AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Hei, Står oppi en litt vanskelig situasjon. Har dere noen råd? Eks dama slo opp med meg flere ganger ifjor, vi ble sammen igjen samme dag alle gangene. Til slutt, etter mye frem og tilbake og utrygghet ba jeg henne flytte ut av huset, ettersom det var mitt. Nå har det gått ett år og vi har vært endel frem og tilbake iløpet av det siste året. Jeg har såklart prøvd å gå videre og datet noen andre jenter. Dette har hun funnet utav via felles bekjente, og nettop dette var vel årsaken til at det har gått dårlig iløpet av året. For sirka et halv år siden traff jeg en kjekk dame som jeg har datet litt. Nå ønsker eks dama at vi prøver på nytt, og hun sier at alle de vonde tankene hun har hatt er borte... Dette gjør meg så sykt forvirret, da det eneste jeg i utganspunktet ønsket var å være med henne, men det ville ikke hun. Nå føler jeg at jeg står midt i et veiskille, jeg er 31år, og må velge å gå tilbake til "trygge" omgivelser som jeg vet kan bli tøft, eller prøve noe sunt og friskt. Jeg elsker eks kjæresten min, men jeg er også blitt veldig glad i hun nye. Uansett, er det en jeg skuffer her. Noen tanker om hva jeg kan gjøre her? Jeg føler jeg er helt utav fokus... Anonymkode: 9d16b...6a0
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Ikke gå tilbake til noe rotete og usikkert. Gå videre. Anonymkode: b9feb...080 1 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Gå videre med den nye. Sannsynligheten for at eksen virkelig har forandret seg er tilnærmet null. Anonymkode: a983d...a31 3 2
Million Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Jeg tror ikke jeg hadde orket å gå tilbake til en person som hadde vist seg å være så vinglete og ustabil. Å gjøre det slutt i hytt og vær, eller true med å gjøre det, er virkelig siste sort for meg. Orker ikke sånt. Da får det heller være. Jeg ville ikke gått tilbake til en eks som var sånn du beskriver, nei. Gå heller for en mer trygg og stabil en, en lojal person. Eksen din kan seile sin egen sjø med alt surret sitt. 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Tror du virkelig forholdet kommer til å bli anderledes, hvis du prøver på nytt med xen. Det hørtes ikke ut som et sundt forhold i det heletatt. Gå videre å satse på noe som virker som et syndere forhold. Anonymkode: 45e0b...3ea
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, Står oppi en litt vanskelig situasjon. Har dere noen råd? Eks dama slo opp med meg flere ganger ifjor, vi ble sammen igjen samme dag alle gangene. Til slutt, etter mye frem og tilbake og utrygghet ba jeg henne flytte ut av huset, ettersom det var mitt. Nå har det gått ett år og vi har vært endel frem og tilbake iløpet av det siste året. Jeg har såklart prøvd å gå videre og datet noen andre jenter. Dette har hun funnet utav via felles bekjente, og nettop dette var vel årsaken til at det har gått dårlig iløpet av året. For sirka et halv år siden traff jeg en kjekk dame som jeg har datet litt. Nå ønsker eks dama at vi prøver på nytt, og hun sier at alle de vonde tankene hun har hatt er borte... Dette gjør meg så sykt forvirret, da det eneste jeg i utganspunktet ønsket var å være med henne, men det ville ikke hun. Nå føler jeg at jeg står midt i et veiskille, jeg er 31år, og må velge å gå tilbake til "trygge" omgivelser som jeg vet kan bli tøft, eller prøve noe sunt og friskt. Jeg elsker eks kjæresten min, men jeg er også blitt veldig glad i hun nye. Uansett, er det en jeg skuffer her. Noen tanker om hva jeg kan gjøre her? Jeg føler jeg er helt utav fokus... Anonymkode: 9d16b...6a0 Hold deg unna den dramaqueenen av en ex, hun kommer nå tilbake bare for at du har funnet ei ny. Dropp henne og gå videre i livet ditt med den nye dama Anonymkode: 5d750...e8b 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli Dropp eksen og gå videre. Eneste grunnen til at eksen vil ha deg tilbake, er at hun er redd for at du finner noe annet. Det blir ikke bedre, GARANTERT!! Anonymkode: fc245...dc9 2 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei, Står oppi en litt vanskelig situasjon. Har dere noen råd? Eks dama slo opp med meg flere ganger ifjor, vi ble sammen igjen samme dag alle gangene. Til slutt, etter mye frem og tilbake og utrygghet ba jeg henne flytte ut av huset, ettersom det var mitt. Nå har det gått ett år og vi har vært endel frem og tilbake iløpet av det siste året. Jeg har såklart prøvd å gå videre og datet noen andre jenter. Dette har hun funnet utav via felles bekjente, og nettop dette var vel årsaken til at det har gått dårlig iløpet av året. For sirka et halv år siden traff jeg en kjekk dame som jeg har datet litt. Nå ønsker eks dama at vi prøver på nytt, og hun sier at alle de vonde tankene hun har hatt er borte... Dette gjør meg så sykt forvirret, da det eneste jeg i utganspunktet ønsket var å være med henne, men det ville ikke hun. Nå føler jeg at jeg står midt i et veiskille, jeg er 31år, og må velge å gå tilbake til "trygge" omgivelser som jeg vet kan bli tøft, eller prøve noe sunt og friskt. Jeg elsker eks kjæresten min, men jeg er også blitt veldig glad i hun nye. Uansett, er det en jeg skuffer her. Noen tanker om hva jeg kan gjøre her? Jeg føler jeg er helt utav fokus... Anonymkode: 9d16b...6a0 Hun vil nok tilbake på "feil" grunnlag: hun ser at du går videre og tilsynelatende har det bra. Det tåler hun sikkert dårlig. Prøv noe nytt og friskt som du skriver. Ikke surt og gammelt, det vil du garantert angre på. Anonymkode: c92c0...e02 2
Blåtrå Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli Gå videre. Du har prøvd mange ganger med xdama. Det går ikke, DET er utrygt, ikke trygt. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli Gå videre. Stod i lignende situasjon for 8mnd siden og tok det valget. En uke etter hun tryglet meg om å ta henne tilbake var hun plutselig sammen med en annen. Behold selvrespekten din, gå videre og se framover. Anonymkode: 5d569...b72 1
Strigiformes Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli Av og på. Av og på. Ikke rart du blir sprø 😂 Vær alene til du finner deg noe som er litt mer stabilt. Ikke rart du blir forvirret. Alle mennesker trenger trygghet og visshet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå