Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det alt for stor aldersforskjell mellom en 18 år gammel mann og en 50 år gammel kvinne?

Tenner virkelig 18 åringer på så mye eldre kvinner?

Anonymkode: 8c88d...3cb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Yolo

Anonymkode: 9dec7...8d2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det alt for stor aldersforskjell mellom en 18 år gammel mann og en 50 år gammel kvinne?

Jeg syns det er upassende. Han er fremdeles en tenåring. Til ditt andre spørsmål … Mange gutter og menn tenner på eldre damer. 

Anonymkode: 5e4ba...499

Skrevet

Kvalmt. Fatter ikke hvorfor 18-åringer vil kaste bort ungdomåra sine på gamle skinn. Og den gamle dama bør vite bedre da det umulig kan bli en sunn relasjon for gutten.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Går nok helt G det der for SEX. Hadde nok gjort det samme selv da jeg var 18.

M26

Anonymkode: 57da2...464

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Æsj, ja. Det grenser til barnerov!

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er flere tiår for mye.

Anonymkode: b56c1...e78

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En kompis av meg nevnte at han hadde sex med en 56 åring da han var 18. Er ikke så spesielt, dere må roe dere ned.

Anonymkode: 57da2...464

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Gjør du det og venninner med barn får vite om det er du parikaste blant venner fort som f...

Grei måte drepe sitt sosiale liv på. 

Anonymkode: 93fc9...411

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

50-åringer som er 15 år unna pensjonistlivet bør vite VELDIG mye bedre enn å forsyne seg grovt av forvirret og umoden ungdom. ÆSJ!

Anonymkode: 0b165...37a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sønn på 18 år. Hvorfor skulle han ville ha sex med en som er 10 år eldre enn mora si?

Anonymkode: ed546...70b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

50-åringer som er 15 år unna pensjonistlivet bør vite VELDIG mye bedre enn å forsyne seg grovt av forvirret og umoden ungdom. ÆSJ!

Anonymkode: 0b165...37a

Applaus for denne! 👏👏👏👏

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvalmende. Det samme gjelder om det var en 50 år gammel mann og 18 år gammel jente. 🤮

Men å kalle 50-åringer for 'gammelt skinn', 'gamle purker' ol, synes jeg også er nedverdigende. Dere som skriver dette er ikke evigunge dere heller. Plutselig er dere i 50-årene, og lurer på hvor tiden har blitt av. 

Men spørsmålet til trådstarter; Nei! Det er ikke greit! Det ville vært noe galt med en voksen dame, som ville ha sex med en unggutt, som kunne vært hennes barnebarn! 😡

Anonymkode: 4f8f1...740

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Jeg er 43, og sønnen min er 18. kunne aldri aldri aldri ligget med en av hans kompiser. De er søte, på samme måte som valper og kattunger.

Anonymkode: 885fb...e94

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men mange 18 år gamle unge menn syns 50 år gamle damer er spennende. Skal damene da holde seg borte allikevel?

Det er jo samtykkende, siden 18 åringen jo har nådd myndighetsalder. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men mange 18 år gamle unge menn syns 50 år gamle damer er spennende. Skal damene da holde seg borte allikevel?

Er det greit for deg hvis 50 år gamle menn ligger med 18 år gamle damer? 

Anonymkode: 2ba62...b0b

Skrevet

Det er da helt greit, jeg skjønner ikke.... 

Like greit som når 50 år voksne menn ligger med 18 år gamle jenter. Mange kjekke 50 år gamle menn, og tabuet pirrer jo litt ekstra. 

Trenger ikke være ment å vare evig. 

Det er litt uvanlig at kvinner vil ha såpass unge menn, fordi de ikke har rukket å tjene stort med penger. 25 åringer, det hadde jeg skjønt, men 18-åringer er litt spesielt. Da høres det ut som fetisjisme. Men det er jo ikke akkurat en skadelig fetisjisme. Det kan også være bekreftelse. 

Folk med barn er utrolig dømmende. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja, det bør de. Alle godt voksne bør føle noe er galt når de nermer seg tenåringer. 

Anonymkode: b56c1...e78

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
PrivatiserAlt skrev (40 minutter siden):

Det er da helt greit, jeg skjønner ikke.... 

Like greit som når 50 år voksne menn ligger med 18 år gamle jenter. Mange kjekke 50 år gamle menn, og tabuet pirrer jo litt ekstra. 

Trenger ikke være ment å vare evig. 

Det er litt uvanlig at kvinner vil ha såpass unge menn, fordi de ikke har rukket å tjene stort med penger. 25 åringer, det hadde jeg skjønt, men 18-åringer er litt spesielt. Da høres det ut som fetisjisme. Men det er jo ikke akkurat en skadelig fetisjisme. Det kan også være bekreftelse. 

Folk med barn er utrolig dømmende. 

Folk med barn er ikke dømmende, men beskyttende ovenfor unge. Det skal unge mennesker være glade for. Samfunnet totalt sett bør være glad for det. 

Anonymkode: 93fc9...411

• Nyttig 1
Skrevet

Er nok mer vanlig enn damene på kg tror .. vet ikke hvor mange 18-20 åringer som har tatt kontakt via chat og fortalt om eskapader på damer i  50-60 åra og hvor spennende det var osv osv. 

Jeg syns det er for ungt for min smak men andre må jo få gjøre som de vil. Begge er myndige seksuelt så kjør på. Gjelder begge veier i mitt hodet. 

Det er det jævla A4 samfunnet som ødelegger for de som kanskje liker andre ting enn det som er ansett som "normalt".. synd men sånn er det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...