Gå til innhold

"Gamingrom" til ungene - tips og ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn i barneskolealder og driver og pusser opp et rom som skal bli felles "gamingrom" for alle sammen.

Men jeg har aldri gamet på annet enn PC selv. Jeg vet at ungene ønsker seg VELDIG en Switch, og så har vi en eldre Playstation med noen spill som de også ønsker å bruke. 

Så ideen min så langt er å kjøpe noen gode lenestoler/saccosekker, en vegghengt TV og et TV-bord av noe slag til konsollspill. Jeg har en bror som har peiling på spill-biten så jeg får sikkert masse inspirasjon derfra om jeg spør, men han kjører ungkarsstil der hele huset er billigste møbelet han klarte å få på Jysk, så innredning får jeg ikke tips om.

Jeg skulle gjerne ha gjort det "skikkelig kult" sånn estetisk også - ser for meg neonlys og lavalamper, TV-bord som er display-case i tillegg til praktisk, fine hyller til spill, osv.

Det som IKKE skal inn på det rommet er PC, det kommer de til å ha på sine individuelle rom når de blir gamle nok til det, og alt jeg finner av inspo-bilder når jeg søker på "gamingrom" er PC-sentrert. Noen som skjønner hva jeg mener og har kule ideer å dele? 🛋️

Anonymkode: 63745...864

Skrevet

Har du sjekka Pinterest? Når jeg søker på f.eks. gaming room setup decor kommer det opp mye annet enn kun pc-rom. Men man kan jo også hente mye inspirasjon selv fra rom som inneholder en pc, mange har store gamingrom med kule hyller, led-lys, bilder og figurer selv om de spiller på pc. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...