Coachshinny Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Som overskrift, kult or not, trange jeans på rocka menn?
Strigiformes Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Nei takk 😂 Olabukse, arbeidsbukse eller fritidsbukse. Det er sexy! 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Coachshinny skrev (9 minutter siden): Som overskrift, kult or not, trange jeans på rocka menn? Hvis du er ute etter en rype, ja, Anonymkode: bf593...03c
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli Coachshinny skrev (11 minutter siden): Som overskrift, kult or not, trange jeans på rocka menn? Du beskriver mannen min der. Han er skikkelig hot! Anonymkode: ac210...b69 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli Om du er høy (185+) og slank (og nå snakker vi 1970-talls slank), så kan det være hot Om du er lubben og har korte bein er det skikkelig NOT Anonymkode: a1f5a...269
AnonymBruker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli Not! Hvorfor kommer dette spørsmålet opp igjen og igjen…? Anonymkode: 758d3...96b
AnonymBruker Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli Hot! Battlevest eller skinnjakke/dongerijakke i tillegg så blir jeg mo i knærne. Synes det er fint på alle størrelser i menn. Anonymkode: f3fea...63d 1
Katten.2.0 Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Not! Hvorfor kommer dette spørsmålet opp igjen og igjen…? Anonymkode: 758d3...96b Utløp for fetisher. Er en håndfull menn her inne (som kanskje er samme person), som hele tiden drar opp fetishen sin i "uskyldige urelaterte" tråder. 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli Det var en på Norges Herligste, som alltid gikk i tights. Gikk under navnet tightsmannen. Anonymkode: 7c584...b7e
AnonymBruker Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du er høy (185+) og slank (og nå snakker vi 1970-talls slank), så kan det være hot Om du er lubben og har korte bein er det skikkelig NOT Anonymkode: a1f5a...269 Enig. Anonymkode: 74954...d6a
Coachshinny Skrevet 31. juli Forfatter #13 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du beskriver mannen min der. Han er skikkelig hot! Anonymkode: ac210...b69 Kult, jeg digger det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #14 Skrevet 1. august Det er så vanlig at jeg ikke tenker over det om det er spessielt kult eller ikke. Glir rett inn i folkemengden. Anonymkode: ab57f...02d
Coachshinny Skrevet 1. august Forfatter #15 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er så vanlig at jeg ikke tenker over det om det er spessielt kult eller ikke. Glir rett inn i folkemengden. Anonymkode: ab57f...02d Ja, det er sant det, alle går i alt, uten at det er tvunget inn i en trend.
Coachshinny Skrevet 1. august Forfatter #16 Skrevet 1. august Katten.2.0 skrev (18 timer siden): Utløp for fetisher. Er en håndfull menn her inne (som kanskje er samme person), som hele tiden drar opp fetishen sin i "uskyldige urelaterte" tråder. Er nok en del som har fetisher, også for trange jeans. Jeg for min del, kobler det ikke mot sex på den måten. Syns det er kult på gutter og menn som tør å stå i det å bærer sin stil med stolthet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #17 Skrevet 1. august Nei ser kleint og dumt ut og 99& av dem ser ikke bra ut i det i det hele tatt. Det er en liten promille som klarer å "pull it off". Det er da helhetlig stilen, resten av klæren, håret, kroppstype og utstråling. Alle de andre ser bare rett og slett dust ut. Anonymkode: 23d00...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #18 Skrevet 1. august Jeg elsker litt rocka menn, men de må ikke være magre og heller ikke ha mage/ være overvektige. Må ha en kul overdel til og passende frisyre Anonymkode: 4f631...e48
AnonymBruker Skrevet 1. august #20 Skrevet 1. august Synes ikke rocka menn er kult uansett hva de kler seg i Anonymkode: 6b815...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå