Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt pliktsex i snart ti år, og kroppen har nå mer eller mindre gått i fullstendig shutdown. Krymper meg og fryser til bare han berører meg. Hverdagslogistikken med 3 barn krever oss begge hver eneste dag, slik at samlivsbrudd ikke er mulig på noen år enda. Han har foreslått at han kan pule andre, men det gjør ufattelig vondt inni meg og jeg vet at det vil bli den siste spikeren i kista for vårt forhold. Den dagen han kommer hjem nypult, så vet jeg at jeg ikke lenger vil orke å se på ham. Jeg vet at et sexløst forhold for han ikke er et alternativ. 

Er det noen her inne som har erfaringer med å la partneren være utro, fordi man selv ikke takler mer pliktsex? Jeg kan bare se for meg at jeg kommer til å hate ham og se på ham som skitten og sykdomsbefengt. 

Anonymkode: 4b5a7...632

• Liker 1
  • Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har hatt pliktsex i snart ti år, og kroppen har nå mer eller mindre gått i fullstendig shutdown. Krymper meg og fryser til bare han berører meg. Hverdagslogistikken med 3 barn krever oss begge hver eneste dag, slik at samlivsbrudd ikke er mulig på noen år enda. Han har foreslått at han kan pule andre, men det gjør ufattelig vondt inni meg og jeg vet at det vil bli den siste spikeren i kista for vårt forhold. Den dagen han kommer hjem nypult, så vet jeg at jeg ikke lenger vil orke å se på ham. Jeg vet at et sexløst forhold for han ikke er et alternativ. 

Er det noen her inne som har erfaringer med å la partneren være utro, fordi man selv ikke takler mer pliktsex? Jeg kan bare se for meg at jeg kommer til å hate ham og se på ham som skitten og sykdomsbefengt. 

Med mindre barna har spesielle behov, er det ikke noe problem å ha eneomsorg for 3 barn. Kom deg vekk før du blir permanent skadet mentalt og fysisk.

Anonymkode: b2d0f...3f2

• Liker 36
  • Nyttig 9
Skrevet

Kan dere ikke like gjerne gå fra hverandre først som sist, når du allerede har slike aversjoner mot det?

Å bringe mer smerte inn i forholdet...

Er det verdt det?

Andre mennesker er ikke deg, så tror ikke andres erfaringer vil hjelpe deg så mye dessverre...

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor søker dere ikke først hjelp før du vurderer et så dramatisk tiltak?

seksolog? Parterapi? Avlastning fra hverdagen? 
hvis ekteskapet ellers er godt er det absolutt verdt å gjøre en endring for å få det til. 
Kan du gå ned i halv stilling så du får mer overskudd? 

Anonymkode: c5c46...11d

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

P*** synes jeg blir litt ufint her, men svaret mitt er nei. 
Her er det omvendt, men det ville blitt helt feil å gjøre det. Det går an å ha et ekteskap uten s** også. 

Anonymkode: 822b3...b89

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at dere mistet all fortrolighet og kommunikasjon rundt samlivet ? 
Hvis alle dine følelser er døde for flere år siden så er det vel på tide å avslutte samlivet? 
Vi er mange som greid å komme oss gjennom skilsmisse , men da må en være villig til å leve mere enkelt i noen år. 
Heller det enn å leve som en slave på soverommet 

Anonymkode: 7f885...29a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Først - så trist at det har blitt sånn, og at det har gått så langt!

Har dere forsøkt parterapi hos FVK?
Har du forsøkt å nøste opp i hvorfor du ikke vil ha sex med han?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pule synes jeg blir litt ufint her, men svaret mitt er nei. 
Her er det omvendt, men det ville blitt helt feil å gjøre det. Det går an å ha et ekteskap uten sex også. 

"pule" og "sex" er ikke farlig på trykk; vi bor ikke i Amerika.

Anonymkode: 5721f...e18

• Liker 25
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Gå fra mannen, og ta lærdom angående at man aldri må ha pliktsex. Dette blir da resultatet, og det tjener ingen på. 

Din seksualitet kan pleies sterk igjen, alene og sammen med ny mann, men i dette forholdet er løpet kjørt når kroppen din reagerer slik på ham. 

Utrolig trist at mange menn og kvinner ikke har bedre seksuell forståelse enn at de tror pliktsex er greit. Det er russiske rullett med kvinnens seksualitet, og før eller siden går det som du beskriver. 10 år før det skjedde er faktisk imponerende, men det er ikke mindre tragisk enn om det tok to år før dette skjedde. Ti år med pliktsex! Ti år uten glede av sex, og likevel ha sex! Vanvittig! 

Anonymkode: 9ecc1...394

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet
Strigiformes skrev (8 minutter siden):

Kan dere ikke like gjerne gå fra hverandre først som sist, når du allerede har slike aversjoner mot det?

Å bringe mer smerte inn i forholdet...

Er det verdt det?

Andre mennesker er ikke deg, så tror ikke andres erfaringer vil hjelpe deg så mye dessverre...

Klokt! Enig

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

1. det er nok ikke så lett som han tror å finne nye damer å pule på hele tiden. Han kommer nok til å slite med å finne en villig dame. 

2. fungerer forholdet fint eller? Elsker du ham? Ser du for deg jeg liv og en fremtid med ham?

3. hva har du gjort for å endre dette? Det er tydeligvis deg det står på. Hva trenger du for å være intim med ham? Handler dette kun om at deg er det seksuelle som er vanskelig, eller er det mer? Fungerer dere fint ellers, eller er det totalt krasj på andre områder også?

4. hva gjør HAN for at du skal ønske et intimt forhold med deg? 

Anonymkode: 8cf21...a6b

• Liker 10
  • Nyttig 2
Gjest Linneah2013
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor spør du om erfaringer om utroskap når du sier det hadde vært siste spikeren i kista? Altså, dere har ikke sex, dvs du orker ikke at han tar i deg, jeg skjønner ærlig talt ikke at mannen din fortsatt bor sammen med deg, når han vet du misliker han? Jeg hadde aldri villet bo med en mann som ikke orket sex med meg, DET hadde vært siste spikeren i kista for meg. Så, enten må du tillate at han har sex med andre eller dere flytter i fra hverandre, helt utrolig at dere har hold ut dette i 10 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mange menn som har foreslått dette for kona si, bare for å oppdage i etterkant at det ikke var så lett likevel. De fikk seg ikke noe. De fikk ikke pult både her og der. Men kona, som selvfølgelig også får fripass i det åpne forholdet, får seg både her og der. Og så blir mannen forbanna og føler seg urettferdig behandlet, fordi kona får sex men ikke han... og kommer i tanker om at dette var en ganske dårlig ide, for det gikk ikke som han hadde trodd. Han trodde at halvgamle menn med pappakropp i forhold var ettertraktet på markedet, men det er de ikke.

Du kan jo foreslå åpent forhold og si at det er ok, så lenge det virker begge veier. Du finner sikkert noen du har mer lyst på enn mannen. Er ganske sikker på at du får flere sjanser enn mannen din. Med mindre du er gift med en skikkelig kjekkas da. Men er han ganske gjennomsnittlig alminnelig, vil han nok ikke lykkes så godt som han tror og husker fra han var veldig ung.

Anonymkode: 100c6...e5b

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mange menn som har foreslått dette for kona si, bare for å oppdage i etterkant at det ikke var så lett likevel. De fikk seg ikke noe. De fikk ikke pult både her og der. Men kona, som selvfølgelig også får fripass i det åpne forholdet, får seg både her og der. Og så blir mannen forbanna og føler seg urettferdig behandlet, fordi kona får sex men ikke han... og kommer i tanker om at dette var en ganske dårlig ide, for det gikk ikke som han hadde trodd. Han trodde at halvgamle menn med pappakropp i forhold var ettertraktet på markedet, men det er de ikke.

Du kan jo foreslå åpent forhold og si at det er ok, så lenge det virker begge veier. Du finner sikkert noen du har mer lyst på enn mannen. Er ganske sikker på at du får flere sjanser enn mannen din. Med mindre du er gift med en skikkelig kjekkas da. Men er han ganske gjennomsnittlig alminnelig, vil han nok ikke lykkes så godt som han tror og husker fra han var veldig ung.

Nå har vel også dama en halvgammel kropp, den er nok langt fra så attraktiv som den var

Anonymkode: 84015...4b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke takle dette, og det vet du! Han må ta et valg om han ønsker å være i et kjærlighetsforhold til deg uten sex, og uten å åpne opp forholdet, eller avslutte forholdet. Du kan evt. vurdere om det går an å ha sex f.eks. 1 gang i måneden, og at dere i forkant har en flørtende velvære-dag.

Anonymkode: aacdc...d28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

P*** synes jeg blir litt ufint her, men svaret mitt er nei. 
Her er det omvendt, men det ville blitt helt feil å gjøre det. Det går an å ha et ekteskap uten s** også. 

Det går an å ha et ekteskap uten sex hvis begge synes det er greit. 

Anonymkode: 95bed...0bf

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå har vel også dama en halvgammel kropp, den er nok langt fra så attraktiv som den var

Ifølge utallige innlegg her på KG har ALLE kvinner lett mulighet for å få seg sex. Det skal ikke være noe problem, så lenge hun ikke er storforlangende og kresen, men velger en i samme kategori som seg selv. Sex får hun.

Og du har vel heller ikke sett ts, har du?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

…akkurat som hans.

Anonymkode: 13bd5...6c8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er likevel mer sannsynlig at hun kan finne seg elskere og blomstre opp igjen seksuelt enn det er enkelt for en mann å finne villige kvinner når han er i forhold. Ikke minst fordi han ikke er en bedre elsker eller har bedre seksuell forståelse enn at han i ti år har pult på ikke- kåt kvinne. Slike menn er ikke akkurat hva kvinner vil ha som elsker. Vi kvinner derimot har utømmelig tilgang på sexpartnere, og det skal lite til for å finne bedre elsker enn den mannen hun tydeligvis har. 

Anonymkode: 9ecc1...394

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ifølge utallige innlegg her på KG har ALLE kvinner lett mulighet for å få seg sex. Det skal ikke være noe problem, så lenge hun ikke er storforlangende og kresen, men velger en i samme kategori som seg selv. Sex får hun.

Og du har vel heller ikke sett ts, har du?

Jeg har ikke sett TS nei, men dessverre, for oss damer,  er det sånn at menn svært ofte blir flottere med åra, holder seg bedre enn damer, det har jeg og flere sett utallige ganger.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du ikke vil at han skal ha sex med andre må det bety at du fortsatt har noen slags følelser for han. Eller ønsker du bare å eie han?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...