AnonymBruker Skrevet 31. juli #21 Skrevet 31. juli Bli med:) bare vær forberedt på å muligens høre at du kunne vært moren deres. Det fikk jeg høre;) Anonymkode: 1cb33...34e
AnonymBruker Skrevet 31. juli #22 Skrevet 31. juli Du må aldri kutte ut fadderuke og sosiale ting med andre studenter fordi om du er 40+. Jeg var selv en gammel student på 40 og ble med. Aldri fått så mye unge studiner i mitt liv før. 😀 Anonymkode: 665d5...f42
AnonymBruker Skrevet 31. juli #23 Skrevet 31. juli Jeg har holdt meg unna sånt som voksen student, men hvis du tror du kan ha det gøy på noe av det som arrangeres, så er det jo bare å bli med. Det er jo bare å trekke seg hvis det ikke slår an. Anonymkode: b7250...486
AnonymBruker Skrevet 31. juli #24 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): er det sosialt selvmord? egentlig ja. Men....har du flaks får du pult! Anonymkode: e1345...343
AnonymBruker Skrevet 31. juli #25 Skrevet 31. juli Ja, vi som er 40 i dag er mer unge til sinns enn de som var 40 for 20 år siden. Ha det gøy! Skal selv studere et emne med de unge og er 40 selv😄 Anonymkode: dc186...48f
AnonymBruker Skrevet 31. juli #26 Skrevet 31. juli Du er altfor gammel til å være med på slikt tull. Anonymkode: a24ce...896
MissStiles Skrevet 31. juli #27 Skrevet 31. juli Ja klart det. Når jeg var student, fra det folk fra 19 og til 45 år i klassen min. Jeg var 26-27 selv og husker at jeg følte meg gammel men synes det var kult at eldre folk der og, fordi det var nyttig når vi skulle ha gruppeoppgaver og snakke om erfaringer etc 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #28 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må aldri kutte ut fadderuke og sosiale ting med andre studenter fordi om du er 40+. Jeg var selv en gammel student på 40 og ble med. Aldri fått så mye unge studiner i mitt liv før. 😀 Anonymkode: 665d5...f42 Sånne som deg er grunnen til at folk kan syns det er ubehagelig at eldre studenter er med på sosiale ting. Du ødelegger for andre voksne studenter med å oppføre seg sånn. Anonymkode: 2e07e...8ad 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli #29 Skrevet 31. juli Husker da jeg var student, så var jeg og venninnene mine på fadderuke. Der var det en 40-åring også somber med på festen. Vi synes han var creepy og ekkel, for han hang seg på oss, holdt rundt oss og kyssa på oss😂 men vi har også hatt 40-åringen som er litt «mamma», og det er koselig. Anonymkode: db679...f7c
Alice123 Skrevet 31. juli #30 Skrevet 31. juli Den ene fadderuka jeg deltok på hadde ikke fylla-aktiviteter før på kvelden, på dagtid var det typ rebusløp osv. Jeg vet selvfølgelig ikke hvordan det er på ditt studie, men jeg ville deltatt på dagtid og tatt max 2 øl (eller bare kjørt alkoholfritt).
AnonymBruker Skrevet 31. juli #31 Skrevet 31. juli Å feste med de som nettopp har vært russ og fått knulleknuter i russelua hadde føltes helt feil for meg. For min del er de på 20 år på alder med mine barn og en helt annen generasjon. Kunne blitt med på "bli kjent"-aktiviteter på dagtid for å bli kjent, men ikke på festene. Anonymkode: e261b...ffb 3
AnonymBruker Skrevet 1. august #32 Skrevet 1. august Jeg satt i fadderstyret ved en større campus i en alder av 36. Var med på et par fadderuker før det. Siste fadderuka, som jeg selv var med å arrangere, ble knallbra! Det går så bra atte. Bare en oppfører seg sånn noenlunde, og ikke tror at enhver 19-åring er interessert i deg osv Anonymkode: d2e4b...431
Majer Skrevet 1. august #33 Skrevet 1. august Jeg tok bachelor med to i 50-årene og en i 40-årene. To av dem deltok i fadderuka. Kule folk
AnonymBruker Skrevet 1. august #34 Skrevet 1. august Der jeg skal begynne er det bare festing og det er jeg på 45 ferdig med for mange år siden og har ikke tenkt til å delta på det nei. Hadde det vært andre ting kunne jeg vurdert det. Blir pendling på meg så er uansett avhengig av å kjøre Anonymkode: 8adaf...ce7
AnonymBruker Skrevet 1. august #35 Skrevet 1. august Som 43-åring synes jeg det hadde vært rart å bli med på fadderuken da jeg tok utdanning på BI…. Spesielt når jeg hadde barn som studerte selv… Dette blir hvertfall feil for meg. Husker en på vgs hadde en mor som begynte på vgs samtidig som oss. Hun moren trodde hun var en av oss, og alle synes det var rart. Datteren var megaflaut når moren satt utenfor inngangen og røykte med 15-16-åringer…. Nå er jo dette eldre elever du studerer med, men….. Anonymkode: 54d9c...a3c
AnonymBruker Skrevet 1. august #36 Skrevet 1. august greia er at det kan fint være 30- åringer i klassen din. og da blir det helt annerledes enn hvis det bare var 19- åringer. og hvilke utdanninger idag er det som ikke har folk fra alle aldre? i min klasse var vi 5 over 40! på første fadderdagen ser du hvis det er noe du vil bli med videre på. Anonymkode: 4cbb1...943
AnonymBruker Skrevet 2. august #37 Skrevet 2. august Da jeg studerte ingeniør hadde vi en fyr som var 40+, artig fyr som ble med på et par fester i semesteret. Han hadde riktig nok familie og slikt. Anonymkode: 429e9...041
AnonymBruker Skrevet 2. august #38 Skrevet 2. august Jeg startet på et studie i fjor som godt voksen og hoppet fint over fadderuka uten at det har vært et problem i ettertid. Men jeg har nok heller ikke det samme behovet for et stort kontaktnett på campus slik unge som har flyttet til et nytt sted har. Hadde sikkert gått an å være med på aktiviteter som gikk mer på det sosiale, som grilling og quiz. Men jeg drar ikke på fest med 18-19 åringer, det syns jeg egentlig er upassende. Anonymkode: bd4e1...66c
AnonymBruker Skrevet 2. august #39 Skrevet 2. august Kjør på - om du mot formodning synes viben er litt off/du føler på at det er kleint så kan du jo dra hjem / gjøre noe annet 😊 Men tipper det går helt fint. Anonymkode: d79d9...7f6
AnonymBruker Skrevet 2. august #40 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2025 den 13.28): Du snakker om deg selv som om du er 75. Klart du kan være med! Anonymkode: d6f34...a9a Det er ikke ts sin feil det. Er 19/20 åringene som snakker om 40 åringer som de er urgamle. Husker folk på mitt kull på sykepleien dømte en mann som var i 40 årene og omskolerte seg fra ingeniør til sykepleie som "rar" og "for gammel" til å være med på fadderuka og de trodde han bare var på studiet for å sjekke unge damer. For hvorfor ellers skulle en 40 år gammel ingeniør være der... Folk kan være fryktelig dømmende. Anonymkode: 650e8...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå