Gå til innhold

Hvorfor er folk så stygge/slemme mot andre mennesker dem ikke kjenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg har opplevd selv og sett andre bli behandlet dårlig av andre (normale) mennesker som ikke en gang kjenner de eller meg. Hvorfor det?
personlig så syns jeg selv det er helt unaturlig å skulle behandle et menneske som jeg ikke kjenner dårlig.

Står om slikt i avisen også. Eks person gikk rundt å skrapte opp andres biler på Askøy. Eller person gått rundt å punkter dekk på biler/sykler i Hønefoss. 
Kan også være kommentarer til fremmede som er ment for å være frekk/rasistisk/diskriminerende/stjeler.
forsøple, hærverk på en person sitt område eller ting. Er sikkert flere eksempler men kommer ikke på i farten.

hvorfor?  Noen som har svaret? Det kan ikke være slikt at absolutt alle har en mental lidelse?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig så sliter de med noe selv...

Man trenger ikke å ha en mental lidelse av den grunn. Noen mennesker får dessverre energi av å herse og snakke stygt om andre. Det er en ukultur. 

• Nyttig 1
Skrevet

Fordi det dessverre er lettere å rakke ned enn å se kvalitetene en person har

AnonymBruker
Skrevet

Stusset mye på dette. Med hvorfor det er så mye ondskap mot uskyldige dyr.  Forstår bare ikke hvorfor det er så mange slemme stygge folk😢

Anonymkode: d1c39...fbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er enklere å være slem mot noen du ikke har et forhold til eller kjenner, og det rammer deg ikke like hardt følelsesmessig !

Anonymkode: bec10...3f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...