AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Hei. Lastet ned Tinder for en måneds tid siden og har fått ganske mange likes og noen matcher. Jeg er 35 år gammel, har barn og ikke akkurat ung og urørt - er ikke noe glansbilde, selvom jeg selv synes jeg er pen for alderen. Men det her er jo kjempevanskelig! Kan det være at jeg ikke er klar? Ingen er kjekke. Føler jeg krysser ut alle fordi jeg ikke orker å se for meg ha samleie med noen av disse mennene. Det kommer jeg ikke til å gjøre før det er seriøst uansett. Jeg mener ikke at man skal være modellkjekk. Jeg liker menn som har litt ekstra for å være ærlig, og et snilt ansikt. En som er snill og oppegående. Og det virker som det er veldig mange av de jeg leter etter som er der, men får bare ick likevel. Burde jeg bare slette hele tinder? Kan det være at jeg ikke er klar ? Jeg har vært gift i ti år, skilt for tre år siden men har vært litt av og på med eksen. Han er den eneste jeg klarer å tenke på, selvom jeg ikke elsker han mer og ikke klarer å være sammen med han fordi han er en dust. Anonymkode: 02526...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Kjenner meg igjen 🤗 jeg tok meg i nakken for noen år siden. Kjente bare på orket av å måtte ut og date igjen etter et langt forhold som resulterte i barn. Livet fikk liksom all den meningen den trengte gjennom å være pappa, og jeg hadde så mye annet å bruke tiden min på. Jeg bestemte meg selv for å bare kaste meg i det. Har nå blitt en kjent ansikt i byen på Tinder tenker jeg etter flere år der. Fått meg noen fine dater men ingenting som har fått meg til å ønske så veldig mye mer. Tenkte liksom at jeg må prøve å være litt mer tilgjengelig og åpen for at jeg faktisk kan treffe en som endrer perspektivene og får meg til å ønske å ha henne i mitt liv. Det kan skje 😉 så hvorfor ikke bare legge bort tanken på å slutte å date og bare gi en mann en sjanse i ny og ne når du har overskudd til det? Anonymkode: 03aa7...298
KaffekoppQueen Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Samme her, jeg sveiper sånn seriøst mellom 50-100 ganger til venstre før jeg tar en til høyre. Er ikke verdt tid og bry. Så jeg står på om jeg skal slette eller ikke. Føler det gir meg null. Spørsmålet er - hvorfor er du der i utgangspunktet?
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjenner meg igjen 🤗 jeg tok meg i nakken for noen år siden. Kjente bare på orket av å måtte ut og date igjen etter et langt forhold som resulterte i barn. Livet fikk liksom all den meningen den trengte gjennom å være pappa, og jeg hadde så mye annet å bruke tiden min på. Jeg bestemte meg selv for å bare kaste meg i det. Har nå blitt en kjent ansikt i byen på Tinder tenker jeg etter flere år der. Fått meg noen fine dater men ingenting som har fått meg til å ønske så veldig mye mer. Tenkte liksom at jeg må prøve å være litt mer tilgjengelig og åpen for at jeg faktisk kan treffe en som endrer perspektivene og får meg til å ønske å ha henne i mitt liv. Det kan skje 😉 så hvorfor ikke bare legge bort tanken på å slutte å date og bare gi en mann en sjanse i ny og ne når du har overskudd til det? Anonymkode: 03aa7...298 Takk for et fint råd Jeg skal innrømme at det sitter ganske langt inne å gjøre meg mer åpen og tilgjengelig. Jeg er en ganske lukket, stille og privat person. Skulle liksom ønske at jeg slapp å si så mye, og en mann likte meg for den jeg er osv 😅 Snakker med en nå, og han er ganske hyggelig, så tenkte å møtes og se hvordan det går. Men det er dette med følelser, det er jeg ikke helt koblet på. Anonymkode: 02526...4c5
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli KaffekoppQueen skrev (Akkurat nå): Samme her, jeg sveiper sånn seriøst mellom 50-100 ganger til venstre før jeg tar en til høyre. Er ikke verdt tid og bry. Så jeg står på om jeg skal slette eller ikke. Føler det gir meg null. Spørsmålet er - hvorfor er du der i utgangspunktet? Håpet var jo å finne en som var som meg Anonymkode: 02526...4c5
KaffekoppQueen Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli Hva er «en som deg da»? Isåfall må du jo evn bare fortsette da 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli Kutt ut å rote med eksen om du vil videre. Så kan du date uten å tenke at det må bli noe. Seksuell kjemi skjer i rl, eller ikke. Helt normalt å date mange før det klaffer. Urealistisk å vite om noen kan være rett etter å se profilen deres. Anonymkode: 8f216...1a7 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kutt ut å rote med eksen om du vil videre. Så kan du date uten å tenke at det må bli noe. Seksuell kjemi skjer i rl, eller ikke. Helt normalt å date mange før det klaffer. Urealistisk å vite om noen kan være rett etter å se profilen deres. Anonymkode: 8f216...1a7 Er ferdig med han for flere mnd siden, men ja sant det. Anonymkode: 02526...4c5
AnonymBruker Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli Mest overraskende for meg er at du er 35 år og bruker ord som «ick» 😅 Anonymkode: 4ff06...449
AnonymBruker Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mest overraskende for meg er at du er 35 år og bruker ord som «ick» 😅 Anonymkode: 4ff06...449 Du skjønte sikkert hva jeg mente. Jeg legger ikke like mye effort i innlegg på kg som jeg gjør i mailer i jobb. Anonymkode: 02526...4c5
AnonymBruker Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli Tenker du at det ville vært normalt å se et bilde(!) av en person og tenke «oooh, han (eller hun) der vil jeg ha sex med!» Sånn oppriktig? For det som vanligvis er tiltrekkende ved et ansikt er ikke ansiktet i ro, men ansiktet i bevegelse. Det som er tiltrekkende ved et menneske er ikke rumpe og legger og biceps men nettopp - dets personlighet. For å treffe noen som potensielt har en tiltrekkende personlighet må du treffe folk. I flertall. Over tid. At du ikke er investert i dem fra start er ikke et dårlig tegn. Jeg tenker heller at de som ser et ansikt på et bilde og så blir investert er litt problematiske. Anonymkode: 963ac...226 1
Strigiformes Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Lastet ned Tinder for en måneds tid siden og har fått ganske mange likes og noen matcher. Jeg er 35 år gammel, har barn og ikke akkurat ung og urørt - er ikke noe glansbilde, selvom jeg selv synes jeg er pen for alderen. Men det her er jo kjempevanskelig! Kan det være at jeg ikke er klar? Ingen er kjekke. Føler jeg krysser ut alle fordi jeg ikke orker å se for meg ha samleie med noen av disse mennene. Det kommer jeg ikke til å gjøre før det er seriøst uansett. Jeg mener ikke at man skal være modellkjekk. Jeg liker menn som har litt ekstra for å være ærlig, og et snilt ansikt. En som er snill og oppegående. Og det virker som det er veldig mange av de jeg leter etter som er der, men får bare ick likevel. Burde jeg bare slette hele tinder? Kan det være at jeg ikke er klar ? Jeg har vært gift i ti år, skilt for tre år siden men har vært litt av og på med eksen. Han er den eneste jeg klarer å tenke på, selvom jeg ikke elsker han mer og ikke klarer å være sammen med han fordi han er en dust. Anonymkode: 02526...4c5 Der har du det 👆 Du har vært av og på med Xen. Ikke rart du ikke er klar for noen nye...
AnonymBruker Skrevet 31. juli #13 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 35 år gammel, har barn og ikke akkurat ung og urørt - er ikke noe glansbilde, selvom jeg selv synes jeg er pen for alderen. Anonymkode: 02526...4c5 Dette ga ingen mening - du er pen for alderen men ikke noe glansbilde? Hvor gammelt tror du egentlig 35 er? Hvis du er 35 og «pen for alderen» ser du sannsynligvis ut som en stjerne, man er jo ikke i nærheten av å ha begynt å forfalle når man er 35! Anonymkode: 27850...035 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette ga ingen mening - du er pen for alderen men ikke noe glansbilde? Hvor gammelt tror du egentlig 35 er? Hvis du er 35 og «pen for alderen» ser du sannsynligvis ut som en stjerne, man er jo ikke i nærheten av å ha begynt å forfalle når man er 35! Anonymkode: 27850...035 Det er hva jeg har hørt ihvertfall at 35 er gammelt. Jeg er lav, har ikke særlig former, har ikke tatt noe Botox eller lignende, er veldig low maintainance... Har baby face og ikke akkurat høye kinnben, lange ben og blåøyd. Ikke at det er noe negativt å ikke ha det, altså man må jobbe med det man har, men det er inntrykket jeg sitter med av hva som er ansett som pent da.. føler meg som en unge sammen med foreldre på 170 feks.. selvom jeg er voksen og ser ut som alderen min. Vet at dette ble veldig utseendefokusert, men det er det overfladiske aspektet jeg velger å diskutere nå. Så kort sagt. Føler meg kanskje ikke fin nok, selvom jeg selv synes jeg er fin. Og jeg har aldri blitt sjekket opp irl før. Så da bør jeg kanskje ikke være så kresen. Anonymkode: 02526...4c5
AnonymBruker Skrevet 1. august #15 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er hva jeg har hørt ihvertfall at 35 er gammelt. Jeg er lav, har ikke særlig former, har ikke tatt noe Botox eller lignende, er veldig low maintainance... Har baby face og ikke akkurat høye kinnben, lange ben og blåøyd. Ikke at det er noe negativt å ikke ha det, altså man må jobbe med det man har, men det er inntrykket jeg sitter med av hva som er ansett som pent da.. føler meg som en unge sammen med foreldre på 170 feks.. selvom jeg er voksen og ser ut som alderen min. Vet at dette ble veldig utseendefokusert, men det er det overfladiske aspektet jeg velger å diskutere nå. Så kort sagt. Føler meg kanskje ikke fin nok, selvom jeg selv synes jeg er fin. Og jeg har aldri blitt sjekket opp irl før. Så da bør jeg kanskje ikke være så kresen. Anonymkode: 02526...4c5 Du er 35! Ingen har behov for botox i den alderen. Ærlig talt, hvem er det som har fått deg til å tro at du er gammel? Anonymkode: 0fd3a...ad9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå