AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Hei! Jeg skal ta Color Line fra Strømstad til Sandefjord og må rekke et tog i Sandefjord 45 minutter etter ankomst. Stasjonen er ca. 15 minutters gange fra terminalen. Har ikke tatt ferge siden jeg var liten, så jeg vet ikke helt hvordan avstigningen foregår. Går det ganske raskt å komme seg av som gående passasjer? På forhånd takk! Anonymkode: aebd2...ba9
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Det skal gå bra hvis du ikke må bruke mye tid i tollen. Anonymkode: eb586...ac6
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Tusen takk begge to! Da krysser jeg fingrene for at det ikke er lange køer i tollen. Anonymkode: aebd2...ba9
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Det går fint. Og går du fort bruker du ikke 15 min til toget heller. Anonymkode: 19c8b...09c
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det går fint. Og går du fort bruker du ikke 15 min til toget heller. Anonymkode: 19c8b...09c Så bra, takk! Anonymkode: aebd2...ba9
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Skrevet 2. august Husker folk stilte seg i kø leeeenge før dørene åpnet, så lønner seg nok å stille seg opp tidlig. Folk er litt som på flyplasser, stiller seg opp før det en gang er bemanning ved gaten og innkommende fly ennå ikke har landet. Anonymkode: 564c4...dbb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå