Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere i uka var en hund i nabolaget løs og løp etter datteren min når hun var i innkjørselen vår.

Hun er 9 år og ble veldig redd da den dukket opp ut av ingensteder og bjeffet og var tett på.

Eier dukket opp etter noen minutter men hadde ikke innkalling på hunden heller.

Hun fikk endelig tak i den i hagen vår men gikk uten å si noe (jeg var opptatt inne med å trøste datteren min).

Eier sendte melding på FB litt senere og beklaget.

Jeg svarte at jeg forstod at glipper skjer men at dette var ikke første gang den var løs pluss at når hun ikke har innkalling på den må de respektere båndtvang, særlig her hvor mange barn leker ute.

Hun svarte hyggelig tilbake og lovet å passe på.

Alt ok tenkte jeg.

Nå har jeg fått høre fra tre uavhengige andre som forteller at hun går rundt å påstår jeg skulle anmelde henne, at jeg ville få hunden avlivet og at hun mener mitt barn provoserte hunden.

Jeg har jo meldingene vi skrev?

Min datter var i oppkjørselen utenfor sitt hjem, hunden bor tre hus bortenfor og kom inn på vår eiendom! 

Det er jo helt latterlig!

Anonymkode: c08d3...16d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da burde du skrive til henne nettopp det du har hørt fra andre, å spørre om dette stemmer at hun tror du skal anmelde henne. Si at det ihvertfall er en misforståelse og at du aldri har ment å gi det inntrykket eller vil ha noen konflikt. sannsynligvis vil hun bli flau over at du har hørt igjen dette. Kan hende det er de andre som også overdramatiserer det. Utfra hva du skriver her er det ingenting som tilsier at du var sint eller skulle anmelde, synes du var saklig og klar og alt virket jo som det løste seg.

Anonymkode: 40ccb...6d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Da burde du skrive til henne nettopp det du har hørt fra andre, å spørre om dette stemmer at hun tror du skal anmelde henne. Si at det ihvertfall er en misforståelse og at du aldri har ment å gi det inntrykket eller vil ha noen konflikt. sannsynligvis vil hun bli flau over at du har hørt igjen dette. Kan hende det er de andre som også overdramatiserer det. Utfra hva du skriver her er det ingenting som tilsier at du var sint eller skulle anmelde, synes du var saklig og klar og alt virket jo som det løste seg.

Anonymkode: 40ccb...6d2

Det er det jeg også reagerer på, jeg var ferdig med saken men så får jeg høre dette.

Anonymkode: c08d3...16d

AnonymBruker
Skrevet

Du må adressere dette, ta det ved roten. Du sier du har hørt dette fra tre personer, jeg håper du vise alle tre meldingsutvekslingen deres? Da har du allerede tre naboer på din side, for de VET at hun lyver. Jeg ville også spurt de tre om det er greit at du refererer til dem når du konfronterer naboen. "Anne, Lise og Gina har fortalt at du ...". Naboen blir nok aldri en god venn av dere, men hvis du ikke tar tak, vil hun bare ture frem.

Anonymkode: e4e29...801

AnonymBruker
Skrevet

Dere høres nå ut som en skikkelig slarvegjeng alle sammen. Hvorfor er de andre komfortable med å komme med slikt til deg? Og snakker de sant?

Anonymkode: 90b19...450

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...