AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Det går jo alltid fort når man først er kommet i hverdagsmodus igjen, men i år synes jeg det er tyngre at ferien nærmer seg slutten enn det pleier. Forstår godt de som velger å ha ferie på høsten 😅 Anonymkode: e7440...bd3 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Nei gleder meg til jobb Anonymkode: 673cc...465 2 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Ja. Elsker været og ferie. Var så trøtt og lei av jobb og rutiner at jeg ville spy. Denne sommeren er perfekt med sol, 27 grader og mye bading. Ønsker ikke jobb og høst enda. Har heldigvis 2 uker ferie igjen. Anonymkode: a147f...d2d 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Nei. Jeg liker sesongene. Herunder tradisjoner, og tradisjonsmat. Liker også rutinene med jobb. Men stikker sørover to turer i løpet av høsten. Tidlig september og sent oktober. Ellers blir norsk vinter og mørketid for lang. Anonymkode: 6ef07...3e0 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Greit å jobbe. Men jeg jobber jeldigvis ikke 100% fast. Gått ned til 60% og jobber ekstra innimellom. Anonymkode: 511ef...127
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli Jeg skal ha tre uker ferie fra mandag av, så gleder meg vilt. Har alltid ferie i august. De fleste har ferie i juli så da er det en rolig måned på jobb for meg, samt lite rushtrafikk på veiene. Så når ting tar seg opp igjen stikker jeg på ferie. Da har jeg hatt rolig juli og ferie i august og er klar for høsten. Elsker høsten så gleder meg til den også! Anonymkode: 15f5a...5e6 1 3
Drammensdame Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli Kan det være et tegn på at du burde bytte jobb? Synes det er deilig med ferie, men blir godt med rutiner og hverdag også. 1
MiominMio Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli Har hatt 3 herlige uker med ferie og fått ladet skikkelig opp og nå kjenner jeg at jeg er veldig klar for å starte jobb og hverdagen igjen. Det er en god følelse
AnonymBruker Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli Nei, jeg må ha rutiner. Har lagt på meg 7 kg. Anonymkode: d1437...88c 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli Synes det er verre å tenke på at nå går vi mot mørkere tider og kulde igjen. 5 måneder til jul... :FYYY å jeg gruer meg... Anonymkode: 17773...b69
AnonymBruker Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli Jeg kommer helt klart til å savne ferien og sommervarmen og gruer meg litt til det blir skikkelig travelt igjen på jobb (for det blir det i mitt yrke), men samtidig prøver jeg å være bevisst på å ikke ta på meg for mye alene samt på fritiden sørge for å kose meg med årstidene og gjøre ting som jeg synes hører dem til. Til høsten nå blir det alt fra å lage høstgryter, gå mye tur i høstfarget skog i både tørt vær og høstregn, lese fine bøker under gode pledd, svømme og trene, gå på kafé i store varme gensere og gradvis forberede litt mot vinter og jul (særlig gaver, så det blir mindre stress og mer gjennomtenkt). Alt innimellom jobb og hverdag såklart. Prøver å bevare de rolige gode stundene og fine opplevelsene og de menneskelige forbindelsene som ofte er det jeg savner aller mest med sommeren når den er over. Carpe diem! Anonymkode: bb217...032 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg må ha rutiner. Har lagt på meg 7 kg. Anonymkode: d1437...88c Same. Elendig på selvdisiplin i ferier😂 Anonymkode: 0ceb9...748 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #13 Skrevet 31. juli Ja gruer meg skikkelig mye. Jeg storkoser meg med barna og latmannsliv. Slippe å stresse med kollektivtransport, tidsklemma og styr i hverdagen. Nå har barna og vi foreldre sovet og vært uthvilt. Tatt livet med ro og bare kost oss. Anonymkode: 36a9b...82c
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli Jeg hater høst og vinter og at det blir mørkt ute, naturen visner osv..Det er bare så trist. Elsker sommeren. Så ja, jeg gruer meg til høsten. Har 1 uke ferie tilgode og den skal tas ut da. Anonymkode: 29a93...3f2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli Tja. På mandag er første dag på jobb, men så er jeg at det føles som at dagen etterpå en juleferie. Svisj sier det og så er høsten over! Anonymkode: 030d6...bfe
AnonymBruker Skrevet 31. juli #16 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hater høst og vinter og at det blir mørkt ute, naturen visner osv..Det er bare så trist. Elsker sommeren. Så ja, jeg gruer meg til høsten. Har 1 uke ferie tilgode og den skal tas ut da. Anonymkode: 29a93...3f2 Du er nødt til å nyte vinteren, husk at den kommer bare en gang i året! Anonymkode: c7953...249 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #17 Skrevet 31. juli Savner sommer og varme allerede. Har vært skikkelig sommer i år, så fint. Så skal egentlig ikke klage, men jeg gruer meg til mørket og kulda. Anonymkode: e6d2d...b2f
k4ren Skrevet 31. juli #18 Skrevet 31. juli Nei, jeg koser meg veldig nå, men gleder meg kjempemasse til å pynte bilen med reinsdyrhorn og se på Grinchen igjen 💚
AnonymBruker Skrevet 31. juli #20 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det går jo alltid fort når man først er kommet i hverdagsmodus igjen, men i år synes jeg det er tyngre at ferien nærmer seg slutten enn det pleier. Forstår godt de som velger å ha ferie på høsten 😅 Anonymkode: e7440...bd3 Nei. Ser skikkelig frem til vinteren og juleferie. Skal ha tre uker fri og kose meg masse med snø, juleforberedelser, familiekos og endelig få shinet hjemme. Og før det skal jeg la høsten gå sin gang. Da skal jeg glede meg over alle fargene som naturen får, høste fra hagen, gå tur i stormvær, kose meg forran peisovnen med en god bok, spise høstgryter og generelt bare kose meg ❤️ Vi har så mye å se frem til etter sommeren også! Anonymkode: 64e5c...0cd 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå