Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har en sønn på 18 år. Hvorfor skulle han ville ha sex med en som er 10 år eldre enn mora si?

Anonymkode: ed546...70b

Godt spørsmål. Men det er en viss prestisje blandt unge gutter rundt det å ha sex med voksne kvinner. Har blitt forsøkt sjekket opp av unggutter flere ganger selv, men kunne aldri i verden tenkt meg å ha sex med noen på alder med egne barn nei. .

Anonymkode: 6dad3...6d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri i livet hatt sex med en som er ung nok til å være sønnen min. Usmakelig. Og femtiåringer som har sex med tenåringer fortjener en real ørefik. Det er rett og slett ekkelt. Finn noen på din egen alder! 

Anonymkode: f2b38...d26

• Nyttig 1
Skrevet

Det blir bare ekkelt. Er selv 37 med sønn på 18. Håper for hans skyld at han finner noen rundt egen alder. 

Utnytting av unge tenker man jo mest menn gjør men er jo helt sikkert creepy eldre damer og selv om det er mindre normalt. 

Jeg blir absolutt sjekket opp av unge menn men aviser de. Vil ikke være noens fantasi og tror nok ikke sønnen min hadde syntes det var noe gøy om jeg fant en nær hans alder heller. 

• Liker 1
Skrevet

Så stor aldersforskjell er bare ekkelt uansett hvilken vei det går. Blir som om jeg skulle blitt sammen med en av kameratene til nevøen min eller funnet meg en som er på alder med foreldra mine 

• Nyttig 1
Skrevet

Bare for sex, hvorfor ikke. Man trenger jo ikke fortelle det til hele verden tydeligvis,hvis folk dømmer slik dere her gjør. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

det er helt ok for min del. 

jeg regner med at det er frivillig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke ulovlig, men sjukt ekkelt etter min mening. Jeg er 47 og hadde aldri klart å gjøre det. Stor aldersforskjell er i utgangspunktet ikke et problem, men 18 og 50 er å strekke strikken noe for langt, det er snakk om en tenåring, knapt voksen + en middelaldrende. Hjernen hos en attenåring er ikke utviklet ferdig, og en femtiåring kan holde seg for god til å utnytte dette.

Anonymkode: 8ddb9...bd8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere opptak av noe slag fra dere selv var 18? For da anbefaler jeg dere å se det. Jeg så meg nylig, gamle videoer på harddisk for over 10 år siden. Jeg er en annen person nå, å jeg er ikke i nærheten av 50. 

La 18 åringene være ifre, det er ikke barnerov men tenåringsrov og det er enda ille. Se hvordan de er, serriøst, SE hvor umodne de er. 

Anonymkode: b56c1...e78

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Folk med barn er ikke dømmende, men beskyttende ovenfor unge. Det skal unge mennesker være glade for. Samfunnet totalt sett bør være glad for det. 

Anonymkode: 93fc9...411

Er dømmende og beskyttende i det tilfellet her gjensidig ekskluderende?

Jeg stusser litt over "ekkelt" stempelet. Jeg syns ikke 50 år gamle damer er ekle. 50 år gamle damer får også filmjobber av Hollywood og utseendefokuserte steder, så de er neppe fallert så mye at de generelt kan kalles ekle?

Det er rart, uvanlig og unormalt, men å kalle sånne forhold for ekle?

Det er mennesker som tenner på å bli tisset på, og jeg har da ikke noe behov for å kalle dem for ekle?

Jeg ville tro at det sosiale stigmaet er mer skadelig en Mrs. Robinson herself. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Udyrisk skrev (1 time siden):

Bare for sex, hvorfor ikke. Man trenger jo ikke fortelle det til hele verden tydeligvis,hvis folk dømmer slik dere her gjør. 

ja folk blir jo tvunget til hemmelighold pga fordømmelse fra andre. 

Nå driver jeg ikke med 18 åringer da men jeg tenker nå litt.. det er jo  så snakk om at pride og at man skal få elske den man vil og mangfold og det som er men stor alderforskjell feil vei.. å nei huff og huff.. det er tabu enda.. hvor er toleransen der da?

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo ikke ulovlig, men sjukt ekkelt etter min mening. Jeg er 47 og hadde aldri klart å gjøre det. Stor aldersforskjell er i utgangspunktet ikke et problem, men 18 og 50 er å strekke strikken noe for langt, det er snakk om en tenåring, knapt voksen + en middelaldrende. Hjernen hos en attenåring er ikke utviklet ferdig, og en femtiåring kan holde seg for god til å utnytte dette.

Anonymkode: 8ddb9...bd8

Jeg er heelt enig med deg.  Selv om jeg elsker sex med yngre menn, så er ikke en 18 åring mann men gutt. Må være 25+ for å kunne tenne meg seksuelt.

Kv. 50

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for nedsettende innhold,brukerangrep,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

En kompis av meg nevnte at han hadde sex med en 56 åring da han var 18. Er ikke så spesielt, dere må roe dere ned.

Anonymkode: 57da2...464

Enig.   Ting skjer rundt omkring, spesielt med litt alkohol inn i bildet. Jeg var ikke stort eldre selv (21), da jeg knulla ei på 53 på et nach etter en bygdefest.   Trine S Grande var vel ca 50, da hun pulte en 17 åring i åkeren.

Anonymkode: 79bc4...f2f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Enig.   Ting skjer rundt omkring, spesielt med litt alkohol inn i bildet. Jeg var ikke stort eldre selv (21), da jeg knulla ei på 53 på et nach etter en bygdefest.   Trine S Grande var vel ca 50, da hun pulte en 17 åring i åkeren.

Anonymkode: 79bc4...f2f

Hun var 38.

Anonymkode: 2ba62...b0b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun var 38.

Anonymkode: 2ba62...b0b

men i det kollektive minnet var hun minst 50.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er to myndige personer som har samtykkende sex. 

Men som du ser her, du bør være forberedt på justis fra gata.

Anonymkode: 7fd42...eb2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er to myndige personer som har samtykkende sex. 

Men som du ser her, du bør være forberedt på justis fra gata.

Anonymkode: 7fd42...eb2

Ja det bør du, folk med vel utviklet fornuft og omsorgsevne står ikke bare å ser på.

Anonymkode: b56c1...e78

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2025 den 21.23):

Er det alt for stor aldersforskjell mellom en 18 år gammel mann og en 50 år gammel kvinne?

Tenner virkelig 18 åringer på så mye eldre kvinner?

Anonymkode: 8c88d...3cb

En 18-åring kan finne på å knulle et kvisthull i veggen.

Anonymkode: 906cd...55a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Et hull er et hull 🙄 (god trening!)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det synes jeg er for mye!

Jeg hadde en på 22 da jeg var 41.

Anonymkode: 7dd5d...0e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...