Gå til innhold

Noen som har prøvd et merke som heter Mary Kay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i uken var jeg på et "kurs" eller homeparty med dette merket som innhold. De har både hudpleie og make-up. (prøvde i legge inn da, men finner ikke innlegget så d må være blitt borte)

Lurer på om dette merket er bedre/dårligere en mer kjente merker som cristian dior, bioterm, elisabeth arden osv Noen som vet.

De hadde et produkt som heter 3 in 1 der det var rensegele, tonic og fuktighetskrem i et - det hørtes jo veldig greit ut, men vet jo ikke om dette merket er verdt å satse på.

hadde vært artig å høre om noen har prøvd det?

Selges bare på homeparty og ikke i noen parfymerier!

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Selges bare på homeparty og ikke i noen parfymerier!

Det er som regel en grunn til at enkelte merker kun blir solgt gjennom "homeparties". Har forsøkt noen prøver fra Mary Kay men var ikke videre imponert.

Skal du ha god make-up så forsøk merker som Dior, Shiseido, Lancome og Chanel (mine personlige favoritter innen make-up).

Slike alt-i-ett produkter til rens gir heller ikke så god effekt som vanlige produkter. Selv er jeg glad i Biotherm's renseserie og også Dermalogica sin. Og ikke minst Biotherms fantastiske blå bodylotion som må være en av verdens beste. Men hvis du vil gå til hudpleier er merker som Decelor, Barbor og MDF knallbra saker.

Milla

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har prøvd Mary Kay. Det var helt greie produkter, men jeg var ikke imponert. Mine favoritter innen rens er Decleor og Clinique.

Den 3 i 1 du nevnte.. sikker på at det ikke var rensegele, øyensminkefjerner og tonic i ett? Hørtes litt merkelig ut med rensekgele, tonic og fuktighetskrem i ett. Uansett så liker jeg ikke sånne produkter.

Skrevet

Til Kattastrofe

Det er nok du som har rett med tanke på hva den 3 in 1 inneholder. Var nok litt rart med fuktighetskrem der ja :ler:

• 8 måneder senere...
Gjest gjest1
Skrevet

Gammel tråd, men jeg sitter og snoker i gamle tråder i dag. Kanskje trådens "mor" har fått de svarene hun trenger, men jeg kan i hvert fall bistå med noen opplysninger allikevel.

Mary Kay er USA's mest solgte hudpleie og kosmetikkmerke, og produktene er veldig gode. De er også alltid tidlig ute med nyheter når det skjer ting på forskningsfronten. Videre går en del av omsetningen til et fond for brystkreftforskning.

3-in-1 TimeWise som den heter, er rens, skrubb og maske i ett. Kan være litt tøff dersom man har sensibel hud, men ellers skreddersyr de hudpleieprogrammer for deg, og har masse kunnskap om produktene sine, noe man ikke alltid kan påstå at ekspeditører i parfymerier har. I og for seg helt naturlig, da de som jobber i et parfymeri har ørten forskjellige merker å forhold seg til, og også må ta hensyn til kampanjer fra den ene og den andre leverandøren osv...

Konsulentene holder ikke partyer, men kurs for 4-6 kunder pr gang, hvor alle får personlig veiledning.

Gjest Jamila
Skrevet

Og jeg kan bare si meg enig med mysan. Var Mary Kay dame en kort periode selv, jeg, og de bruker fantastisk mye ressurser på opplæring av sine medarbeidere.

Det er en del produkter jeg personlig liker bedre enn Mary Kay, men deres produkter holder absolutt mål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...