Gå til innhold

Eksperimenterte du seksuelt som ung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at mange eksperimenterte litt seksuelt i ungdommen. Selv gjorde jeg ikke det, var sjenert og innadvendt. Men hadde jo egentlig lyst til å eksperimentere litt.

Hva testa du ut i ungdommen, og hva syntes du om det du prøvde?

Anonymkode: bde1e...e4e

Skrevet

Testet ikke stort, men runket litt. Var jomfru til jeg var 28 år.

Anonymkode: dab64...6ed

• Liker 2
Skrevet

Jeg testet en del dårlige sexopplevelser, til en mann viste meg hvordan sex virkelig kan og bør være. Først da kunne jeg rettlede menn når de gjorde feil. Innen det visste jeg ikke selv hva som skulle til. Jeg ble habil og opplært i å tilfredsstille menn da, og det har ho også vært nyttig videre. Trossalt. 

Best sex har jeg hatt fra jeg var 25 år. 18- 25 år var en gedigen skuffelse seksuelt. Holdt på å gi opp troen på at sex kunne være som jeg fantaserte om fra jeg var 13-14 år, men heldigvis lærte jeg etterhvert at de fantasiene kan oppleves i rl. 

Anonymkode: 0f7f6...0e8

Skrevet

Nei, eksperimenterte så godt som ikke noe. Jeg visste f.eks. på forhånd at jeg med all sannsynlighet ikke ville like analsex, men lot meg overtale to ganger av to ulike kjærester å prøve det. Det var ubehagelig og ekkelt og absolutt ikke noe jeg tente på seksuelt. Så det var all min eksperimentering i ungdommens år. Jeg har f.eks. aldri vurdert en gang å teste ut mer "grisete" greier som å slikke folk i anus. Kunne ikke tenke meg det en gang.

Vanlig sex og oralsex er det jeg liker.

Anonymkode: c8cc6...396

• Nyttig 2
Skrevet

Er kvinne på 24 og fortsatt jomfru. Har testet litt leketøy selv alene, men det var ikke før jeg var sånn 20-21 

Anonymkode: 8ec9c...7fd

• Nyttig 1
Skrevet

Klinte med jenter i russetiden. Syntes det er gøy å tenke tilbake på selv om jeg alltid har vært heterofil og er nå gift.

Anonymkode: 1da2e...fd3

• Nyttig 1
Skrevet

Eksperimenterte jo naturligvis med kjærestene mine ila. den tiden, men aldri i noen uforpliktende relasjoner.

Anonymkode: 0e789...a2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Har inntrykk av at mange eksperimenterte litt seksuelt i ungdommen. Selv gjorde jeg ikke det, var sjenert og innadvendt. Men hadde jo egentlig lyst til å eksperimentere litt.

Som ungdom og ung voksen så har jeg prøvd ut det meste som er å prøve ut. Å begynne på en liste blir litt for mye jobb.

Jeg syntes det aller meste var morsomt. Noe var ok og noe var bare kjipt.

I dag mange år og mye erfaring senere, så er det 100% «vanilje» som gir meg mest glede ved sex. Ikke at sex er så viktig eller gøy lenger, men de gangene jeg har lyst, så er det som sagt helt vanlig sex. Misjonær etc.

Ikke masse variasjon, forskjellige stillinger, bdsm, rollespill osv osv. gir meg ingen ting.

Anonymkode: 93b56...27b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ikke nevneverdig. Vi var så unge så det ble litt rotete synes jeg. Når man mangler erfaring så blir det mye knot 😂

Skrevet

Eksperimenterte en del: trekant (MMF), roting med andre jenter, analsex, wetsex, sex offentlig, sex utendørs, hadde sex med kjæresten foran hans beste venn (bestevennen runket samtidig). Nå er jeg godt gift og kjører vaniljesex :D 

Anonymkode: 8c387...8db

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eksperimenterte en del: trekant (MMF), roting med andre jenter, analsex, wetsex, sex offentlig, sex utendørs, hadde sex med kjæresten foran hans beste venn (bestevennen runket samtidig). Nå er jeg godt gift og kjører vaniljesex :D 

Anonymkode: 8c387...8db

Hvorfor vanilje sex nå? Hvorfor ikke fortsette med variert sex? 

Anonymkode: f4119...fd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg eksperimenterte mest i voksen alder. Har fortsatt med det. Har prøvd det meste som voksen. Hvorfor forbeholde eksperimentering til ungdommen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Prøvde en del alene, også hadde jeg kjæreste som det var mye vaniljesex med. 

Alene prøvde jeg mye leketøy og lignende. 

Anonymkode: 4d156...a32

Skrevet

Runka for første gang da jeg var 17. Fornøyd med egen innsats

Skrevet

Jeg var alt for sjenert og reservert i ungdommen, til å experimentere noe. 
Det ventet jeg med til jeg var 26+, og hadde funnet BDSM miljøet! 

• Liker 1
Skrevet

Rent demografisk sett var nok ikke damene her inne blant de attraktive og populære med tilgang på bra sexpartnere tidligere i livet

Anonymkode: 69a50...1a3

Skrevet

Kan vel kalle det det. Prøvde mye for å prøve å finne noe jeg likte, siden jeg fornektet at jeg var homo.

Anonymkode: c162b...656

Skrevet

Tenårene var kanskje den perioden jeg ekspirementerte mest, siden jeg hadde en kjæreste på ungdomsskolen som også var ganske utforskende. Hadde både MFF og MMF-trekant med den første kjæresten min, analsex mm. Ikke mye jeg savner ved henne, men sexen var rett og slett fantastisk. Har eksperimentert litt i voksen alder også, men ikke like mye. Er nok mest tilfeldigheter som gjorde at det ble slik.

Anonymkode: dc6d8...f2a

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vel prøvd alt jeg har hatt lyst til opp igjennom årene.

Det jeg ikke har hatt lyst til, har jeg selvfølgelig ikke prøvd.

K48.

Anonymkode: cbe8f...755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...