Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. juli Populært innlegg #1 Skrevet 31. juli Hvor ofte må kvinner gjenta at de ikke er så opphengt i utseendet til mannen og at personlighet/kjemi er viktigere? Det virker ikke som det trenger inn hos flere mannligere brukere. Noen tror tilsynelatende at de vet bedre hva kvinner tenker enn kvinner selv. Det er respektløst. Nei, det er ikke en konspirasjon der alle kvinner lyver, dere ser jo all verdens type par der ute. Gi slipp på denne utseendefikseringen for deres egen skyld. Anonymkode: 0f90a...6a0 39 18
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Har ikke hørt noe om at de ikke er opphengt i utseende til mannen. Tvert i mot er det noe som gjentar seg, så forstår ikke helt hvor du har det fra. Anonymkode: be1b9...d68 4 7
Fant80 Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Det er i enkelte miljøer,der gutta eller menna nærmest er oppdratt med å høre hvor pene de er,og de har registrert gjennom oppveksten hvordan dette har gitt de fordeler. Når disse menna så kommer opp i åra,så er det slik verden er for dem. De forstår ikke noe annet. Det er liksom ikke innen deres forståelse at jenter eller kvinner forandrer seg. For la oss kalle en spade for en spade. Utseendet er DET som teller fra man er barn og ut ungdomsårene. De som sier noe annet er bare i fornektelse. 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Nå må du slutte å tulle. Alle liker hotte menn. Det betyr ikke at vi ikke kan falle for en average Joe, fordi sjarm og kjemi også er viktig. Men utseende er alle opptatt av. Anonymkode: cdc42...75a 9 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. juli Populært innlegg #5 Skrevet 31. juli Min teori er at det er fordi menn er helt ekstremt opptatt av kvinners utseende. Og så tror de kvinner fungerer på samme måte. Anonymkode: f6b87...64d 35 22
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli Du ser antakeligvis på godt voksne menn/kvinner når du konkluderer med at kvinner ikke er så kresne på menns utseende. Unge jenter og damer er svært kresne på utseende, hverken mer eller mindre. Anonymkode: 4386e...590 8 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli Selvfølgelig er personlighet og kjemi viktigere, det gjelder da både kvinner og menn, det betyr ikke at utseende er uviktig. Utseende har også en del å si for førsteinntrykk og kan ofte være en døråpner for å faktisk finne personlighet og kjemi. Anonymkode: b11e9...d97 4 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ser antakeligvis på godt voksne menn/kvinner når du konkluderer med at kvinner ikke er så kresne på menns utseende. Unge jenter og damer er svært kresne på utseende, hverken mer eller mindre. Anonymkode: 4386e...590 Jeg tror menn som sier at unge damer er veldig kresne på utseende, kun tenker på en liten andel av unge damer og tror det gjelder alle. Langt ifra. Anonymkode: 0f90a...6a0 16 5
Traktor Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor ofte må kvinner gjenta at de ikke er så opphengt i utseendet til mannen og at personlighet/kjemi er viktigere? Det virker ikke som det trenger inn hos flere mannligere brukere. Noen tror tilsynelatende at de vet bedre hva kvinner tenker enn kvinner selv. Det er respektløst. Nei, det er ikke en konspirasjon der alle kvinner lyver, dere ser jo all verdens type par der ute. Gi slipp på denne utseendefikseringen for deres egen skyld. Anonymkode: 0f90a...6a0 Det er ikke hva dere sier som betyr noe, men hva dere gjør. Det taler for seg selv, og det legger selvfølgelig menn merke til. Endret 31. juli av Traktor 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Min teori er at det er fordi menn er helt ekstremt opptatt av kvinners utseende. Og så tror de kvinner fungerer på samme måte. Anonymkode: f6b87...64d Kvinner er mye mer opptatt av utseende enn menn. Hvertfall som absolutte krav. For eks liker menn pene øyne, og dette utståler noe av personligheten, kvinner er mest opptatt av høyde, som ikke sier noe om noe som helst, ergo mer overfladiske og opptatt av utseendet. Anonymkode: be1b9...d68 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli Utsendet betyr noe, som det kan gjøre til menn også. Men det er den, noen må være super model eller at vi ikke liker ulike utsender som blir kommentert. Personlighet teller, de skal jo være sammen. Å mange har preferanser, men det kan jo være flere ulike å. Jeg har likt varierte menn. Anonymkode: 90aa7...122 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror menn som sier at unge damer er veldig kresne på utseende, kun tenker på en liten andel av unge damer og tror det gjelder alle. Langt ifra. Anonymkode: 0f90a...6a0 Finnes det jenter / damer i tenårene og tjueårene som ikke er kresne på utseendet? Ja. Er det normen? Nei. Livet er så veldig mye mer enn 35+. Ungdomstida er en veldig viktig del av livet, spesielt med tanke på romantiske relasjoner og utprøving. De som ikke blir funnet attraktive nok som ung vil nok gjerne aldri komme helt over det. Og det er jo først og fremst menn dette gjelder. Sånn er det bare, så får du heller bare ignorere det om det irriterer deg sånn. Anonymkode: 4386e...590 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #13 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nå må du slutte å tulle. Alle liker hotte menn. Det betyr ikke at vi ikke kan falle for en average Joe, fordi sjarm og kjemi også er viktig. Men utseende er alle opptatt av. Anonymkode: cdc42...75a Ikke jeg. Og hva er en hunn? Mener du en fyr med synlige muskler? I så fall tar du feil. Man blir en hunk i mine øyne når man viser seg å være det jeg tiltrekkes av i en person. Altså ikke utseendet. Det finnes mange med meg 😂 Anonymkode: 62a8d...89c 4 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli Hva er veldig bra? Poenget ditt er helt tapt i miksen. Eye of the beholder. Anonymkode: 918a3...22c 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli Traktor skrev (16 minutter siden): Det er ikke hva dere sier som betyr noe, men hva dere gjør. Her er nok et eksempel på at menn tror de vet bedre hva kvinner tenker enn kvinner selv. Hvis en kvinne sier hun ikke bryr seg mye utseende, så burde ikke du atomatisk anta at hun lyver. Anonymkode: 0f90a...6a0 12 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli #16 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Min teori er at det er fordi menn er helt ekstremt opptatt av kvinners utseende. Og så tror de kvinner fungerer på samme måte. Anonymkode: f6b87...64d Tror jeg også. Menn som ikke er særlig heldig med utseende kan komme langt med selvtillit, sjarm og å være hel ved/god partner. Kvinner som er uheldige med utseendet regnes knapt som kvinner av menn. Menn behandler dem svært ugreit. Også menn som selv ikke er heldig med utseendet. Dette med at kvinner har det så lett viser at de kvinner som er uheldige med utseendet ikke engang regnes med. Anonymkode: b99e7...413 13 8
AnonymBruker Skrevet 31. juli #17 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Min teori er at det er fordi menn er helt ekstremt opptatt av kvinners utseende. Og så tror de kvinner fungerer på samme måte. Anonymkode: f6b87...64d Min erfaring er at er kvinner enda mer opptatt av kvinners utseende enn menn. Anonymkode: ae410...ada 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #18 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her er nok et eksempel på at menn tror de vet bedre hva kvinner tenker enn kvinner selv. Hvis en kvinne sier hun ikke bryr seg mye utseende, så burde ikke du atomatisk anta at hun lyver. Anonymkode: 0f90a...6a0 Jepp, å det gir ikke mening heller, da kvinner fakrtisk er sammen med varierte utsender. De bryr seg nok, men det er dem de liker. Å hvem vil høre, jeg er med deg fordi jeg ikke bryr meg om hvordan du ser ut. Anonymkode: 90aa7...122 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #19 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg tror menn som sier at unge damer er veldig kresne på utseende, kun tenker på en liten andel av unge damer og tror det gjelder alle. Langt ifra. Anonymkode: 0f90a...6a0 De ser bare de peneste og mest populære damene, for det er de damene de selv har lyst på. Men de damene kan selvfølgelig velge og vrake, og kan derfor velge å legge stor vekt på utseende hos menn, om de vil det. Det finnes mange unge damer som bryr seg lite om utseendet, men de er ofte ikke pene nok til at menn legger merke til dem. Enkelte menn ser knapt på dem som kvinner i det hele tatt. Anonymkode: f6b87...64d 15 7
AnonymBruker Skrevet 31. juli #20 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jepp, å det gir ikke mening heller, da kvinner fakrtisk er sammen med varierte utsender. De bryr seg nok, men det er dem de liker. Å hvem vil høre, jeg er med deg fordi jeg ikke bryr meg om hvordan du ser ut. Anonymkode: 90aa7...122 Anonymkode: 0f90a...6a0 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå