikke foregår over timer. Jeg er ikke særlig seksuelt kompatibel med en som må holde på over tid.

Anonymkode: 80ba8...722

Nettopp

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...