Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Verdens verste bestillingsautomater? Helt sykt faktisk, særlig sammenlignet med Max. Grusomme menyvalg og tilsynelatende null søkefelt.

Hvordan i all verden skal man få bestilt cheeseburger? Kunne sikkert bestilt av en ansatt, men valgte å heller dra til Max.

Anonymkode: bb833...21a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trykker på burgere. Finner den du vil ha. Trykker på den. Bekrefter. Så "gå til kasse". 

Eneste som er litt ulogisk er at de rimeligste burgerne kommer nederst. 

Hvordan kan det bli enklere? 

Anonymkode: db6f6...784

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt problemer med å bestille på dem. Å bestille en cheeseburger er da null problem?

Anonymkode: 5e72a...991

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si meg enig. Ikke noe stress å få bestilt seg en enkel cheeseburger 

Anonymkode: f115b...82b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Det er da null stress. 

Anonymkode: 3a9fb...9b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er du som er problemet? 😅. Jeg kjenner ingen som har problemer med  dette. Til og med min mormor på 80 klarer å bestille det hun vil ha på disse skjermene 😄

Anonymkode: 7abf2...de2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snikreklame for MAX ;)

Men i disse tider er det bedre å støtte svenskene en selskaper fra USA. :D 

Popcorntid :popcorn:

Anonymkode: 52306...fb6

• Liker 2
Skrevet

Jeg har brukt de automatene én gang, aldri mer. Fikk ikke kvittering som jeg hadde valgt, kun den lille lappen med nummer på. Det nummeret dukket aldri opp på skjermen, og da jeg etterlyste den var det helt ukjent for betjeningen. Etter mye frem og tilbake fikk jeg en standard meny (jeg hadde bestilt en hel del men kunne ikke bevise det pga manglende kvittering), og jeg orket ikke diskutere mer. Etter det bestiller jeg alltid i skranken, uansett. 

Skrevet

Jeg synes da ikke bestillingsskjermene til Burger King er verre enn andre skjermer der ute? Så skjønner virkelig ikke problemstillingen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2025 den 13.42):

Verdens verste bestillingsautomater? Helt sykt faktisk, særlig sammenlignet med Max. Grusomme menyvalg og tilsynelatende null søkefelt.

Hvordan i all verden skal man få bestilt cheeseburger? Kunne sikkert bestilt av en ansatt, men valgte å heller dra til Max.

Hvor ruset var du da du prøvde å bestille mat hos Burger King?

Anonymkode: b6cbe...f67

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor ruset var du da du prøvde å bestille mat hos Burger King?

Anonymkode: b6cbe...f67

Enig. De skjermene er da ganske enkle å bruke.

AnonymBruker
Skrevet

Virker som at dere enten forveksler med Max eller at det evt er så lenge siden at dere ikke husker eller at menyene var annerledes 🤡🤦

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Virker som at dere enten forveksler med Max eller at det evt er så lenge siden at dere ikke husker eller at menyene var annerledes 🤡🤦

Virker som at du ikke vet om det er meny eller cheeseburger du snakker om? 

Anonymkode: db6f6...784

AnonymBruker
Skrevet

Synes både maskinene på BK og MC er strålende, oversiktlige og greie. Til og med pensjonistene uten erfaring med for mye skjerm klarer seg på disse skjermene. :D Hadde du inntatt litt mye siden det var litt stress for deg?

Anonymkode: 48a32...864

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...