Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Det har vært så mange tråder som omhandler de skribenten drømmer om og tenker på i smug. Som regel velger disse å bli i ekteskapet de har og la det bli med stille beundring av den de har falt for. Her er tråden for dere! Jeg kan starte. Kvinne snart 34 godt gift.Elsker mannen min. Fanntaserer om: en deilig håndtverker på jobben.Han setter meg i brann hver gang han er her.Jeg blir helt idiot når jeg ser ham og mister fullstendig all evne til å snakke. Kommer aldri til å gå inn på noe med ham, men GUD han er så dritdeilig at det holder. Lyst hår, knall-blå øyne og hva som skjuler seg under det snekkerantrekket tør jeg ikke tenke på *rødme* Noen flere som har behov for å beskrive en hemmelig drøm?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Wentworth Miller tror jeg kan sakene sine....
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Min sjef. 100% Mann. Ikke så ofte å se sånne lenger. Intens, engasjert, omsorgsfull, kreativ, distre, sjarmerende, temperamentsfull, intelligent. Med nydelige hender som jeg drømmer om.
Gjest Eksdama hans Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Min eks...og the one who got away...er min lille hemmelighet, har vært det i mange år. Ikke gjort noe galt, bare fantasert sammen om hverandre. Vi er bundet begge to, elsker ektefellene og familiene våre. Men kan ikke glemme hverandre. Lik fetisj, lik personlighet,lik musikksmak, som tvillinger...Har akkurat de samme erotiske fantasiene som meg som vi ikke får levd ut i det livet vi lever, han er snill, omsorsfull, kjærlig,romantisk,sexy,høy,kjekk,utrooolig nydelige blå øyne som ser rett igjennom meg og smelter meg helt, rolig og sindig, men jammen litt av noen "mørke" og fantastisk opphissende sider som ligger skjult...får sommerfuglene til å blafre villt i magen min, har følt slik i 15 år og vil helt sikkert bli slik de 15 neste årene også.... Han åpner meg opp og forløser så mye i meg! Han styrker selvtillitten min og gir meg så mye, bare godt! Han beriker livet mitt og jeg kan ikke leve uten! Ja, det var min drømmemann!
Gjest utlogget nå Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Jeg hadde èn. Jeg var i lengre tid betatt av ham, men ønsket ikke noe mer enn fantasien med ham - syns han var kjempesjarmerende, sexy og veldig kjekk. Fantaserte om meg og ham, men er opptatt på min kant med en mann jeg elsker og aldri ville vært utro mot, men det var fantasien om den andre mannen som tente meg. Hadde snakket en del med ham for noen år siden og syns han var veldig koselig i tillegg til utseendet. Men i kveld var en venninne på en fest hvor han var og da hun ringte meg fra festen og fortalte noen ting om ham så forsvant alle fantasiene. Han hadde spurt etter meg og sagt han husket så godt hvor god kjemi vi hadde den gangen for noen år siden. Jeg syns det var hygglig at han hadde spurt etter meg i kveld når han fant ut at han festet med min venninne men min venninne kunne fortelle at han ruser seg og da forsvant straks alle fantasier. Det jeg veldig ser ned på er folk som ruser seg. Han snorter og det gjør at jeg mistet respekten jeg hadde for ham. Men det er godt å føle meg fri fra den fantasien jeg hadde om han selv om jeg ble veldig skuffa når jeg hørte at han snorter. Dette ble ikke helt det utfallet i denne diskusjonen som var meningen kanskje men det var en diskusjon om de vi fantaserte om og han har jo vært min fantasi i noen år.
Gjest drømmer Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Jeg er gift og elsker mannen min og barna våre. Kunne aldri tenke meg å være utro. Men noen ganger drømmer jeg om en annen, spinner fantasier. Ikke erotiske, mer romantiske klisjeer. Han er fra utlandet, han er så vakker og gjør meg totalt mo i knærne hver gang jeg ser på han. Han har så nydelige øyne, og han er så snill og kjærlig. Han bryr seg, er verdens mest romantiske og lever et veldig interessant liv som jeg på en måte misunner han (men ville likevel ikke byttet, for han lever ikke noe familieliv) Språket hans er som musikk i mine ører og landet han kommer fra er det vakreste jeg vet om. Jeg vet at det aldri, aldri noen sinne blir noe mellom oss, for det vil jeg ikke, men jeg vil ha fantasien om at han elsker meg grenseløst og er villig til å gjøre alt for meg.
Gjest Anonym i dag ja :) Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Åge Sten Nilsen - IRL er han nydelig :icon_razz: Utrolig sjarmerende fyr, med verdens vakreste smil Jeg er veldig svak for musikere med langt hår...
Gjest lumina Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 Selvsagt drømmer vi alle.. Min drøm er en gutt som er innom kiosken der jeg jobber Han er morsom, kjekk og har en fantastisk rumpe
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #9 Skrevet 27. mars 2006 Håndtverkere generellt tenner meg..... Gi meg en arbeidskar..
betty boo Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 atle antonsen vil alltid være i fantasiene mine...han er ikke akkurat stereotypen på sexymbol men han har noe som gjør meg horny... :hoppe
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #11 Skrevet 27. mars 2006 En hyllest ja.. til mannen som rett og slett er "the one". Han er alt jeg har ønsket meg, alltid. Det var som om bitene falt på plass når jeg traff ham, jeg skjønte endelig hva jeg trengte, hva som burde vært. Jeg skulle gjort så veldig mye for å fått ham og like mye for å gjøre ham lykkelig. Allikevel får jeg ikke sjangsen og alle følelsene er bare bortkastet
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #12 Skrevet 27. mars 2006 En hyllest ja.. til mannen som rett og slett er "the one". Han er alt jeg har ønsket meg, alltid. Det var som om bitene falt på plass når jeg traff ham, jeg skjønte endelig hva jeg trengte, hva som burde vært. Jeg skulle gjort så veldig mye for å fått ham og like mye for å gjøre ham lykkelig. Allikevel får jeg ikke sjangsen og alle følelsene er bare bortkastet ← Men ikke si at de er bortkastet. Å ha slike tanker om noen er vel noe av det beste vi mennesker har i oss, er det ikke? Hold da heller fast ved de. Press de mot brystet og lov å aldri, aldri gi de slipp. Og hvem er du som vet så godt hva som kan hende komme? Dagene er da vel heller ikke omme? Alt har en begynnelse, noe som må starte et sted Hell & lykke
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #13 Skrevet 28. mars 2006 Men ikke si at de er bortkastet. Å ha slike tanker om noen er vel noe av det beste vi mennesker har i oss, er det ikke? Hold da heller fast ved de. Press de mot brystet og lov å aldri, aldri gi de slipp. Og hvem er du som vet så godt hva som kan hende komme? Dagene er da vel heller ikke omme? Alt har en begynnelse, noe som må starte et sted Hell & lykke ← Så godt et svar, takk. Er enig i at slike følelser, er noe bra. Det er ekte og genuint og bare flere hadde hatt dem..Men de er bortkastet i den forstand at de ikke blir satt pris på overhodet. Jeg åpnet meg så mye jeg kunne, ga alt og satt igjen med ingenting. Jeg hadde ønsket jeg kunne gi de slipp jeg orker rett og slett ikke å sitte med de og være så veldig ulykkelig forelsket noe mer. Jeg bare tviler veldig, veldig at jeg kommer til å oppleve det igjen. Jeg fant jo han som jeg tror jeg er "ment to be with".. Igjen, takk for svaret, jeg skal lese det flere ganger så kanskje jeg kan det annerledes..
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #14 Skrevet 28. mars 2006 Hyllest: Takk for de lure smilene dine når jeg treffer deg på jobb og kommentarene dine om at jeg tar meg godt ut. De blå sexy øynene dine som borer seg inn i mine og holder blikket mitt fast. Takk for alt blikket ditt sier om hva du ville gjort med meg om du fikk sjangsen. Takk for det lyse håret ditt som aldri ligger som det skal. Kroppen din under klærne er umulig å la være å se..... Spenningen i kroppen min lenge etter at du har forlatt lokalet. Hendene mine skjelver. Det er så kjempe-forbudt det jeg ønsker å gjøre med deg. Takk for at du finnes, du som får frem kvinnen i meg og som får meg til å føle meg feminin og vakker.Love You!
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #15 Skrevet 28. mars 2006 Så godt et svar, takk. Er enig i at slike følelser, er noe bra. Det er ekte og genuint og bare flere hadde hatt dem..Men de er bortkastet i den forstand at de ikke blir satt pris på overhodet. Jeg åpnet meg så mye jeg kunne, ga alt og satt igjen med ingenting. Jeg hadde ønsket jeg kunne gi de slipp jeg orker rett og slett ikke å sitte med de og være så veldig ulykkelig forelsket noe mer. Jeg bare tviler veldig, veldig at jeg kommer til å oppleve det igjen. Jeg fant jo han som jeg tror jeg er "ment to be with".. Igjen, takk for svaret, jeg skal lese det flere ganger så kanskje jeg kan det annerledes.. ← Jeg vet nøyaktig, hvordan du har det. Jeg lurer på hvorfor det ble sånn?
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #16 Skrevet 28. mars 2006 Jeg vet nøyaktig, hvordan du har det. Jeg lurer på hvorfor det ble sånn? ← Hvorfor hva ble slik? Jeg for min del fant, gav alt og tapte. Det er ekstra vanskelig når han finner det for godt å utnytte det faktum. Kunne man bare slette minner og vært lykkelig uvitende om hva man kunne fått, men ikke får.....
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #17 Skrevet 28. mars 2006 En jeg hadde en flørt med for 8 år siden,han var og er den beste mannen jeg vet om i hele verden! Kommer aldri til å glemme han, drømmer om han og tenker på han. Det ble aldri oss på riktig, men jeg lever jo i håpet.. En annen tid, et annet sted... Han vil iallefall ha en spesiell plass hos meg for alltid! Har ikke sett han på mange år, men klart jeg titter litt eksta når jeg vet han kan være i nærheten..
La Guapa Skrevet 29. mars 2006 #18 Skrevet 29. mars 2006 Hvorfor hva ble slik? Jeg for min del fant, gav alt og tapte. Det er ekstra vanskelig når han finner det for godt å utnytte det faktum. Kunne man bare slette minner og vært lykkelig uvitende om hva man kunne fått, men ikke får..... ← Heiiii.En liten oppmuntring: Jeg var håpløst forelsket i kameraten til samboeren min i mange år. Han var sambo og hadde barn med en annen. Husker jeg skrev i dagboka mi at "skal det virkelig være sånn at den ene kjærligheten her i livet må jeg gå glipp av?" Jeg satt oppe om natta....hjertet banker vilt hver gang jeg så han kom på besøk. Gråt hver dag i smug. "Dere har jo ikke noe normalt kompisforhold" husker jeg samboeren min den gangen sa. Det intense forholdet mellom meg og drømmemannen holdt virkelig å å drive meg fra vettet.Dette selv om vi ikke hadde sex...det bare slo gnister mellom oss hver gang vi møttes.Jeg klarte ikke å føre en normal samtale med ham, husket ikke et ord etterpå fordi blikket hans var så intenst. Til slutt gjorde det så vondt at jeg ikke klarte mer. Jeg pakket koffertene mine og flytta til Gran Canaria i to år. Måtte bare bort fra ham. Kom tilbake og da var denne fantastiske mannen singel. Så viser det seg at han har tenkt på meg hele tiden og han har vært forelsket. Problemet for ham var at jeg bodde sammen med kameraten hans!!!! Vi begynte å gå ut sammen og det sa bare "pang" Nå er vi gift.Vi har tre års bryllupsdag i sommer og ei lita jente på snart to år! Jeg må fortsatt klype meg selv i armen! DET HADDE JEG ALDRI TRODD DEN GANGEN! Ble du litt gladere nå??? Stor klem
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #19 Skrevet 29. mars 2006 Kunne man bare slette minner og vært lykkelig uvitende om hva man kunne fått, men ikke får..... ← Nei. Jeg tror ikke på det. Det er verdifullt å vite at man kan elske selv om det gjør vondt. Jeg har møtt The One i to utgaver faktisk. Heller ikke jeg trodde at jeg kunne føle noe sånt igjen. Men det skjedde. Ingen av dem kunne noen gang bli min. Begge var bundet til en annen kvinne. Men dette øyeblikket da man møter et blikk og verden stopper opp. Jo jeg har følt det. Og erfaringen gjør meg rikere selv om smerten følger meg. For nå har jeg håpet. Kanskje kan det skje igjen? Og kanskje er jeg en dag så heldig at han er fri og vil ha meg? Utfordringen for mange tror jeg ligger i å ikke nøye seg med noe mindre inntil man finner den ene.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #20 Skrevet 29. mars 2006 Heiiii.En liten oppmuntring: Jeg var håpløst forelsket i kameraten til samboeren min i mange år. Han var sambo og hadde barn med en annen. Husker jeg skrev i dagboka mi at "skal det virkelig være sånn at den ene kjærligheten her i livet må jeg gå glipp av?" Jeg satt oppe om natta....hjertet banker vilt hver gang jeg så han kom på besøk. Gråt hver dag i smug. "Dere har jo ikke noe normalt kompisforhold" husker jeg samboeren min den gangen sa. Det intense forholdet mellom meg og drømmemannen holdt virkelig å å drive meg fra vettet.Dette selv om vi ikke hadde sex...det bare slo gnister mellom oss hver gang vi møttes.Jeg klarte ikke å føre en normal samtale med ham, husket ikke et ord etterpå fordi blikket hans var så intenst. Til slutt gjorde det så vondt at jeg ikke klarte mer. Jeg pakket koffertene mine og flytta til Gran Canaria i to år. Måtte bare bort fra ham. Kom tilbake og da var denne fantastiske mannen singel. Så viser det seg at han har tenkt på meg hele tiden og han har vært forelsket. Problemet for ham var at jeg bodde sammen med kameraten hans!!!! Vi begynte å gå ut sammen og det sa bare "pang" Nå er vi gift.Vi har tre års bryllupsdag i sommer og ei lita jente på snart to år! Jeg må fortsatt klype meg selv i armen! DET HADDE JEG ALDRI TRODD DEN GANGEN! Ble du litt gladere nå??? Stor klem ← Hei, dette er meg gjesten over. For en helt aldeles herlig historie.. Så utrolig heldig du er, bare tanken på at det kunne skje meg er for god til å være sann. Jeg har kommet til et punkt der jeg må bestemme meg, om jeg skal dyrke mine egne følelser og forelskelse videre, eller om jeg skal forsøke å bryte det ved å ikke se ham igjen i det hele tatt Og jeg må nok det siste. Han er ikke min å få nå, og jeg klarer ikke å gå så veldig ulykkelig forelsket lengre.. De tingene du beskriver kjenner jeg meg så igjen i, hadde enda jeg og bare kunnet dra langt langt bort. Jeg har lenge hatt drømmer jeg og, om at han skal få de følelsene jeg har for ham og at vi kan være sammen, men det kommer ikke til å skje er jeg redd Men så utrolig vanskelig det er, å vende ryggen til noe, om det ikke er alt det jeg egentlig kunne tenke meg. Historien dinbekrefter jo at drømmene man har KAN bli sanne, takk for en kjempe fin historie. Er som sagt bare redd dette aldri blir min happy ending
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå