Gå til innhold

Sparket ut av trafikkskole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke for å dytte alle kjøreskolelærere inn i samme bil her altså, men mange av dem er jo mildt sagt spesielle. Du har vel ikke tilfeldigvis avvist lærerens forsøk på å legge an på deg? 

Anonymkode: 579cd...d2d

Nei ikke noe sånt 😊 

ts

Anonymkode: 6aabc...797

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke for å dytte alle kjøreskolelærere inn i samme bil her altså, men mange av dem er jo mildt sagt spesielle. Du har vel ikke tilfeldigvis avvist lærerens forsøk på å legge an på deg? 

Anonymkode: 579cd...d2d

Nei ikke noe sånt 😊 

ts

Skrevet

Måten du har fått tilbakemelding på er så hinsides uprofesjonell at du overhodet IKKE kan stole på den. 

Sannsynligvis er det jo læreren som er problemet, ikke deg. 

Uansett er det jo bare å bytte kjøreskole, og be om ærlig tilbakemelding fra ny skole etter første eller andre time. Du kan jo ikke være helt håpløs siden du har fullført alle trinnene. 

Og jeg ville sendt kjøreskolen en epost med skjermbilde av meldingen, og spurt om de ønsker å forklare ytterligere før du kontakte avisen. Også så seriøst vurdere å kontakte avisen, omså anonymt. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

Måten du har fått tilbakemelding på er så hinsides uprofesjonell at du overhodet IKKE kan stole på den. 

Sannsynligvis er det jo læreren som er problemet, ikke deg. 

Uansett er det jo bare å bytte kjøreskole, og be om ærlig tilbakemelding fra ny skole etter første eller andre time. Du kan jo ikke være helt håpløs siden du har fullført alle trinnene. 

Og jeg ville sendt kjøreskolen en epost med skjermbilde av meldingen, og spurt om de ønsker å forklare ytterligere før du kontakte avisen. Også så seriøst vurdere å kontakte avisen, omså anonymt. 

Godt poeng, jeg har lyst til å få en forklaring av skolen. Takk for oppmuntringen, jeg skal se på noen nye skoler 😊 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hei 😊

Fikk svar fra kjøreskolen, det var skjefen som kansellerte timen min og oppkjøringen og skjefen fikk da også kopi av meldingen min lærer sendte til meg forgje uke. Så skolen var visst enig. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...