Gå til innhold

Vil dele gårsdagens sexopplevelse!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i 40 åra.. har vært sammen ca 20 år og har et veldig aktivt sexliv. I går kom vi hjem fra ferie etter 3 uker reising. Vi har flere barn og det ble ingen sex på ferien fordi vi delte hotellrom. Når vi kom hjem i går kveld og fikk lagt barna var jeg veldig trøtt. Jeg la meg ned.. og kona dro av meg undertøyet fort og begynte å gi meg en lang bj. Deretter satt hun seg oppå meg å begynte å ri intenst til jeg nesten fikk orgasme. Hun ble helt vill og det var helt utrolig godt! Hun fikk kraftig orgasme. Like før jeg kom så stoppet hun.. snudde seg rundt og sa at jeg kunne komme i rompa hennes. Jeg ble så tent at jeg nesten besvimte! Begynte å se stjerner og hun ble så uimotståelig deilig at jeg følte meg som verdens heldigste mann! Følte jeg ble nyforelska i henne! Jeg tok tak i glidemiddel og tok henne i analen. Hun stønnet så høyt og jeg gikk enda dypere til jeg fikk den kraftigste orgasmen jeg har opplevd på lenge! Jeg ramla over ryggen hennes og skalv i hele kroppen og rista lenge og følte at alt i verden var perfekt! For en ferie avslutning! Ønsket bare å dele dette. Fortsatt god sommer til alle sammen 😊😊

Anonymkode: 5dea8...24b

• Liker 2
  • Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen spurte

Anonymkode: 87af8...a53

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen spurte

Det gjelder alle innlegg på kg. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen spurte

God sommer ☀️☀️

Skrevet

Hørtes innmari nice ut🤗

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (Akkurat nå):

Hørtes innmari nice ut🤗

Takk! Det var helt fantastisk! Jeg klarer ikke holde meg unna henne i dag! Stirrer på henne og gir henne kompliment hele tida i dag og hun er lei nå 😂😂😂 Har bare lyst å kline og kose med henne hele tiden! Hun ser helt uimotståelig ut for meg! Fikk en fornya opplevelse av dette! Selv om vi har masse sex til vanlig.. så var dette så utrolig godt etter så mange uker. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk! Det var helt fantastisk! Jeg klarer ikke holde meg unna henne i dag! Stirrer på henne og gir henne kompliment hele tida i dag og hun er lei nå 😂😂😂 Har bare lyst å kline og kose med henne hele tiden! Hun ser helt uimotståelig ut for meg! Fikk en fornya opplevelse av dette! Selv om vi har masse sex til vanlig.. så var dette så utrolig godt etter så mange uker. 

Hahaha🤣 Skjønner at hun blir litt lei om det er mye av dette😅

AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Hahaha🤣 Skjønner at hun blir litt lei om det er mye av dette😅

Hun får bare tåle litt love bombing i dag får jeg svever i en berusende tilstand som ikke er roa ned enda. 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun får bare tåle litt love bombing i dag får jeg svever i en berusende tilstand som ikke er roa ned enda. 😂

Hahaha🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ingen spurte

Hva får folk til å skrive slikt som dette som svar på en sexpositiv og hyggelig ts? Hva er motivet? Hva foregår i hjernene deres? Tror de at de morsomme? Jeg tenker at dette er triste, uerfarne og misunnelige mennesker. Få dere et liv! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Hva får folk til å skrive slikt som dette som svar på en sexpositiv og hyggelig ts? Hva er motivet? Hva foregår i hjernene deres? Tror de at de morsomme? Jeg tenker at dette er triste, uerfarne og misunnelige mennesker. Få dere et liv! 

Jeg tenker de er inntørka gammelkjerringer som ikke har lyster lenger, men som på død og liv skal gå inn på seksualitetsforumet.

Anonymkode: 2a321...c66

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (11 minutter siden):

Godt sagt! Takk skal du ha 🙏🏻😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker de er inntørka gammelkjerringer som ikke har lyster lenger, men som på død og liv skal gå inn på seksualitetsforumet.

Anonymkode: 2a321...c66

Sikkert inn hit for å klage 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen spurte

Du har fått tre tommel opp på denne.. dere kan lage en liten surpomp klubb 😜😅

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Sjarmør
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi er i 40 åra.. har vært sammen ca 20 år og har et veldig aktivt sexliv. I går kom vi hjem fra ferie etter 3 uker reising. Vi har flere barn og det ble ingen sex på ferien fordi vi delte hotellrom. Når vi kom hjem i går kveld og fikk lagt barna var jeg veldig trøtt. Jeg la meg ned.. og kona dro av meg undertøyet fort og begynte å gi meg en lang bj. Deretter satt hun seg oppå meg å begynte å ri intenst til jeg nesten fikk orgasme. Hun ble helt vill og det var helt utrolig godt! Hun fikk kraftig orgasme. Like før jeg kom så stoppet hun.. snudde seg rundt og sa at jeg kunne komme i rompa hennes. Jeg ble så tent at jeg nesten besvimte! Begynte å se stjerner og hun ble så uimotståelig deilig at jeg følte meg som verdens heldigste mann! Følte jeg ble nyforelska i henne! Jeg tok tak i glidemiddel og tok henne i analen. Hun stønnet så høyt og jeg gikk enda dypere til jeg fikk den kraftigste orgasmen jeg har opplevd på lenge! Jeg ramla over ryggen hennes og skalv i hele kroppen og rista lenge og følte at alt i verden var perfekt! For en ferie avslutning! Ønsket bare å dele dette. Fortsatt god sommer til alle sammen 😊😊

Helt fantastisk nydelig opplevelse🥰

Skrevet

Så bra at dere hadde en fantastisk opplevelse 🙌🙌🙌

AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (1 minutt siden):

Helt fantastisk nydelig opplevelse🥰

Takk! Ja det var ubeskrivelig! Og helt uventa! Kom så brått og var bare en fantasi opplevelse! Får ikke tanken ut av hodet. Tenker hele tiden på når hun stoppet rett før jeg kom og snudde seg og ville at jeg skulle komme in rompa. Jeg var ekstremt kåt i det øyeblikket og kjente det i hele kroppen! Tenker seriøst på kona mi hele tida i dag og føler meg som verdens heldigste mann! 

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (1 minutt siden):

Så bra at dere hadde en fantastisk opplevelse 🙌🙌🙌

Tusen takk! 

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt usannsynlig ut. Bj rett etter en lang reise, uten dusj først? Uforberedt analsex? Dette høres ut som noe du har kokt i hop i eget hode. Om ikke, kjipt for kona med bare én orgasme.

Anonymkode: abf74...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...