AnonymBruker Skrevet 7. august #41 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 17.00): Det kan virke som du tenker deg bort med teori istedenfor å komme i gang. Du har ekstremt mye overvekt som skal bort, det er uansett ekstremt mye mer fett enn muskler du har nå. Jeg ville bare begynt å spise mindre og sunnere. Dette prosjektet kommer uansett ikke til å bli et perfekt løp. Ta en dag av gangen. Maten er viktigst, men om du klarer å trene litt også er jo det selvfølgelig bare positivt. Men det er ikke sånn at du må være «forsiktig» med å spise mindre hvis du ikke trener masse altså😊 Anonymkode: dfcd5...b5e Ja dette har du helt rett i 😅 Må jo bare komme i gang! Med så mye overvekt vil jo alt hjelpe. Takk for at du kalte en spade for en spade 😇 Ts Anonymkode: 60263...4ab
AnonymBruker Skrevet 7. august #42 Skrevet 7. august Catch-22 skrev (17 timer siden): Jeg veide over 130 kg på det meste. Mye plager med knær, rygg og hofter. La inn støtet på maten!! Hadde fokus på helt enkle øvelser som trente kjernemuskulatur. Hadde veldig dårlig balanse pga dårlig kjerne. Veiledning fra fysio. Begynte smått å trene litt da jeg bikket under 100. Da jeg veide 90 begynte jeg med gåturer og litt mer lett styrke. nå veier jeg 78 kg og går toppturer, jogger et par km og løfter tunge vekter. ja, kroppen min har mye løs hud og har nok mistet en del muskelmasse på veien. Men motivasjonen min er SÅ mye bedre nå, enn da jeg gikk ned 30 kg for mange år siden med kombinert mat og tung styrke. Da gikk det veldig tregt og jeg mistet motivasjon. Til tross for at jeg merket det på klærne… men, følte ikke at jeg fikk noe særlig mindre løs hud med den kombinasjonen heller.. tror at det har noe å si hvor fort man går ned.. og alder. Pluss om og hvor mange barn man har vært gravid med 😅 Målet mitt har alltid vært å få dekt en bukplastikk og da må man ned på en viss BMI. Så nå som jeg straks er der gir det meg mer stå-på-vilje. men jeg har merket de siste ukene at magen trekker seg mer og mer sammen, så vet ikke hvordan det blir til slutt. Kanskje jeg klarer å se forbi løs hud hvis plagene med eksem og sopp gir seg??? 🤞🏼🤗 Wow! For en motivasjon du er, applaus til deg for jobben du har gjort og gjør. Vi er jo ganske like tall og målmessig. Tusen takk for at du delte 😃 Anonymkode: 60263...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå