Gå til innhold

Sparket ut av trafikkskole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trafikkskolen min sparket meg ut like før oppkjøring. Grunnen var at hen trodde at jeg aldri ville få lappen. Ikke noe utsettelse på oppkjøringer, bare dumpa dager før. Er litt knust.

Forstår at jeg ikke er helt klar, men de sparka meg ut. Har meldingen der det står at jeg ikke kommer til å få lappen. Ok jeg er visst dum, men dette var dårlig gjort?

Anonymkode: 6aabc...797

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er ikke slik man går frem uansett hvor dårlig eleven er. Med mindre du har prøvd å kjøre ned noen med vilje eller noe sånt, så takler man vanskelige elever mer proft enn dette. 

Anonymkode: 5c4fe...7a7

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare sparket de deg ut, men de skrev det også på melding? Utrolig lite profesjonelt å gjøre det på den måten. Fikk du noe beskjed om hva du må endre på eller hva du gjør nå som gjør at kjørelærer mener at du aldri vil få lappen?

Anonymkode: 4c2a4...bab

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en annen kjøreskole og gå videre i livet ditt. 

Sier de det samme som den forrige, så kan det hende du bør ta det til deg, men det vet du ikke før du prøver. 

er det du som hadde en tråd hvor kjørelæreren lurte på om du var dum i hodet? 

Anonymkode: 779aa...2b0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke bare sparket de deg ut, men de skrev det også på melding? Utrolig lite profesjonelt å gjøre det på den måten. Fikk du noe beskjed om hva du må endre på eller hva du gjør nå som gjør at kjørelærer mener at du aldri vil få lappen?

Anonymkode: 4c2a4...bab

Kl 12 på natta, ja på meldiding. Hen mente at jeg aldri ville få lappen og ville spare meg for sorg og penger. Bye bitch. Ok ikke noe "bitch" men ja det var det. Jeg har kjørt med hen i 2 mnd. "dette er ikke veien videre for deg, vi må avslutte". Ikke noe konstruktivt. Hadde kjøretime i dag men den er også avlyst. 

ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Hen 💀

Anonymkode: 73179...91a

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan du gjengi nøyaktig hva som stod?

Anonymkode: cef35...18a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Finn deg en annen kjøreskole og gå videre i livet ditt. 

Sier de det samme som den forrige, så kan det hende du bør ta det til deg, men det vet du ikke før du prøver. 

er det du som hadde en tråd hvor kjørelæreren lurte på om du var dum i hodet? 

Anonymkode: 779aa...2b0

Nei det kom helt ut av det blå. Jeg vet at jeg burde ha utsatt oppkjøringen. Men at jeg blir sparket ut og at jeg aldri får lappen er så vondt.

ts

• Hjerte 1
Skrevet

Da han noe om hvorfor? Tar du ikke til deg tilbakemeldinger osv?

Bytt skole, prøv igjen. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det kom helt ut av det blå. Jeg vet at jeg burde ha utsatt oppkjøringen. Men at jeg blir sparket ut og at jeg aldri får lappen er så vondt.

ts

Aldri får lappen? Finnes det bare én skole der du bor? Ingen naboby?

Anonymkode: f6918...ac8

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hen 💀

Anonymkode: 73179...91a

Uff ja et lite forsøk på å ikke røpe for mye 😅 

ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Da han noe om hvorfor? Tar du ikke til deg tilbakemeldinger osv?

Bytt skole, prøv igjen. 

Nei bare det at "ikke alle kan lære å spille fiolin" 😆 

Jeg noterer alt i en bok, jeg tar til meg kritikk og tilbakemeldinger.

ts

Skrevet

Nei bare det at "ikke alle kan lære å spille fiolin" 😆 

Jeg noterer alt i en bok, jeg tar til meg kritikk og tilbakemeldinger.

ts

Da tenker jeg at du prøver en helt annen skole. Alle kan lære å spille fiolin, noen bruker bare lengre tid. Jeg brukte ett år på å lære med å kjøre. 

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aldri får lappen? Finnes det bare én skole der du bor? Ingen naboby?

Anonymkode: f6918...ac8

Jo men om jeg virkelig er udugelig så er det jo ingen vits.... Føler jo selv at det gikk helt ok. Alle kan jo ta lappen?

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kl 12 på natta, ja på meldiding. Hen mente at jeg aldri ville få lappen og ville spare meg for sorg og penger. Bye bitch. Ok ikke noe "bitch" men ja det var det. Jeg har kjørt med hen i 2 mnd. "dette er ikke veien videre for deg, vi må avslutte". Ikke noe konstruktivt. Hadde kjøretime i dag men den er også avlyst. 

ts. 

Da finner du en ny kjøreskole, klarer lappen, sender et "Det er ikke meg  det er deg" svar tilbake. Før du så rapporterer vedkommende for uprofesjonel oppførsel og være uegnet som kjørelærer.

Anonymkode: cbf4a...556

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (2 minutter siden):

Da tenker jeg at du prøver en helt annen skole. Alle kan lære å spille fiolin, noen bruker bare lengre tid. Jeg brukte ett år på å lære med å kjøre. 

Takk det var fint å høre :papirfly:

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det kan like så gjerne være at du hadde en dårlig lærer. Du har ikke lært like mye av alle lærerne du har hatt på skolen heller, noen er bedre enn andre. Min første kjørelærer var helt jævli, kjefta og stressa meg opp. Tok meg 3 år før jeg turte å starte på nytt, tok da lappen på bare noen måneder.

Finn en ny skole! Forklar hva du trenger i en lærer så de kan matche deg med riktig person.

Anonymkode: 7a2de...230

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en vis kjøreskole i ometådet vi bor. Vårt barn byttet kjøreskole etter å brukt 30.000 kr  inge  trin vurderinger, når vi spurte kjørelærer om noe og hva vi skulle øve på var bare svaret: alt går bra, vi nærmer oss. 

Ny kjøreskole sa de nå hadde 25 elever fra den kjøreskolen nå. Problemet er at pga den andre kjøreskolen ikke har notert ned noen ting i tabs ender en at alt må tas på nytt

Å klagge hjalp ikke oss, kjøreskolen kom med masse om det var ikke bra det var ikke bra. Tilogmed far fikk mld fra kjørelærer at han hadde mistet lappen hvis politiet hadde stoppet oss når vi øvelse kjørte til hytta for var ikke liv å øvelse kjøre ut fra lærer på e6,e18, rv4, rv3 osv

Anonymkode: d78d0...c49

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo men om jeg virkelig er udugelig så er det jo ingen vits.... Føler jo selv at det gikk helt ok. Alle kan jo ta lappen?

ts

Alle kan ikke ha sertifikat nei. Det er og skal være strenge krav til å kjøre bil. Da du kan ødelegge uskyldige liv om man ikke er skikket til å kjøre bil. 
Ingen menneskerett å ha sertifikat.
Har selv et oppegående familiemedlem, som ellers er intelligent (ikke dum fordi man ikke klarer å kjøre bil!), som kom til erkjennelsen at hen ikke var skikket til å kjøre bil. Noe jeg selv har observert.
Noen ligger så langt bak elementær trafikkforståelse at det kanskje er best å legge lappen på is. 

Anonymkode: 45cac...7af

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om fryktelig mange stokk dumme folk som hat fått lappen, så at du ikke klarer det tviler jeg på, finn deg en annen kjøreskoleog ta til deg tilbakemeldingene du får..

Anonymkode: 0417d...223

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...