LilleMy_09 Skrevet torsdag kl 16:36 #61 Skrevet torsdag kl 16:36 Det var da en særdeles uprofesjonell måte å gjøre det på. Uansett hva årsaken måtte være så tar man det på en ordentlig måte. Håper ts kontakter en annen skole og at det ordner seg 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:41 #62 Skrevet torsdag kl 16:41 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei bare det at "ikke alle kan lære å spille fiolin" 😆 Jeg noterer alt i en bok, jeg tar til meg kritikk og tilbakemeldinger. ts Anonymkode: 6aabc...797 Er det så mange tilbakemeldinger og kritikk at du må skrive dem ned... ja da burde du kanskje tenke deg om et par ganger om lappen er noe for deg. For det er ikke normalt. Man gjør som oftest en feil en gang før man lærer av den. Når man får beskjed om at man gjør noe feil under kjøretimen, så starter man å gjøre riktig med en gang. Trenger ikke å må skrive det ned i en bok og å terpe på det i det uendelige. Å kjøre bil er ikke for alle. Ikke alle er i stand til å lære seg å kjøre trygt. En god kjørelærer vil se det ganske raskt og å si ifra. Det å sende melding på den måten er uprofesjonelt. Men så har vi bare din side av saken her. Så er umulig for oss å vite hva som egentlig har skjedd og hvilke vurderinger kjørelæreren har gjort. Du får melde deg opp til en annen kjøreskole for å få en second opinion om du tror det trengs. Anonymkode: dddd7...7d6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:45 #63 Skrevet torsdag kl 16:45 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det så mange tilbakemeldinger og kritikk at du må skrive dem ned... ja da burde du kanskje tenke deg om et par ganger om lappen er noe for deg. For det er ikke normalt. Man gjør som oftest en feil en gang før man lærer av den. Når man får beskjed om at man gjør noe feil under kjøretimen, så starter man å gjøre riktig med en gang. Trenger ikke å må skrive det ned i en bok og å terpe på det i det uendelige. Å kjøre bil er ikke for alle. Ikke alle er i stand til å lære seg å kjøre trygt. En god kjørelærer vil se det ganske raskt og å si ifra. Det å sende melding på den måten er uprofesjonelt. Men så har vi bare din side av saken her. Så er umulig for oss å vite hva som egentlig har skjedd og hvilke vurderinger kjørelæreren har gjort. Du får melde deg opp til en annen kjøreskole for å få en second opinion om du tror det trengs. Anonymkode: dddd7...7d6 Boken er fra trafikalt grunnkurs, planlegging av langkjøring osv også, slapp av 😅 men ja, er det noe læreren sier at jeg skal bli bedre på så noterer det. ts Anonymkode: 6aabc...797
Egenskap Skrevet torsdag kl 17:09 #64 Skrevet torsdag kl 17:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trafikkskolen må melde all den obligatoriske opplæringen til Statens vegvesen. Så du må ikke ta det på nytt. Høres ut som de har gjort det siden det er gjennomført på det som heter din side på vegvesen.no. Kjørelæreren din har ikke lov til å kjøre obligatorisk opplæring på trinn 4 med deg hvis du ikke er god nok til det. Da har hen gjort noe hen ikke har lov til. Så det høres rart ut at de ikke vil la deg kjøre opp. Du bør helt klart sende en klage til statens vegvesen sånn at de kan sjekke skolen og den læreren du har kjørt med. Det er ikke greit det de har gjort. Anonymkode: 0fb2d...d3b takk for informasjon, kommer til å klage inn skolen, og få tilbakebetalt pengene som kona har betalt, det å si du er ikke velkommen igjen blir var noe jeg ikke trodde eksisterte blant kjøreskoler. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:13 #65 Skrevet torsdag kl 17:13 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svaret, jeg er litt fristet til å finne en ny skole. Men ville du prøvd videre? Har du opplevd at noen ikke er istand til å få lappen? ❤️ ts Anonymkode: 6aabc...797 Du ble dumpet av kjørelæreren midt på natta, det er ikke klokt uansett, skaff deg ny skole. Anonymkode: 17a3d...45d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:17 #66 Skrevet torsdag kl 17:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde vært interessant å høre kjørelærerens versjon.. Tenker den er litt annerledes enn ts sin versjon. Anonymkode: 90aba...0a9 Jeg vet ikke helt hva slags forklaring det skal være at de dumper en elev midt på natt via sms rett før oppkjøring, dette er faktisk avis forside stoff!! Anonymkode: 17a3d...45d 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:20 #67 Skrevet torsdag kl 17:20 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prøv en annen kjøreskole. Ei venninne begynte med kjøring, hun var nervøs fra før og ble ennå verre av kjørelæreren, de var nok en dårlig match. Hun byttet skole og med ny lærer gikk det kjempeflott og førerkortet fikk hun. Anonymkode: f1e1a...e42 Noe lignende skjedde med meg. Første kjørelærer brøyt meg helt ned, jeg tok massevis med timer men ble aldri bedre i følge han. Så byttet jeg kjøreskole og da sa læreren på første time "du skulle ha kjørt opp for lenge siden" Han bestilte det siste obligatoriske til meg og så kjørte jeg opp rett etterpå (sto på første forsøk). Anonymkode: b6952...0b7 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:21 #68 Skrevet torsdag kl 17:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noe lignende skjedde med meg. Første kjørelærer brøyt meg helt ned, jeg tok massevis med timer men ble aldri bedre i følge han. Så byttet jeg kjøreskole og da sa læreren på første time "du skulle ha kjørt opp for lenge siden" Han bestilte det siste obligatoriske til meg og så kjørte jeg opp rett etterpå (sto på første forsøk). Anonymkode: b6952...0b7 Helt sjukt at folk får holde på sånn når det er så dyrt å få førerkortet, fader altså. Anonymkode: 17a3d...45d 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:23 #69 Skrevet torsdag kl 17:23 Egenskap skrev (13 minutter siden): takk for informasjon, kommer til å klage inn skolen, og få tilbakebetalt pengene som kona har betalt, det å si du er ikke velkommen igjen blir var noe jeg ikke trodde eksisterte blant kjøreskoler. Er du TS? Den du siterte virker å refere til TS, ble noe forvirret her. Anonymkode: 61d38...3b7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:24 #70 Skrevet torsdag kl 17:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du TS? Den du siterte virker å refere til TS, ble noe forvirret her. Anonymkode: 61d38...3b7 Nei, jeg signerer med ts 😊 ts Anonymkode: 6aabc...797 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:25 #71 Skrevet torsdag kl 17:25 Trur alle byer har en sånn kjøreskole, han i min bya va allerede jente livredd for. Anonymkode: 3b28b...70d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:27 #72 Skrevet torsdag kl 17:27 Dette her må du ta videre. Denne kjørelæreren skal ha en sjef. Så ville jeg byttet. Anonymkode: 97602...468 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:29 #73 Skrevet torsdag kl 17:29 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk det var fint å høre ts Anonymkode: 6aabc...797 Håper du finner en annen lærer på en annen skole. Og du må rapportere han. Min første kjørelærer fikk meg til å gråte og hånte meg så jeg ga opp. Der tok mange år før jeg orket å starte på nytt igjen. Min andre kjørelærer sa at det var hans ansvar å finne den beste måten for meg å lære å kjøre på. Hvis jeg gjorde feil, prøvde han å finne ut sammen med meg hvorfor det skjedde og hvordan vi sammen kunne legge det bak oss og komme videre. Jeg brukte også et år på å ta lappen. Det er snart tjue år siden og jeg er kjempeflink til å kjøre. Jeg har kjørt i store byer som Berlin og Paris, på landsbygda i Hellas og på svingete veier i de østerrikske alper. Jeg elsker å kjøre og er en helt trygg og sikker sjåfør. Lykke til! Anonymkode: 05a2e...eb2 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:33 #74 Skrevet torsdag kl 17:33 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper du finner en annen lærer på en annen skole. Og du må rapportere han. Min første kjørelærer fikk meg til å gråte og hånte meg så jeg ga opp. Der tok mange år før jeg orket å starte på nytt igjen. Min andre kjørelærer sa at det var hans ansvar å finne den beste måten for meg å lære å kjøre på. Hvis jeg gjorde feil, prøvde han å finne ut sammen med meg hvorfor det skjedde og hvordan vi sammen kunne legge det bak oss og komme videre. Jeg brukte også et år på å ta lappen. Det er snart tjue år siden og jeg er kjempeflink til å kjøre. Jeg har kjørt i store byer som Berlin og Paris, på landsbygda i Hellas og på svingete veier i de østerrikske alper. Jeg elsker å kjøre og er en helt trygg og sikker sjåfør. Lykke til! Anonymkode: 05a2e...eb2 Tusen tusen takk, du er så snill Søren altså, jeg er motivert nå 😄 ts Anonymkode: 6aabc...797 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:37 #75 Skrevet torsdag kl 17:37 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Alle kan ikke ha sertifikat nei. Det er og skal være strenge krav til å kjøre bil. Da du kan ødelegge uskyldige liv om man ikke er skikket til å kjøre bil. Ingen menneskerett å ha sertifikat. Har selv et oppegående familiemedlem, som ellers er intelligent (ikke dum fordi man ikke klarer å kjøre bil!), som kom til erkjennelsen at hen ikke var skikket til å kjøre bil. Noe jeg selv har observert. Noen ligger så langt bak elementær trafikkforståelse at det kanskje er best å legge lappen på is. Anonymkode: 45cac...7af Og å ha lappen er heller ikke ensbetydende med at man er en god sjåfør. Jeg vet om et par stykker som strevde veldig med å ta førerkort og de har aldri blitt gode, trygge sjåfører. De behersker det rent tekniske med å kjøre (gire, styre osv.), men klarer ikke lese trafikkbildet og skaper farlige situasjoner pga det. Anonymkode: f5f6c...160
Grüner Skrevet torsdag kl 17:45 #76 Skrevet torsdag kl 17:45 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trafikkskolen min sparket meg ut like før oppkjøring. Grunnen var at hen trodde at jeg aldri ville få lappen. Ikke noe utsettelse på oppkjøringer, bare dumpa dager før. Er litt knust. Forstår at jeg ikke er helt klar, men de sparka meg ut. Har meldingen der det står at jeg ikke kommer til å få lappen. Ok jeg er visst dum, men dette var dårlig gjort? Anonymkode: 6aabc...797 Merkelig. Har ikke hørt om lignende. De bør jo heller si at du trenger mer trening og flere kjøretimer og si at du ikke er klar for oppkjøring ennå. 1
Egenskap Skrevet torsdag kl 17:47 #77 Skrevet torsdag kl 17:47 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er du TS? Den du siterte virker å refere til TS, ble noe forvirret her. Anonymkode: 61d38...3b7 nei, jeg er ikke TS. Men har fått samme erfaring at det faktisk eksisterer. Derfor ble jeg veldig overrasket at andre også har erfart dette. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:57 #78 Skrevet torsdag kl 17:57 Egenskap skrev (9 minutter siden): nei, jeg er ikke TS. Men har fått samme erfaring at det faktisk eksisterer. Derfor ble jeg veldig overrasket at andre også har erfart dette. Ah, ok. Du skrev som om du svarte på den som svarte TS, derav forvirringen. Anonymkode: 61d38...3b7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:15 #79 Skrevet torsdag kl 18:15 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Tusen tusen takk, du er så snill Søren altså, jeg er motivert nå 😄 ts Anonymkode: 6aabc...797 Bra! Bruk den motivasjonen fort til å komme deg videre, den kjørelæreren er en tulling, tenk hvis fastlegen din hadde sendt melding midt på natta og bare "nei jeg vil ikke ha deg som kunde mer, byebye lissom". Det er mega uprofesjonelt. Virkelig. Kjør på videre, bokstavelig talt!! Anonymkode: 17a3d...45d 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:24 #80 Skrevet torsdag kl 18:24 Ikke for å dytte alle kjøreskolelærere inn i samme bil her altså, men mange av dem er jo mildt sagt spesielle. Du har vel ikke tilfeldigvis avvist lærerens forsøk på å legge an på deg? Anonymkode: 579cd...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå