Sportydame Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Det var visst bortimot det verste hun opplevde - foruten at de trodde snusen hennes var hasj.....🙈🙉🙊 Jeg har også svettet de siste 3 ukene - uten AC - men det står ingenting i VG om det..... https://www.vg.no/nyheter/i/vgqjVp/aktivist-vigdis-70-paa-vei-til-norge-satt-fire-dager-i-fengsel-i-israel 7
Nappetass1 Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Noe sier meg at forholdene i fengsel i Israel er litt verre enn i ditt private hjem. Med eller uten AC😉 16 1
velociraptor Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Nappetass1 skrev (2 minutter siden): Noe sier meg at forholdene i fengsel i Israel er litt verre enn i ditt private hjem. Med eller uten AC😉 da er det rart sv henne å henge seg opp i manglende AC og dumt av henne å smugle snus inn i et annet land 4 2
Kvittre Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Sportydame skrev (6 minutter siden): Det var visst bortimot det verste hun opplevde - foruten at de trodde snusen hennes var hasj.....🙈🙉🙊 Jeg har også svettet de siste 3 ukene - uten AC - men det står ingenting i VG om det..... https://www.vg.no/nyheter/i/vgqjVp/aktivist-vigdis-70-paa-vei-til-norge-satt-fire-dager-i-fengsel-i-israel Men fikk du lov og gå ut i luftegården ila de 3 siste ukene? 3
Sportydame Skrevet 31. juli Forfatter #5 Skrevet 31. juli Kvittre skrev (47 minutter siden): Men fikk du lov og gå ut i luftegården ila de 3 siste ukene? Ja men luftegården var verre enn innendørs....😅
Sportydame Skrevet 31. juli Forfatter #6 Skrevet 31. juli Nappetass1 skrev (53 minutter siden): Noe sier meg at forholdene i fengsel i Israel er litt verre enn i ditt private hjem. Med eller uten AC😉 Nå var det det hun dro frem som det verste så antar hun hadde det helt ålreit....😎 4
Honey Dew Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli Bryter de loven, får de finne seg i tilstanden på fengselet. Det er ikke et hotell en er på. 8 3
Ghostwalker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli Honey Dew skrev (16 minutter siden): Bryter de loven, får de finne seg i tilstanden på fengselet. Det er ikke et hotell en er på. Ble vel tatt av Israel i internasjonalt vann? Så hvilken lov brøt de? Uansett rart at Norske aviser ikke skriver om han som ble banket opp med mer, men norske aviser elsker jo Israel så er vel ikke tilfeldig at de utelater det. 3
Kvittre Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli Sportydame skrev (34 minutter siden): Nå var det det hun dro frem som det verste så antar hun hadde det helt ålreit....😎 Det er litt forskjell på hva hun dro frem og hva som ble avisoverskrift. Hun sier jo også at hun ikke ble utsatt for fysisk vold, men psykis. At hun ikke fikk ac og heller ikke gå ut i luftegården, leser ikke dette som klaging fra hennes 3 dagers opphold heller om hvordan andre som er der i lange tider har det. Jeg tror ikke det er ganske ålreit og være sperret inne uten luft i 3 dager når du ikke vet at det er snakk om 3 dager. 5
Sportydame Skrevet 31. juli Forfatter #10 Skrevet 31. juli Kvittre skrev (Akkurat nå): Det er litt forskjell på hva hun dro frem og hva som ble avisoverskrift. Hun sier jo også at hun ikke ble utsatt for fysisk vold, men psykis. At hun ikke fikk ac og heller ikke gå ut i luftegården, leser ikke dette som klaging fra hennes 3 dagers opphold heller om hvordan andre som er der i lange tider har det. Jeg tror ikke det er ganske ålreit og være sperret inne uten luft i 3 dager når du ikke vet at det er snakk om 3 dager. Hva forsøker du egentlig å si? At fengsel burde være som et ****stjerners hotell opphold?😅 5 1
Kvittre Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli Sportydame skrev (1 minutt siden): Hva forsøker du egentlig å si? At fengsel burde være som et ****stjerners hotell opphold?😅 Ja akkurat. Og la henne beholde skoene feks, blir nesten som spa tøfler på fint hotell, og den svale fangedrakten er et steg unna silkekimono. Så her finnes ingen mellomting. jeg synes det er veldig stor forskjell mellom det hun beskriver og fire stjerners hotell, men opplever heller ikke at hun klager så voldsomt på egne vegne, men svarer på spørsmålene journalisten stiller. 3
Callisto83 Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli Greta Dunberg? Skjønner ikke hva disse aktivistene ønsker å oppnå. Bortsett fra PR for seg selv. 5
Sportydame Skrevet 31. juli Forfatter #13 Skrevet 31. juli Kvittre skrev (1 time siden): Ja akkurat. Og la henne beholde skoene feks, blir nesten som spa tøfler på fint hotell, og den svale fangedrakten er et steg unna silkekimono. Så her finnes ingen mellomting. jeg synes det er veldig stor forskjell mellom det hun beskriver og fire stjerners hotell, men opplever heller ikke at hun klager så voldsomt på egne vegne, men svarer på spørsmålene journalisten stiller. Dersom hun ikke klager på annet enn manglende AC og sko tross at hun visste hva hun gikk til så tenker jeg at det er enkelte som forsøker å gjøre en fjør om til 10 høns 😉 5
Honey Dew Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli Callisto83 skrev (1 time siden): Greta Dunberg? Skjønner ikke hva disse aktivistene ønsker å oppnå. Bortsett fra PR for seg selv. Og de skulle komme for å stoppe krigen. Jaggu tror de godt om seg selv. Har null respekt for aktivister. 3
Durex Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli Sportydame skrev (3 timer siden): Det var visst bortimot det verste hun opplevde - foruten at de trodde snusen hennes var hasj.....🙈🙉🙊 Jeg har også svettet de siste 3 ukene - uten AC - men det står ingenting i VG om det..... https://www.vg.no/nyheter/i/vgqjVp/aktivist-vigdis-70-paa-vei-til-norge-satt-fire-dager-i-fengsel-i-israel Som når Breivik sutrer over at han bare får PlayStation 4. Ellers er det jo sexy med snus og fengsel. 2
Kvittre Skrevet 31. juli #16 Skrevet 31. juli Sportydame skrev (43 minutter siden): Dersom hun ikke klager på annet enn manglende AC og sko tross at hun visste hva hun gikk til så tenker jeg at det er enkelte som forsøker å gjøre en fjør om til 10 høns 😉 Hvorfor var hun barføtt til Paris, fordi sånn var det etter opphold på 4 stjerners hotell? Hva skulle hun si? At hun ikke ble fratatt skoene, men likte og reise barbent etter hotellopphold? Hun tok opp flere ting enn det du nevner, men jeg opplever det ikke som klaging. Skjønner heller ikke at hun visste hva hun gikk til. nja, mulig vg prøver og få mest mulig klikk her med den overskriften, og det har de jo absolutt klart. 2
Kvittre Skrevet 31. juli #17 Skrevet 31. juli Sportydame skrev (52 minutter siden): Dersom hun ikke klager på annet enn manglende AC og sko tross at hun visste hva hun gikk til så tenker jeg at det er enkelte som forsøker å gjøre en fjør om til 10 høns 😉 Hvem satte ut ryktet om at hun var der for og smugle hasj egentlig? Det var starten på mye oppmerksomhet. Hun har jo ikke hatt med seg snus for og tenke at det ville bli forvekslet med hasj, så da ville hun blitt arrestert som dopsmugler og få mye oppmerksomhet 😅 1
Bacteria Skrevet 31. juli #18 Skrevet 31. juli Kvittre skrev (2 timer siden): Hvem satte ut ryktet om at hun var der for og smugle hasj egentlig? Det var starten på mye oppmerksomhet. Hun har jo ikke hatt med seg snus for og tenke at det ville bli forvekslet med hasj, så da ville hun blitt arrestert som dopsmugler og få mye oppmerksomhet 😅 Lønner seg å ha snusen i orginalforpakningen når man entrer et land der folk ikke nødvendigvis vet hva snus er. Blir mistenkelig å frakte snusen i trusa… I alle fall når det er så godt som sikkert at du kommer til å bli innbrakt og fengslet. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå