AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Hvordan er det å bo i skogen? Noen som gjør det? Jeg er mørkeredd. Anonymkode: 26894...cb8
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Bor ikke inni skogen men bor helt i kanten av den. Har skog på to sider av huset. Jeg elsker det. Mye dyreliv. Går rev her. Og rådyr har en sti 4 meter fra husveggen. Anonymkode: 1393e...c81 2 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Jeg elsker det også (som ...c81) 😍 Nettopp av samme grunn. Dyrelivet. Og trærne 🌲🌳🍂 Variasjonen i årstidene som føles ekstra tydelige. Det føles veldig trygt og godt. Skogen skjermer en. 💚 Anonymkode: e68ba...206 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Men dere som bor i skogen, hvor bæsjer dere? Anonymkode: 35ca9...d35
AnonymBruker Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men dere som bor i skogen, hvor bæsjer dere? Anonymkode: 35ca9...d35 har sikkert utedo. eller man bæsjer faktisk midt i skogen ja. Sikkert positivt for trærne å få litt ekstra gjødsel! Anonymkode: 41340...cc3 1 1
Moppeguri Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men dere som bor i skogen, hvor bæsjer dere? Anonymkode: 35ca9...d35 Vi bor i skogen, men vi har et hus der. Huset inneholder alt som et hus i et byggefelt gjør. Deriblant toalett Men det er en helt eget stillhet og ro over å få bo så tett på naturen Endret 1. august av Moppeguri 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Var mørkeredd helt til jeg eksponerte meg selv så mye for mørket at jeg ikke var mørkeredd lengre. Kjøpte en god hodelykt og gikk MYE ute i skogen i mørket om vinteren. Noen ganger skvetter også jeg litt i de dypeste og mørkeste skoger, men jeg har jo alltid med meg hodelykta, så da er det ikke noe problem. Synes fortsatt det er litt ubehagelig å telte i skogen når det er helt mørkt, så telter helst om sommerhalvåret. Og bæsjing i skogen gjør jeg altfor ofte, blir bæsjetrengt når jeg går tur😆 Stikker da laaangt bort fra turstien og setter meg bak en stein eller et tre og lar det stå til, og dekker det med mose eller løv. Har alltid bleieposer/hundeposer, våtservietter og antibac med😉 Anonymkode: 7c163...b3d
senior Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august Vi bor i kanten av et byggefelt, men med skog på alle kanter. Naturtomt med blåbærlyng, røsslyng og blandingsskog. Stien går fra huset og rett ut vi marka så langt du vil (og litt til). Om vinteren spenner vi på oss skiene foran huset. Elg, rev og rådyr kommer stadig på besøk og ekornet tripper på taket. Vi har også en hakkespett som bor i veggen og vepsebol på soverommet. Blåbær og bringebærene plukker vi rundt huset. Vi føler oss trygge her og vil ikke bytte med leilighet i blokk, som mange eldre gjør. Vi er ikke mørkeredde (kanskje bortsett fra noen ganger i byen) . . . Da jeg var ung kurerte jeg redselen for skog og mørke ved å gå langt inn i skogen alene og overnatte under åpen himmel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå