AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Hva er det som gjør dem kule? Hva er det som gjør dem nerdete? Anonymkode: 4052e...c09
Laraa Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli (endret) Jeg har flere venner som er både nerdete og kule. De er ekstremt kunnskapsrike, noe som nerd jo ofte er. Det er derfor givende å snakke med dem, de har andre perspektiver, tør å by på seg selv. Endel bryr seg ikke om å følge de aller mest meningsløse normene, men går sin egen vei. Har særegen klesstil, sterk hårfarge spesielle interesser og tanker som får deg til å reflektere. Brenner for sine interesser. Jeg finner bare positive ting med nerd. Jeg digger dem. Kan hende jeg er farget av å selv være på spekteret og tiltrekkes den type folk 😊 Endret 31. juli av Laraa 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Litt avhengig av hva du legger i å være "nerd". Om du mener noen som har mye kunnskap om et tema og ensporet kun opptatt av det, eller bare noen som er dyktig/kunnskapsrik (skolelys) og som ikke velger å følge flokken feks. Førstnevnte kan jo bli litt slitsomme, sistnevnte syns jeg helt klart er kule. Å tørre å gjøre som man selv vil uten å være redd for hva andre mener eller tenker er veldig tiltrekkende. Hva er feks kult med en som fester hver helg, som nesten alle i 20-årene gjør? Anonymkode: ad755...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå