Honey Dew Skrevet 6. august #41 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du må heller kanskje rette denne kommentaren mot deg selv… ? Det er mange som liker å jobbe, spesielt hvis man jobber med noe man interesserer seg for. Ikke alle velger en kjedelig eller utmattende jobb. Jeg jobber med noe kreativt, så jeg kombinerer både hobby og utdanningen jeg har. Kunne aldri ha tenkt meg å jobbe i helsevesenet eller på skole, selv om jeg har en pedagogisk utdannelse. Men det er meg. Anonymkode: 2dd87...033 Jeg elsker begge jobbene mine, men nå er jeg snart pensjonist, så da blir det ikke så mye "jobbing" på meg.
mitch92 Skrevet 6. august #42 Skrevet 6. august Stikk motsatt. Jeg gleder meg til vanlig hverdag, sommeren er for lang for meg. Jeg trenger rutiner og noe å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #43 Skrevet 6. august Jeg har ikke noe problem med å begynne på jobb og komme inn i rutinene igjen. Men jeg gruer meg alltid til vinteren. Jeg synes vinter er grusomt, sliter alltid. Jeg har tårer i øynene og gråten i halsen hver gang fuglene begynner å trekke sørover, for da vet jeg at det alt for lange, kalde og mørke marerittet nærmer seg. Anonymkode: 08421...861
AnonymBruker Skrevet 6. august #44 Skrevet 6. august Jeg har 2 små barn i verste trassalder- så ferien tok nesten knekken på meg... er så innmari glad barnehagen åpnet igjen på mandag etter 5 uker stengt (!!) Anonymkode: efc4b...cfc 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #45 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2025 den 14.20): Det går jo alltid fort når man først er kommet i hverdagsmodus igjen, men i år synes jeg det er tyngre at ferien nærmer seg slutten enn det pleier. Forstår godt de som velger å ha ferie på høsten 😅 Anonymkode: e7440...bd3 August er også sommermåned . Anonymkode: 44cf1...e99 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå