AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Jeg har arvet to lekre vesker fra min tante, men lurer på om de har gått av moten? Den ene er en stor clutch og den andre petit noe. Anonymkode: 51927...de7
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli De regnes vel som klassiske vesker 😊 Personlig er jeg ikke så glad i i de fargerike men det viktigste er jo om du liker dem eller ikke, uavhengig av om de fortsatt er trendy eller ikke 😊 Anonymkode: 3333f...387 2
Sirah Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Jeg ser stadig folk som bruker LV-vesker. Det er klassiske og tidløse vesker i god kvalitet 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De regnes vel som klassiske vesker 😊 Personlig er jeg ikke så glad i i de fargerike men det viktigste er jo om du liker dem eller ikke, uavhengig av om de fortsatt er trendy eller ikke 😊 Anonymkode: 3333f...387 Mine er brune heldigvis😊ts Anonymkode: 51927...de7
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august LV er klassisk og tidløst 😊 Anonymkode: 841f7...abe 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august De er klassiske og tidløse. Om man bryr seg om slikt, så snur man seg ikke måned for måned, år for år, bare på grunn av at "moten" tilsier noe. Anonymkode: d5ce6...733
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Florerer på TikTok til meg hvert fall. Anonymkode: b0c67...a54
AnonymBruker Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august Elsker LV, blir mer og mer glad i det brune mønsteret, det passer til alt. Hvis du legger ut bilde av de, samt nummeret som står på en liten flik inni kan jeg fortelle deg litt mer om de. Anonymkode: 9832a...56b
Sirah Skrevet 1. august #9 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elsker LV, blir mer og mer glad i det brune mønsteret, det passer til alt. Hvis du legger ut bilde av de, samt nummeret som står på en liten flik inni kan jeg fortelle deg litt mer om de. Anonymkode: 9832a...56b Enig. Det er klassisk og tidløst Syntes også de har mange fine litt mer nøytrale modeller. Synd de er så dyre ellers hadde jeg hatt en av hver 😁
AnonymBruker Skrevet 1. august #10 Skrevet 1. august Jeg synes de er fine, liker de bedre en det merket som er så populært nå,men jeg husker ikke navnet på. Sto nettopp om en veske som kostet 150000 i det merket. Anonymkode: 3a6f0...c64
AnonymBruker Skrevet 1. august #11 Skrevet 1. august bare i innerste Bærum... Anonymkode: 08016...e84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå