Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Joda. Fungoral hjelper en kort periode. Eller andre kurer. Head & Shoulders funker vel også rimelig greit ved hyppig bruk. 
Men finnes det noe bedre man kan bruke daglig som ikke er skadelig for håret og som hjelper mot tørr hodebunn?

Slitt med snødryss i mange år…

Anonymkode: 0a1b2...6d0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vossabia sjampo fungerer for meg. Vet at noen ikke liker den, men jeg hadde også tørr hodebunn, snødryss, og klødde, og har opplevd stor forbedring. 

Anonymkode: 52cd8...808

AnonymBruker
Skrevet

Man skal vel uansett ikke vaske håret hver eneste dag?

Anonymkode: 1671c...4e6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd "alt" opp gjennom årene, inkludert spinndyre greier. Fikk tips om en fra Dercos, og synes faktisk den har fungert ganske bra. Sikkert litt flass igjen, men det har blitt mye bedre. Du kan evt prøve den, om du ikke har vært borti den før. 

https://www.boots.no/dercos

Den jeg fikk anbefalt (av en mann i en annen kjede), var en 2in1 type med shampoo og balsam, som det viste seg at bare Boots fører. Måtte kjøpe ny fordi jeg glemte flaska i dysjen til moren min 😂 og fant da ut at bare de har denne sorten. Neppe store forskjellen, men ville ikke ta sjansen på noe annet siden denne synes å ha fungert godt. Vertfall på mitt hår. Jeg er mann forresten, om det betyr noe, og har slitt med flass i sikkert minst 20 år 😳😥

Anonymkode: 74acd...d95

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har prøvd "alt" opp gjennom årene, inkludert spinndyre greier. Fikk tips om en fra Dercos, og synes faktisk den har fungert ganske bra. Sikkert litt flass igjen, men det har blitt mye bedre. Du kan evt prøve den, om du ikke har vært borti den før. 

https://www.boots.no/dercos

Den jeg fikk anbefalt (av en mann i en annen kjede), var en 2in1 type med shampoo og balsam, som det viste seg at bare Boots fører. Måtte kjøpe ny fordi jeg glemte flaska i dysjen til moren min 😂 og fant da ut at bare de har denne sorten. Neppe store forskjellen, men ville ikke ta sjansen på noe annet siden denne synes å ha fungert godt. Vertfall på mitt hår. Jeg er mann forresten, om det betyr noe, og har slitt med flass i sikkert minst 20 år 😳😥

Anonymkode: 74acd...d95

Den lukter pyton, verste jeg har vært bort i.

Anonymkode: dd960...f13

AnonymBruker
Skrevet

Daxxin som du får kjøpt på apotek er bra.

Anonymkode: 65dd4...67e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Daxxin som du får kjøpt på apotek er bra.

Anonymkode: 65dd4...67e

Enig. Den mot psoriasis. Om vinteren redder den hodebunnen min

Anonymkode: 816af...3f9

AnonymBruker
Skrevet

Itchy Scalp & Anti-Dandruff Shampoo og Itchy Scalp & Anti-Dandruff Scalp Scrub fra The Scalpologist funker på meg. Kjøper på normal. Head and shoulder hadde motsatt effekt, ble tørrere og fikk mer flass 🫡😂

Anonymkode: 220c1...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...